פרגולה אלומיניום לסוכות

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

מעוניינים לבנות פרגולה אלומיניום עם קבלן אלומיניום במרפסת או בחצר הבית, אבל חשוב לכם לבנות אותה בצורה כזאת שתאפשר לכם להשתמש בה גם כסוכה כשרה בחג הסוכות? הדיון סביב האופן בו יש לבנות פרגולה בכדי שתישאר כשרה לסוכות נמצא בעיצומו והיקף הפרמטרים שיש להקפיד עליהם משתנה ממקרה למקרה על פי מידת ההקפדה. כאשר אתם מחפשים פרגולה אלומיניום לסוכות אתם רוצים לברר כיצד בנויה הפרגולה באופן שהופך אותה לכשרה, האם ישנן פעולות שאתם צריכים לבצע לפני החג, בעיקר סביב הסכך ומהם הדגמים השונים הקיימים בהתאם למידת ההקפדה שלכם. על כל זה נדבר בשורות הבאות.

הפרמטרים שקובעים את כשרות הפרגולה כסוכה

הכשרת פרגולה אלומיניום לסוכות הוא תהליך קצת מעורפל שכל אחד מתייחס אליו בצורה שונה. אצל רבים מה שחשוב הוא שניתן יהיה להסיר את הקירוי הקבוע או חלק ממנו ולהניח במקומו סכך, בעוד אצל אחרים חשוב שגם הקורות המרכזיות של הפרגולה תהיינה עבות יותר מטפח ושהמרווח בין קרשי הקירוי יהיה לפחות ארבעה טפחים. כמו כן, אחרים מקפידים על כך שהפינים המחברים את הפרגולה כולה יהיו עשויים עץ ולא מתכת. ואחרי שאמרנו את זה, כמו בכל מצווה ביהדות ישנן כמה מידות של חומרה שבהן ניתן לנהוג וגם היום עדיין לא קיימת פסיקה ברורה לגבי מידת הכשרות של פרגולה אלומיניום לסוכות.

בהתאם לכך, כאשר אתם בוחרים פרגולה אלומיניום למרפסת או לחצר הבית ורוצים שהפרגולה גם תשמש אתכם כפלטפורמה לסוכה, חשוב שתבינו מהמוכר מהם הפרמטרים ששונים בדגם הספציפי ביחס לפרגולה אלומיניום רגילה, שהופך את אותו הדגם לדגם כשר. כמו כן, אם אתם מתכוונים להחמיר קלה כבחמורה חשוב שתצטיידו בהוראות מדויקות מהרב שלכם לגבי הפרמטרים שעליהם חשוב להקפיד בפרגולה שתזמינו.

הפרגולה שפותחת בפניכם אפשרויות חדשות

אחרי שאמרנו את זה, פרגולה אלומיניום לסוכות היא אופציה הרבה יותר ממשית ומוחשית מאשר פרגולה עץ מסורתית המותאמת לחג הסוכות, וזאת בעיקר לאור קירוי הרעפים הקבוע של הפרגולה המסורתית והקורות העבות והגדולות של הפרגולה באופן שהופך אותה למתקן קבוע ולא מודולרי בניגוד לכל מנהג או מצווה הקשורים לסוכות. פרגולה אלומיניום לסוכות מאפשרת לכם מגוון רחב של אפשרויות בכדי להתאים את הפרגולה לחוקי הכשרות של הסוכה, ובכלל זה הסרה והרכבה מחדש של הקירוי או של רכיבים אחרים בסוכה, בחירת עובי של כל קורה על פי החוקים וכללי הטפחים המתאימים לחג הסוכות, בחירת המרחק בין קורות הקירוי ואפילו אפשרות להסרה של הקירוי או חלק ממנו בכדי להחליפו בסכך זמני כנהוג וכמצווה מאיתנו בחג הסוכות.

בכל מקרה, אם חשוב לכם הנושא של כשרות הסוכה, חשוב שאת הפרגולה תרכשו ממקום שמכבד את הדת והכשרות, ושבו תוכלו לקבל הסבר על מידת הכשרות של הפרגולה כסוכה מאנשי דת מהימנים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!