סגר לדלת הזזה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

סגר לדלת הזזהמחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא רצויה של הדלת, למנוע כניסה של פורצים וליצור עוד שכבת הגנה על הדלת שלנו. כמו כן, שכבת ההגנה גם שומרת על ילדים קטנים בבית אשר חשופים לטריקת הדלת על האצבעות או יציאה שלא כצורך. אם אתם מחפשים סגר לדלת הזזה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מהי דלת הזזה?

לפני שנסביר על סגר לדלת הזזה, חשוב להבין האם בכלל יש לכם דלת הזזה. דלתות הזזה מגיעות במגוון רחב של צורות, לעיתים מדובר על דלת הזזה עם 2 כנפיים, לעיתים מדובר על דלת הזזה סטנדרטית, ולעיתים מדובר על דלת הזזה כיס. בסופו של דבר, כל הדלתות נעות על גבי מסילה שיכולה להיות בקרקע או בחלקה העליון של הדלת. הדלת נעה על גבי מסילה ובכך היא נפתחת ונסגרת. מכיוון שדלתות אלו יותר מוכרות עם טריקות, יש דבר שנקרא סגר שיכול לסייע לכם למנוע טריקה ולאפשר טריקה שקטה. 

מהו סגר לדלת הזזה?

מהו בכלל סגר לדלת הזזה והאם צריך אותו? סגר לדלת הזזה הוא אחד מאמצעי הבטיחות הפופולריים ביותר. מלבד לכך, גם כאשר יש לכם ילדים בבית אתם תרצו גם לבחור בסגר לדלת הזזה מכיוון שהילדים עשויים לפתוח ולטרוק את הדלת, מה שעשוי לפגוע בהם ולגרום לסכנה. סגר לדלת הזזה מאפשר לנו להנות משקט, סגר לדלת הזזה תורם למניעת טריקות, למזעור נזקים בצירים של הדלת. התקנת סגר לדלת הזזה אינו מורכבת, אך לרוב היא תדרוש מעורבות של בעל המקצוע כדי למנוע נזקים עתידיים. 

 

כמה עולה סגר לדלת הזזה?

המחיר של סגר לדלת הזזה משתנה בהתאם לסוגו, כפי שציינו קיימים לא מעט סוגים כאשר הפופולריים מבניהם יהיו: סגר ביונט, סגר כפול, בריח לדלת הזזה, פין נעילה, סגר גלגל בעומס גבוה, נגדי נעילה ואחרים. המחיר נקבע בהתאם לסוג בו אתם בוחרים כאשר המחירים של חומר הגלם עצמו ינועו בטווח של עשרות שקלים בודדים עד 200 ש"ח, כולל התקנה המחיר לרוב ינוע בטווח של ה-250 ש"ח עד 400 ש"ח בהתאם למוצר בו בחרתם ובהתאם למורכבות העבודה. יש דלתות מסוימות שמחייבות הוספה של אלמנטים נוספים, זה עוד משפיע על המחיר. 

 

האם נדרשת התקנה חיצונית?

האם אנחנו צריכים לקרוא לבעל מקצוע כדי להתקין סגר לדלת הזזה? בעיקרון, לא מדובר על חובה. אם יש לכם ידיים טכניות אתם יכולים לבצע את ההתקנה באופן עצמאי. מנגד, חשוב להבין שגם אם יש לכם אחריות על החלון ואתם פוגעים בו בגלל התקנה, לא תהיו זכאים לקבל את האחריות שלכם. מנגד, כאשר מדובר על בעל מקצוע חיצוני שמבצע את העבודה, בכל מקרה של נזק הוא זה שיישא באחריות וייתן לכם את הפיצויים הנדרשים. הדבר נוגע לא רק לחלון עצמו, אלא גם לסגר עצמו. לכן, אם אתם לא בטוחים באופן ההתקנה מוטב יהיה להיעזר בבעל מקצוע. 

מהם היתרונות של סגר לדלת הזזה

  1. התקנה – מדובר על התקנה די פשוטה ברוב המקרים. ההתקנה של סגר ביונט לדוגמא כוללת הרכבה מאוד פשוטה, וגם הפעלת הסגר היא באמצעות לחיצה וסיבוב. מלבד לכך, גם התקנות מורכבות יותר הן אינן מורכבות כפי שאנחנו מצפים. ברוב המקרים, ניתן יהיה להשתמש בידע טכני בסיסי כדי להתקין את הסגר לדלתות הזזה. 
  2. בטיחות – חשוב להדגיש, לא תמיד סגר דלת הזזה הוא החלוץ המרכזי במנגנון הנעילה, אלא לרוב הוא עוד אמצעי בטיחות שיכול לשפר את רמת האבטחה בבית שלנו. לכן, רבים בוחרים להשתמש גם בסגר לדלת הזזה וגם בעוד אמצעי נעילה. אפשר להשוות את הדבר לדלת סטנדרטית בבית בה יש לנו גם מנעול סטנדרטי וגם מנעול עילי או רצפתי. 
  3. מחיר – המחיר אותו אנחנו נשלם עבור סגר לדלת הזזה אינו גבוה. המחיר כולל ההתקנה אינו עולה על כמה מאות שקלים בודדים, בעוד המוצר עצמו נע בטווח של כמה עשרות שקלים עוד 200 ש"ח לכל היותר. כמובן, ניתן למצוא גם מוצרים יקרים יותר, אך יש לקחת בחשבון את רמת האבטחה וצורת ההתקנה שלהם. 

 

איך בוחרים סגר לדלת הזזה?

  • מחיר- מה המחיר אותו אתם מוכנים לשלם עבור סגר לדלת הזזה? כפי שציינו, המחירים נעים עד לכמה מאות שקלים בודדים ולכן, הבחירה שלכם חייבת להיות לא רק למחיר הנמוך או הגבוה ביותר, אלא תוך כדי התאמה לצרכים שלכם.
  • סוג הסגר – קיימים סוגים שונים של סגרים, חשוב להכיר את כל הסוגים ולדעת מה מתאים לצרכים שלכם ולסוג הדלת. יש סוגים שלא יעבדו כראוי על דלת הזזה זכוכית וכד'. כמו כן, וודאו האם הסגר מגיע עם תכונות מיוחדות של בלימת זעזועים או אפילו טריקה שקטה.
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מנעול לויטרינה
מנעול לויטרינה

יש לכם ויטרינה בבית? ויטרינות מתאימות לבתים פרטיים, קומות קרקע עם גינה ואף למרפסות ובניינים. הויטרינה מעניקה למבנה מראה אסתטי,

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!