זכוכית למטבח מעוצבת

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

עיצוב הבית הוא עולם ומלואו. הוא השתנה לאין שיעור וכל זאת תודות לטכנולוגיה ולזמינות של שלל חומרים ואנשי מקצוע מעולים. אפשר לראות את ההתפתחות באה לידי ביטוי בעצים שמגיעים ממקומות שונים בעולם, קשת של צבעים שהיא כמעט בלתי מוגבלת ובכל מה שנוגע לזכוכית, אפשר לראות התפתחות שמובילה לעיצובים מרגשים וחדשניים.

זכוכית למטבח מעוצבת היא זכוכית אשר מקבלת הדפסה ייחודית. ניתן לשלב אותה בשלל אלמנטים בבית ובמטבח. הזכוכית מחליפה היום את החיפוי במטבח, היא מצפה ארונות, מתאימה לחיפוי קירות וארונות. שימוש נכון בחומר מאפשר להגדיל את אפשרויות העיצוב ולקבל מראה מעניין, מדויק ובנוסף לכל אלה, משטחים שקל לנקות אותם וכיף לחיות בסביבתם.

שימושי בזכוכית במטבח

חיפוש אחר זכוכית למטבח מעוצבת מעלה תוצאה מרשימה. הזכוכית יכולה להיות שימושית במטבח ולשדרג את המראה הכללי שלו. ניתן לשלב אותה במטבחים קיימים וניתן לתכנן את המטבח מראש כך שהיא תיקח חלק משמעותי בחלל. את הזכוכית נוכל לראות במטבח בעיקר בחיפוי הארונות ומעל השיש.

זכוכית מעוצבת

חיפוי ארונות

ארונות המטבח לא חייבים להיראות מעץ חשוף או פורמייקה. הזכוכית מהווה את החיפוי המושלם שנוח לנקות אותו ונעים להסתכל עליו. הבחירה בחיפוי זכוכית יכולה לבוא על חלק מהארונות או המגירות או על כולם. אפשר להגיד שהשמיים הם הגבול בכל הנוגע לאפשרויות העיצוב בזכוכית.

הזכוכית יכולה להיות זכוכית חלבית אשר כמעט ולא ניתן לראות דבר דרכה. היא יכולה להיות שקופה ולהבליט את מה שנמצא בתוך הארון וזו תתאים במיוחד לאחסון אוספים או פרטי אירוח. הזכוכית יכולה לקבל גם הדפסה ואין גבול לאפשרויות, לעיצובים ולצבעים שניתן להדפיס עליה.

חיפוי מעל השיש

את חיפוי הקרמיקה שמעל השיש במטבח יכול להחליף חיפוי הזכוכית. הזכוכית קלה לניקוי, ניתן להציב אותה על משטחים קטנים וגדולים וכן מאחורי הכיריים. בנוסף לכל אלה, היא יפיפייה ואפשרויות העיצוב באמצעותה בלתי מוגבלות. החיפוי יכול להשתלב בקלות במטבחים כפריים על ידי הדפסה של שלל עיטורים והוא יכול להגיע כזכוכית שקופה לחלוטין או חלבית.

במטבחים מודרניים ניתן להדפיס שלל צורות וצבעים על הזכוכית והיכולת שלה להיות מבריקה מגביר את הייחודיות של המטבח והעיצוב הכללי שלו. החיפוי מעל השיש הוא אחד האזורים החשובים שיכולים להיות בולטים ומעוצבים בחלל ובתכנון וביצוע נכון התוצאה תהיה מרהיבה.

מהתכנון ועד לביצוע – שילוב זכוכית למטבח מעוצבת בחלל

בית מעוצב מתחיל מחלום. משם עד לביצוע כל שנדרש הוא הגדרה של החלום ואנשי מקצוע שיודעים כיצד להפוך אותו למציאות. בכל הנוגע לעבודות הזכוכית, כדאי לבחון את העיצובים השונים הקיימים ולחשוב על המטבח כולו. לזכוכית ישנה השפעה רבה על העיצוב של המקום ולא רק על החיים בו. כדאי לנסות להגדיר את סגנון המטבח כאשר המובילים יהיו הכפריים והמודרניים.

לאחר הגדרת הסגנון יש לחשוב היכן נרצה לשלב את הזכוכית במטבח. היא יכולה לשמש כחיפוי מושלם ויכולה להגיע גם כוויטרינה נפרדת בתוך המטבח. ברגע שהחלטנו על המיקום של הזכוכית ועל סגנון העיצוב הכללי, אפשר להתחיל לתכנן את העיצוב של המטבח עצמו ולהתחיל להכין סקיצות. זהו שלב מהנה שמתבצע יחד עם אנשי מקצוע ומסתיים בהתקנת הזכוכית במקום.

נשמח לעמוד לרשותך

משלב התכנון הראשוני ועד לאחר הצבת הזכוכית במקומות המיועדים לכך, המרכז לעבודות זכוכית עומד לרשותך. כאן מחכה לך צוות מנוסה, מקצועי ויצירתי שמכיר היטב את היכולות של החומר ושישמח להפוך את המטבח שלך לייחודי וכל כניסה אליו לחוויה. נשמח לעמוד לרשותך לאורך כל הדרך ולענות על כל שאלה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בחריש? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בעומר

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעומר? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בתל-אביב? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום ביפו

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום ביפו? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בקריות

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בקריות? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בשוהם

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בשוהם? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!