דקים סינטטיים עמידים למרפסת – הנמכרים ביותר ובמחירים משתלמים.

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אין פלא שהשימוש בדקים סינטטיים נעשה נפוץ ביותר בשנים האחרונות. הדק משתלב בדרך נפלאה עם כל סגנון ונותן מראה כפרי ויוקרתי לחלק החיצוני של הבית. רבים בוחרים בדק סינטטי על עץ טבעי בשל מספר יתרונות. אין צורך בתחזוקה תקופתית, כמו שיזוף וצביעה, כדי שהדק ישמור על המראה ויהיה בטיחותי. הדק אינו ניזוק מתנאי מזג אוויר קיצוניים, כמו סערות גשמים או קרינת שמש חזקה במיוחד, ויראה כחדש גם לאחר שנים רבות. ייתכן שתחשבו שהעלות הראשונית של התקנת דק סינטטי היא גבוהה ביותר, אך בחישוב החיסכון של העלויות החידוש והתחזוקת של דק עץ טבעי – חישוב של העלות הראשונית של התקנת הדק יחד עם מחירי התחזוקה, התקנת דק עץ מכל סוג שהוא זה עסק יקר. ובעובדה שדק סינטטי יחזיק מעמד שנים רבות- אין ספק שדק  סינטטי הבחירה הנכונה.

בשוק הדקים הסינטטים יש מלא מתחרים ואף אחד לא משתווה לאיכות ומראה הדקים של חברת טרקס.

 טרקס – איכות בלי התפשרות

חברת טרקס היא הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם בתחום הדקים הסינטטיים. אצלנו תמצאו את הדקים הכי איכותיים בשוק, שישמרו על המראה ויחזיקו מעמד לאורך שנים רבות. מה שמבדיל את הדקים שלנו מהדקים של כל חברה אחרת בשוק זה הדיוק במראה, המרכיבים של הדק והאחריות

המראה – המהנדסים שלנו פיתחו טכנולוגיה חדשנית אשר עוזרת לדק להיראות בדיוק כמו עץ טבעי ואפילו לדייק את הטקסטורה. כל הדגמים שלנו ניתנים להזמנה בכל מיני צורות, שיפועים וזוויות כך שאפשר לפרוס אותם כמעט על כל שטח ואפילו ניתן לכופף את הדק לצורות מעוגלות. החברה מוודאת שלרשותכם מגוון רחב ביותר של צבעים וטקסטורות מוקפדים, מדויקים, במראה יוקרתי וכמה שיותר דומים לדק עץ טבעי.  באתר שלנו תוכלו למצוא את המגוון הרחב של אפשרויות אסטטים שניתן לשלב בדק הסנטטי שלכם.

המרכיבים- חומרי הגלם מהם עשויים הדקים שלנו עוזרים לדקים להיות עמידים ביותר ובטיחותיים. בנוסף לכך, הדק עשוי 97% חומרים ממוחזרים (נסורת, שאריות עץ מנגריות ושקיות סופר משומשות). כך שתוכלו להנות מהדק המרהיב שלכם בלי להזיק לסביבה ולעודד מיחזור.

האחריות – אנו, בטרקס, בוטחים במוצרינו ומעניקים ללקוחותנו 25 שנות אחריות, ואפילו 50 שנות אחריות לדקים מדור 3! אז תפנקו את עצמכם בדק בלי להתפשר!

 דק טרקס, אפילו במרפסת!

במקרה ואתם גרים בדירה ולא זכיתם בגינה פרטית משלכם, כדאי שתדעו- גם לכם ניתן להינות מדק סינטטי נעים ומזמין. דק למרפסת, המדמה עץ ישתלב בצורה אלגנטית וטיבעית עם כל סוגי הצמחייה שיש אצלכם במרפסת, וישרה אווירה כפרית ויוקרתית. קרמיקה לא מעניקה את אותה ההרגשה החמה ומזמינה שמראה העץ מביא, ולכן הדרך הקלה והנוחה ביותר להכניס את תחושת הטבע למרפסת היא התקנת דק עץ סינטטי. מגע של דק TREX הינו נעים וניתן ללכת עליו יחפים ללא בעיות כלל, מכיוון שאינו מוציא שבבים, אז תנו לילדים שלכם לרוץ עליו באופן חופשי.

מעל הכל, חשוב לנו שתקבלו מענה כמה שיותר מהיר ומספק לכל שאלה או בקשה. כל הפרטים ניתן למצוא אצלנו באתר https://trex.co.il/. בואו אלינו לפגישת ייעוץ, נשמח לעזור לכם לבחור את הדק הנכון עבורכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני: 1800-10-12-84 או לבוא לבקר באולם התצוגה שלנו בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מנעול לויטרינה
מנעול לויטרינה

יש לכם ויטרינה בבית? ויטרינות מתאימות לבתים פרטיים, קומות קרקע עם גינה ואף למרפסות ובניינים. הויטרינה מעניקה למבנה מראה אסתטי,

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!