חלונות מעוצבים מותאמים לכל דרישה – Andersen

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הם משפיעים על כמות האור הטבעי ועל האוויר שנכנס אל הבית, על האסתטיקה וגם על הבידוד והאיטום. אלה הם החלונות בסלון, בחדרי שינה ואפילו במטבח או בפינת העבודה. רגע לפני שאתם מחליפים את כל החלונות בבית או משדרגים את הסלון, הנה כמה נקודות חשובות למחשבה.

 

מה חומר הגלם הנכון עבורכם?

החלטתם להחליף את החלונות בבית ואתם לא ממש בטוחים מאיפה מתחילים? בשלב ראשון כדאי שתכירו את הפרטים הטכניים ביותר, ובאופן ספציפי – את חומרי הגלם האידאליים לתכנון חלונות מעוצבים. חומרים שונים כמו עץ או אלומיניום למשל, מאופיינים ביתרונות שונים, וגם בכמה חסרונות שכדאי להכיר. תכנון חכם יאפשר לכם להפיק את המיטב מכל אחד מהם ואף לשלב בין מספר חומרי גלם כדי לקבל תוצאה טובה הרבה יותר. חלון עץ אלומיניום הוא דוגמה נהדרת לחיבור מדויק בין שני רכיבים שמספקים מצד אחד סטייל ויוקרה (העץ) ומצד שני עמידות ובידוד (האלומיניום).

 

מה המידות האידאליות לסלון?

אחרי שזיהינו את חומרי הגלם הרלוונטיים תוכלו לבחור את המידות המתאימות, ואין ספק שחלונות רחבים וגדולים יכניסו שפע של אור ואוויר צלול. הם גם יאפשרו לכם ליהנות מהנוף הנשקף. אם יש לכם חצר גדולה ומטופחת, תוכלו ליצור חיבור מרהיב בין הטבע והיופי שם בחוץ – לבין החמימות והקסם בתוך הבית. עכשיו, כשאתם יודעים אילו חומרי גלם נכונים לכם ומה המידות המתאימות לצרכים שלכם, הגיע הזמן להתחיל לעצב את החלון המושלם.

 

חלון הזזה או גיליוטינה?

והנה עוד נקודה אחת למחשבה רגע לפני שאתם יוצאים לדרך: כשאתם בוחרים חלונות מעוצבים ויוקרתיים שימו לב גם לפתיחה ולסגירה של החלון. למשל, בחללים קטנים חלון הזזה או גיליוטינה הוא פתרון יעיל במיוחד, משום שהוא איננו נפתח אל תוך החדר וכך הוא חוסך לא מעט מקום. החלון הצרפתי מביא אל הסלון שלכם טאץ' רומנטי ומעוצב להפליא, ואין ספק שהחלונות הבלגיים נחשבים לכוכבים של ממש בתחום עיצוב הפנים. אם כן, מה נכון עבורכם, ואיך ייראה החלון האידאלי בחדרים השונים בבית?

 

בחלונות אנדרסן תוכלו למצוא חלונות הזזה, חלונות אטומים לרעש, חלונות קיפ, חלון צרפתי, חלונות בלגיים ודלתות חוץ מעוצבות של חברת אנדרסן המומחים בייצור חלונות מעוצבים ודלתות כניסה מעוצבות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 077-8040240, או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!