חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

חיפוי לקירות חוץ- למה זה כל כך חשוב?

אז קודם כל חשוב להבין למה חיפוי לקירות חוץ הוא דבר שאין לוותר עליו בשום אופן. ראשית כל, המראה של המבנה לא יראה טוב ללא חיפוי ולכן, חיפוי הוא קריטי לצורך עיצוב ונראות. גם את הרצפה לא משאירים חשופה ומחפים באמצעות מרצפות שונות, טפט ועוד. בדיוק אותו הדבר עם קירות חוץ, לא משאירים אותם חשופים. מעבר לכך, החיפוי מעניק לקירות חוץ תכונות חדשות אשר לא אפיינו אותם לפני. קחו לדוגמא חיפוי באמצעות לוחות אלומיניום אשר ידוע כיום כחיפוי איכותי ומתקדם. הוא מעניק לכל מבנה איטום מעולה, בידוד איכותי מפני חום וקור ועוד. ידוע כי חיפוי אלומיניום לקירות חוץ של כל מבנה נחשב כיום לבחירה טובה ביותר.

 למה כדאי לבחור דווקא בחיפוי אלומיניום?

לא מעט אנשים שואלים את עצמם למה כדאי להם לבחור דווקא בחיפוי אלומיניום, כאשר הם יכולים לבחור באפשרויות הקלאסיות והמוכרות יותר כגון: אבן פסיפס, אבן ירושלמים ועוד. ובכן, חשוב מאוד להבין כי אלומיניום היא מתכת שיש לה תכונות מצוינות. ראשית כל, היא מבודדת היטב מפני חום וקור וכן היא עמידה מאוד לאקלים הקשוח ששורר במדינת ישראל. כלומר, אם אתם רוצים להנות מטמפרטורה נוחה בתוך ביתכם ולא משנה אם מדובר על עונת הקיץ החמה או עונת החורף הסוערת, חיפוי אלומיניום בהחלט מהווה את הבחירה הנכונה עבורכם. מעבר לכך, אם אין לכם את הזמן או היכולת לתחזק חיפוי חוץ על מנת שהוא ישמור על המראה הטוב שלו ועל התכונות הטובות שבו, חשוב שתדעו כי לוחות אלומיניום לא צריכים תחזוקה כמעט בכלל. הם מצופים בשכבת הגנה וצבועים בצבעה אלקטרוסטטית ולכן הם יכולים לשמור על המאפיינים והמראה לאורך שנים רבות מבלי שאתם תדרשו לתחזק אותם. כמו כן, הם לא סופחים אבק, טיח או לכלוך עליהם.

 האלומיניום מהווה מתכת קלת משקל ועל כן, ניתן להתקין אותו כחיפוי על מגוון מבנים שונים בצורה קלה, מהירה ונוחה. קל לעבוד עם החומר המדובר וניתן לעצב את הלוחות בכל טקסטורה, גוון וצורה אשר מעוניינים. אם אתם מעוניינים בחיפוי ייחודי, חשוב שתדעו שעל האלומיניום ניתן ליצור אלמנטים חזותיים שונים לרבות: סימני מסחר, לוגו ועוד, מה שהופך אותו לרלוונטי ביותר לחיפוי בנייני משרדים, בתי עסק ועוד.

איזה אפשרויות של חיפוי אלומיניום ניתן למצוא כיום?

אם החלטתם ללכת על חיפוי בלוחות אלומיניום למבנה שלכם, כדאי שתדעו שמכיוון שניתן למצוא את החיפוי המדובר בסוגים שונים, הרי שיש צורך לבחור את החיפוי המבוקש לכם בהתאם לכמה פרמטרים חשובים:

דבר ראשון, אתם צריכים לדעת כי לוחות האלומיניום מגיעים בגדלים שונים ועל כן, עליכם לבחור את גודל הלוחות המתאימים בדיוק לחיפוי קירות חוץ של המבנה, כאשר המטרה היא שהמבנה כולו יקבל מראה עטוף וחלק.

שנית, חשוב שתדעו כי ניתן למצוא חיפויי אלומיניום בצבעים שונים, כאשר האפשרות הפופולארית והנבחרת ביותר היא הצבע השחור כי הוא קלאסי יותר, אך כמובן שאתם יכולים לבחור בחיפויים בצבעים אחרים.

אם אתם רוצים להעניק למבנה מראה קלאסי יותר ואתם מתחברים למראה העץ, אך בד בבד אתם מבינים שחיפוי באמצעות עץ דורש תחזוקה רצינית וגם השקעה כלכלית משמעותית ביותר, אתם יכולים לבחור פשוט בחיפוי אלומיניום דמוי עץ, בכל גוון או מראה עץ שתרצו.

ניתן לשלב את לוחות האלומיניום יחד עם חומרי גלם נוספים כגון: ברזל, עץ או זכוכית ולכן, אם אתם מעוניינים במראה מרשים ומיוחד, אתם יכולים לבחור בשילוב של חיפוי לוחות אלומיניום עם חומר גלם נוסף.

WALL

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!