בחירת דלתות למקלחונים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

המקלחון נפוץ ברוב חדרי הרחצה בארץ. אנשים מעדיפים אותו על פני אמבטיה, לעתים בשל המקום המצומצם, לעתים בשל הגישה הנוחה ומסיבות שונות נוספות. על מנת ליצור פרטיות ולמנוע מהמים לצאת החוצה ולגרום בכל פעם להצפה וחדר רטוב, עלינו להתקין חוצץ ויש להעדיף דלת מתאימה.

דלת המקלחון

הדלת יוצרת את ההפרדה הטובה ביותר בין המקלחון לבין שאר החדר. ישנם בתים בהם יש וילונות מקלחת, אך אלה אינם אסתטיים והם מצליחים למנוע מחלק מהמים לצאת החוצה. דלתות למקלחונים מונעים הצפות בחדר, מסייעים בהפחתת הרטיבות בחלל ומעבר לכל אלה הם מהווים חוצץ מרשים ואסתטי. הדלתות יכולות להיפתח לצדדים או כלפי פנים וחוץ וההחלטה כיצד לעצב אותן תלויה בדרך כלל בחלל, בעיצוב שלו ובמרחב הקיים.

דלת למקלחון

דלתות למקלחונים פינתיים, מעוגלים ומרובעים

אלו אשר נמצאים בשלבי בניית ושיפוץ הבית, יוכלו לבחור מבין מספר דגמים של מקלחונים. הדגם, גודלו ואופן פתיחת הדלת יותאמו בדרך כלל לעיצוב של כל חלל הרחצה. אלו שכבר יש בביתם מקלחון יוכלו לבחור ולעצב אותו לפני הקריטריונים וההמלצות שיצורפו בהמשך.

מקלחונים פינתיים

בחדרי רחצה קטנים אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא בחירה במקלחון פינתי. הדלת של המקלחון תנוע לרוב לצדדים על גבי מסילה והיא יכולה להיות מעוגלת או ישרה כשהמטרה היא לחסוך במקום וליצור מרחב נוח ונעים בתוך המקלחת עצמה. אפשרויות העיצוב רבות ממש כמו בכל דלתות הזכוכית למקלחונים.

מקלחונים מעוגלים

מקלחונים מעוגלים יכולים להיות הבחירה הנכונה במקומות שבהם יש פחות מקום או במקומות שמבחינה עיצובית הוא יהיה המרשים ביותר. דלתות למקלחונים אלו יכולות לנוע על מסילה או להיפתח לתוך המקלחות והחוצה לחדר. מבחינת העיצוב, אין מגבלות הנובעות בשל הצורה.

מקלחונים מרובעים

אלו מקלחונים שיכולים להיות בשלל גדלים. באלו הגדולים הדלתות יכולות להיות עד למחצית הגודל ובקטנים יותר הדלתות יכולות להיות לכל האורך. הדלתות יכולות לנוע על גבי המסילה או להיפתח פנימה והחוצה לחדר ולמקלחון. בעיצוב יש להתחשב בגודל של הדלת כשהאפשרויות בלתי מוגבלות.

עיצוב דלתות למקלחונים

עיצוב הבית הוא אחד הדברים המהנים ביותר. המראה הכללי וכך גם המראה של חדר הרחצה הוא תוצאה של הפרטים הקטנים. כאשר ניגש לעיצוב הדלתות, נסתכל על מספר אלמנטים: זכוכית שקופה או חלבית, צורות ונתייחס גם לידית.

היום נהוג לשלב בין זכוכית חלבית לבין זכוכית שקופה. בדרך זו אפשר לקבל מגוון רחב של עיצובים, ליצור צורות גיאומטריות, לעטר את הדלת בקווים מעוגלים או ליצור ואחרים. השילוב בין השניים מגדיל את כמות העיצובים האפשריים ומאפשר לנו לעצב את החלל בכל דרך שנרצה.

הידיות של הדלתות גם הן משמעותיות. הן יכולות להיות עשויות ניקל או אלומיניום ויכולות להיות כחור בתוך הזכוכית. יש להתייחס אל הידיות כאל פריט עיצובי ופריט שימושי שצריך להיות נוח. כדאי להתחשב גם בצורך של המקלחון ולהתחשב בכל מי שעומד להשתמש במקום. למשל, אם צפויים להתקלח גם ילדים קטנים יחסית, חשוב שהידיות יהיו נגישות ובגובה מתאים. כמובן, לצד הנוחות, הן יכולות להיות מעוצבות.

לעצב את דלתות המקלחת שלך

עיצוב וייצור הדלתות יתבצע במקום אשר מתמחה בתחום ושיכול להציע לך מגוון רחב של פתרונות. עליך לבדוק את הקולקציה אשר עומדת לרשותך ולוודא כי הדלתות תואמות את המקלחות הקיים או את זה שתכננת להתקין. בנוסף לשירות העיצוב על הגורם המבצע לדאוג להתקנה וללוות אותך לאורך כל הדרך. המרכז לעבודות זכוכית ישמח לעמוד לשרותך ולהציע מגוון רחב של עיצובים מרשימים לחדרי הרחצה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בחריש? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בעומר

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעומר? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בתל-אביב? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום ביפו

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום ביפו? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בקריות

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בקריות? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בשוהם

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בשוהם? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!