נעילה לחלונות הזזה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

חלונות הזזה נפוצים מאד, בבתים ומשרדים. הם נוחים לשימוש, נעים על גבי מסילה וניתנים להתאמה אישית לפי מידה. חלונות אלו מגיעים לרוב עם מנגנון נעילה סטנדרטי ובזמן שהוא מתאים למקומות בהם לא נעשים ניסיונות פריצה, במקומות רגישים, הוא לא מספיק.

בנוסף למקומות בהם יש פריצות רבות, גם מבנים שמשמשים קליניקות, מעבדות או בתים שיש בהם חפצים יקרים ואוספים, צריכים לבחון מנגנוני נעילה לחלונות הזזה. כל המקומות שיש בהם מידע או חפצים בעלי רגישות, צריכים לחשוב על עצמם ועל האנשים שיכולים להיפגע במידה ותתבצע פריצה של המקום. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצב זה היא להקשות על הפעולה.

המנגנון הסטנדרטי אינו מספיק טוב

המנגנון הנפוץ ביותר של חלונות ההזזה אינו נותן מענה מספק. פורצים מכירים את המנגנון היחיד ולא יהססו לפתוח אותו אם רק ירצו להיכנס פנימה. מבחינתנו, גם אם אין לנו בבית או בעסק דברים יקרי ערך, המחשבה על כך שאנשים לא מורשים יכולים לחדור אלינו לבית, יכולה להיות מפחידה מאד.

לשמחתנו, היום ישנם פתרונות מתקדמים אשר אינם דורשים מאיתנו להסתמך רק על המנגנון הסטנדרטי. מנגנון נעילה לחלונות הזזה יוכל להשתלב בחלונות הקיימים שלנו או שנוכל להתקין אותו בחלונות חדשים שנזמין מהחברה.

מנעול לחלון הזזה

מדוע לבחור במנגנון נעילה מתקדם?

אנחנו צריכים לדאוג לבית או למבנה שלנו. ישנם מקומות שונים שעלולים להוות נקודות "ידידותיות" לפורצים. הסיבות הבאות יעזרו לנו לקבל את ההחלטה ולבחור במנגנון נעילה לחלונות הזזה מתקדם.

מחיר

המחיר של שיפור מנגנון הנעילה נמוך יותר מכפי שרובנו חושבים. בנוסף לעלות, הוא חוסך לנו את אי הנעימות והמחיר הכלכלי שנסבול ממנו במקרה של פריצה לבית. בהתאם לסוג החלון יבחר סוג המנגנון והחברה תוכל להציע לנו הצעת מחיר גם בשלב תכנון הבית וגם אם כבר יש לנו בית כבר שנים רבות.

נראות

נעילה לחלונות הזזה יכולה להיראות אסתטית. אנחנו לא צריכים לבחור בין יופי לבין ביטחון אלא יכולים ליהנות מכל העולמות. עלינו לשאול את החברה שמייצרת עבורנו את החלונות על הפתרונות הקיימים ובמקרה שאנחנו רוצים להוסיף שכבת מיגון, עלינו לשאול את החברה שמתמחה בתחום על הדרך הטובה ביותר שלנו להתמגן.

התקנה פשוטה

גם אם אנחנו חיים כבר שנים רבות באותו הבית, אנחנו צריכים לדעת כי ישנם פתרונות שנועדו לשפר את ההגנה על הבית. ההתקנה של המנגנון פשוטה, מהירה והיא אינה פוגעת בחלון או בסביבתו. התוצאה תרחיק את הפורצים לאחר שהם יבינו שהכניסה לבית מורכבת מאד, עד בלתי אפשרית.

בטיחות

המטרה שלנו היא לחיות בבית מוגן או לדאוג שהמבנה שברשותנו אינו חשוף לפורצים. נעילת החלונות היא שכבת ההגנה הראשונה שלנו. היא מונעת מאנשים זרים להיכנס למבנה ואנחנו לא יכולים להסתפק רק בפתרון הסטנדרטי. כדי להרגיש מוגנים עלינו לבחון בפתרון המתקדם והמתאים ביותר למבנה ולסוג החלון.

נעילה לחלונות הזזה עם חברה מקצועית

אנחנו יכולים לחשוש מגניבות ופריצות למבנה ואנחנו יכולים לדאוג לכך מבעוד מועד. במקום להסתמך רק על המנגנון הסטנדרטי, עלינו לברר על האפשרויות העומדות לרשותנו. כדי להשיג את הפתרון הטוב ביותר כל שעלינו לעשות הוא להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום, שמכירה היטב את המנגנונים השונים.

חברת יורוסטייל עומדת לרשותנו. היא מביאה ניסיון רב בתחום ואנשי מקצוע מומחים ואכפתיים. אנו יכולים לפנות אל החברה ולהתייעץ איתה בשלב הבניה או השיפוץ ולבחור חלונות עם מנגנוני נעילה מתאימים ויכולים לפנות אליה גם אם אנחנו חיים בבית שנים רבות ורוצים לשפר את הביטחון שלנו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!