התכונות והמאפיינים של מעקות אלומיניום למדרגות

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מלבד הצד האסטטי שלהם מעקות למדרגות נדרשים לספק קודם כל מענה בטיחותי יעיל, המונע נפילות ותומך במשתמשים. למטרה זו עונים במדויק מעקות אלומיניום.

מבקשים להתקין מעקות שהם גם יפים וגם בטוחים? רוצים מעקות שנוח לעשות בהם שימוש, העונים על כל דרישות התקן? כדאי לכם לשקול התקנת מעקות אלומיניום למדרגות.

המבנה של מעקות אלומיניום למדרגות

רמת הבטיחות הגבוהה של מעקות אלומיניום למדרגות נובעת מהמבנה שלהם, הכולל שלד המורכב מעמודים מפלדה, חיפוי מאלומיניום לעמודים, מאחז יד וכן מגוף המעקה העשוי מחומרים שונים. ארבעת מרכיבים אלו מתאגדים לכדי מעקה ברמת בטיחות גבוהה במיוחד, יציב, חזק ועמיד, העונה לכל דרישות התקן, אשר בנוסף גם מעניק גמישות עיצוב מרבית בכל סגנון מבוקש ועם התאמה אישית מלאה.

מרפסת בחוץ

העמודים של מעקות אלומיניום למדרגות

השלד של מעקות אלומיניום למדרגות הינו קודם כל העמודים המחברים את המעקות למדרגות עצמן. למעשה עמודים אלו עשויים במרבית המקרים ממוטות חלולים של פלדה ולא כפי שרבים חושבים מפרופילים של אלומיניום. בחירה בפלדה נובעת מרמת החוזק של מתכת זו המסוגלת להתמודד עם לחצים ועומסי משקל כבדים, מבלי שהמוטות יהרסו, יתעקמו, יסדקו, יקרסו או ישברו.

כמו כן, לרוב נעשה שימוש לשלד המעקה במוטות פלדה בסיסיים, בהיותם פריט קונסטרוקציה שאינו גלוי לעין שאליו מגיע חיפוי אלומיניום אסטטי. יחד עם זאת במצבים בהם יש צורך לחבר הישר למוטות אלמנטים עיצוביים, הם יהיו יותר מורכבים.

ראו גם: קליל בלגי 7300 מחיר

החיפוי של עמודי המעקה

מעל מוטות הפלדה המשמשים כבסיס לשלד של מעקות למדרגות מתקינים חיפויים של אלומיניום המיועדים למטרות אסטטיות ולשם הגנת הפלדה מפני רטיבות ולחות. החיפויים מוצעים בשלל סגנונות עיצוב. כך למשל ניתן לבחור בחיפוי אלומיניום סטנדרטי כסוף ומבריק. בנוסף ניתן למצוא חיפויים של אלומיניום בטקסטורות מחוספסות, עם גילופים, חריטות וכן חיפויים בקשת רחבה של גוונים כמו לבן, כסוף, שחור, זהב, נחושת ועוד.

מאחזי יד של המעקות

השלד של מעקה מדרגות כולל גם את מאחז היד שבחלקו העליון. מדובר במוט אופקי מוארך המחבר בין העמודים של המעקה וכך מאחד את המבנה, מחזק ומיצב אותו. בנוסף רכיב זה מספק גם מאחז למשתמשים במדרגות, תומך ומייצב אותם.
מכיוון שמאחזי יד לא נדרשים לשאת עומסי משקל גבוהים הם אינם עשויים ממוטות פלדה אלא מפרופילים חלולים של אלומיניום. בנוסף מאחזי היד לרוב יהיו בעלי מרקם אחיד נעים למגע וניתן לקבלם בשלל צורות, מידות וגוונים.

מאפייני גוף המעקה

גוף המעקה נמצא בין העמודים למאחז היד והוא יכול להיות עשוי ממגוון חומרים. תפקידו של חלק זה למנוע נפילה ולא לאפשר לילדים לטפס על המעקה. כמו כן גוף המעקה לרוב יהיה עשוי מלוחות של זכוכית עבה ובטוחה, אך הוא גם יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו עץ או מתכת. את גוף המעקה ניתן לעצב בשלל צורות ולהתאימו לכל סגנון עיצוב, בין אם כפרי, מודרני, יוקרתי, קלאסי או וינטאג', וכן עם קו ישר או מעוגל, מראה אחיד וחלק או יצירתי ומעוטר, ועוד.

חברה לחלונות אלומיניום – יורוסטייל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בחריש? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בעומר

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעומר? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בתל-אביב? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום ביפו

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום ביפו? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בקריות

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בקריות? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בשוהם

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בשוהם? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!