פתרונות יצירתיים עבור הצללת חלונות לבית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

החלונות בביתנו מהווים נקודת חיבור משמעותית בין הפנים והחוץ, דרכם אנו רואים את הנוף, חשים באוויר החודר פנימה וזוכים לתאורה טבעית המגיעה מהשמש. יחד עם זאת, לעיתים אנו רוצים גם להרגיש יותר פרטיות וליהנות מתאורה רכה עד כדי החשכה. עבור הצורך הזה מוצעים בשוק מגוון פתרונות הצללת חלונות לבית.

אילו מוצרי הצללת חלונות לבית קיימים?

בשוק המקומי קיימים לא מעט פתרונות, ביניהם תריסים חשמליים וידניים, סוככים מסוגים שונים, צאלונים, תריסי וילון ועוד. השאלה הנשאלת היא, איזה פתרון הצללה הוא הנכון ביותר עבור ביתכם? התשובה תלויה בעיקר בהעדפות שלכם אך גם במיקומו של החלון והחדר בו הוא ניצב, גודלו של החלון, שיקולים של עיצוב וכמובן מסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

מרפסת הזזה זכוכית

בואו נדבר על תריסים

כאשר מדברים על הצללת חלונות לבית חייבים להתחיל עם המוצר הפופולארי ביותר, שהוא התריסים. יש סיבות טובות להיותם של התריסים בחירה מובילה על ידי הציבור הישראלי, שכן הם מעניקים פתרון מצוין לצרכי פרטיות, להחשכת הבית ולוויסות הטמפרטורה, וכל זאת בצורה קלה ביותר ובעלויות נוחות לכיס. במילים אחרות, אם תבחרו בתריסים להצללת החלונות תוכלו ליהנות מאיכות חיים מצוינת במסגרת תקציב סבירה לחלוטין.

ואם תריסים מעניינים אתכם, יש לנו בשורות שבוודאי יעלו חיוך על הפנים: כיום מוצע בשוק מגוון גדול מאוד של פתרונות ייחודיים, המעניקים מענה לכל צורך. כך למשל, אתם בוודאי מכירים את התריסים החשמליים שבסך הכל נפתחים ונסגרים בלחיצת כפתור – שיא הנוחות. גם תריסים אלו נבדלים זה מזה בגודלם וייעודם, למשל תריסי אור, תריסים מאלומיניום וכדומה. עוד סוגי תריסים שכיחים מאוד הינם תריסי ההזזה שנפתחים ונסגרים ידנית לצדדים, וכמובן תריסי הגלילה שפותחים ביד בעזרת החבל.
ראו גם: תריס חשמלי למרפסת

זכוכית אמבט

אפשרויות נוספות של הצללת חלונות לבית

מלבד תריסים יש עוד המון מוצרי הצללת חלונות לבית. לדוגמא, בבתים רבים משלבים הבעלים סוככים וצאלונים המעניקים הצללה בשעות הרצויות, בין אם באופן קבוע ובין אם משתנה בהתאם להעדפות בעזרת מנגנון חשמלי. אמנם, מדובר לרוב בפתרונות יותר יקרים ומאסיביים, אולם היתרון שלהם הוא שהחלון נשאר ללא כיסוי וחזותו אינה נפגמת.

כמו כן, כאשר מדברים על אפשרויות הצללת חלונות לבית הכוונה היא גם ליכולת להתאים את הפתרון המדויק והמושלם עבורכם. בחירה נכונה תשפיע רבות על איכות החיים בבית, בין אם אתם רוצים להתפנק עם סרט או לישון אל תוך שעות היום, רוצים כיסוי חלקי בלבד של החלון כשחלקו העליון נותר פתוח והתחתון סגור במלואו, רוצים שליטה מרבית בחדירת האור הטבעי, וכדומה.
ראו גם: חלונות מעוצבים

מאחר שמדובר במרחב גדול של אפשרויות חשוב ללמוד את הנושא ולהיוועץ בבעלי המקצוע. בין היתר, קחו בחשבון היבטים עיצוביים ייחודיים, למשל אם יש בבית חלונות חצי עגולים או משולשים, אם יש חדרים המצריכים פתרון מיוחד כמו חדר האמבטיה, ממ"ד או חדר הילדים. עוד יש להתייחס אל יצרנית התריסים, אל מיומנותו של המתקין, אל המחיר המבוקש ואל הסביבה החיצונית של הבית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!