איך נבחר מקלחון שקוף

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

עיצוב חדר הרחצה יכול להיות מהנה מאד כאשר אחד האלמנטים החשובים שבו הוא המקלחון. היום אפשר לראות שיותר ויותר מעצבים, אדריכלים, בונים ומשפצים, בוחרים לשים מקלחון ולא אמבטיה. שיקולים של נוחות, מרחב וגם יופי, הם חלק מההחלטה. בכתבה זו צירפנו טיפים שיעזרו לך לבחור את המקלחון, שישלב בין פרקטיות לעיצוב.

לא עוד מקלחון עם וילון ישן

המראה של המקלחונים עם הווילונות שלא תמיד מכסים את כל השטח וצוברים לכלוך, הוא מראה מיושן שצריך להתחלף. את מקומו של הווילון תופסות הדלתות השקופות המרשימות. כדי להצליח ליצור את חדר הרחצה המושלם, כל שעליך לעשות הוא לקבל החלטה להתחדש, להתקדם אל עבר העיצוב המודרני ולקבל את ההחלטות העיצוביות הנכונות.

מקלחון שקוף

טיפים שיעזרו לך לבחור מקלחון שקוף

ישנם דגמים רבים ושונים זה מזה למקלחונים. הטיפים הבאים יעזרו לך לבצע את הבחירה המתאימה עבור הבית שלך ולכל חדר רחצה:

התאמת גודל המקלחון למרחב של החדר

הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו הוא הגודל של החלל הקיים. ישנם חדרי רחצה קטנים שניתן לשלב בהם מקלחונים שקופים סגורים איכותיים ולעומתם חדרים גדולים שהאפשרויות בהם רבות יותר. הסינון הראשון של המקלחונים השונים יתבצע דרך צמצום האפשרויות לגודל שיתאים לחדר הרחצה בבית שלך.

בחירת הסגנון העיצובי של הדלתות

ישנם שלל אלמנטים עיצוביים בדלתות של המקלחון. בבחירת מקלחון שקוף ניתן להחליט האם הדלתות יהיו שקופות לחלוטין, האם יהיו בחלקן זכוכית חלבית ובחלקן שקופות. בדרך כלל המקלחון לא יהיה שקוף לחלוטין וכדאי לשקול גם בחלל קטן שילוב של זכוכית חלבית. היא תאפשר לך לחוש פרטיות לצד הנאה מעיצוב מרשים.

חשיבה על הידיות

כדאי להתייחס אל הידיות כחלק בלתי נפרד מהעיצוב. זה המקום לשלב בין פרקטיות המתאימה לחיים בבית לבין הטעם האישי שלך. במקלחונים קטנים הידיות יכולות להיות קטנות ואף כפתח בתוך הזכוכית. פתרון זה משתלב בצורה אסתטית ונוחה. במידה ובחרת בידיות בולטות, כדאי לחשוב על הגישה אליהן והאם גם ילדים או אנשים מבוגרים יוכלו לפתוח ולסגור את המקלחון. חשיבה זו תאפשר לך ליהנות מאסתטיקה ופרקטיות.

תוספות למקלחון

מקלחון שקוף יכול להיות מרשים ועליך לדעת כי ניתן לשלב עוד פריטים. אפשר לנצל את השינוי או התוספת כדי לחשוב על מדפים שיהפכו את המקום לנוח יותר בזמן הרחצה, לחשוב על מתקן להחזקת מגבות ולשאול את המבצע על האלמנטים שיכולים להיכנס לחדר.

להסתכל על דוגמאות

כדי לבחור את המקלחון השקוף שיתאים לבית שלך כדאי להסתכל על קטלוגים ולקבל השראה ורעיונות. מומלץ להסתכל על דוגמאות אשר תואמות לגודל של החלל ולאחר מכן לסנן לפי מקלחונים מרובעים ומרובעים. כדאי לבחון את הדלתות, הידיות והפריטים הנוספים שאפשר לשים בחלל. זה הזמן שלך לדמיין כיצד ייראה חדר הרחצה שלך ולהתחיל ליצור חוויה יום יומית מהנה.

לעבוד על בעלי ניסיון

אנשי המקצוע אשר מייצרים מקלחונים שקופים ומבצעים עבודות זכוכית יוכלו לעמוד לרשותך. כדאי לפנות לבעלי ניסיון, להתייעץ, לבקש לראות קטלוג המוצרים ורצוי לשמוע גם חוות דעת. פעמים רבות הניסיון של היצרנים יכול ללמד רבות ולהוסיף לחדר הרחצה. לכן חשוב לבחור ביצרן אשר שם דגש על תשומת לב לפרטים הקטנים ועל מתן שירות, מהשאלה הראשונה ועד לאחר שהמקלחון יותקן אצלך.

המרכז לעבודות זכוכית ישמח לעמוד לרשותך, להציע לך פתרונות שונים ומגוונים וליצור עבורך את העיצוב שיתאים לדרישות האישיות שלך. זה הזמן שלך להתחיל לעצב את החדר עם המומחים בתחום ולשם כך נשמח לשמוע ממך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בחריש? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בעומר

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעומר? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בתל-אביב? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום ביפו

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום ביפו? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בקריות

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בקריות? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בשוהם

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בשוהם? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!