זכוכית הזזה מחוסמת

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מפתיע אולי לגלות שזכוכית היא למעשה חומר חזק מאוד וכשמייצרים אותה בצורה נכונה היא גם יכולה לשמש לבניית בניינים, כפי שאנחנו רואים.

בין היתר, נעשה שימוש רב בזכוכית מחוסמת לבניית אלמנטים שונים או ויטרינה יציאה למרפסת וזה הולך ונפוץ בשנים האחרונות. להלן כמה מהיתרונות שלה, במיוחד לבניית דלת זכוכית הזזה מחוסמת.

מהי זכוכית מחוסמת?

זוהי זכוכית שכשמה כן היא – עוברת תהליך מיוחד שמחזק אותה כדי שתהיה חזקה ובטיחותית יותר. היא עוברת תהליך חיסום שאפשר לזהות באמצעות חותמת מיוחדת בפינה שלה.

החיסום נעשה על ידי חימום החומר שממנו עשויה הזכוכית לטמפרטורה של עד 800 מעלות. אחרי החימום-ליבון מקררים אותה במהירות. כידוע, חומר קר מתכווץ וכשהזכוכית החמה מתקררת מהר, בניגוד לזכוכית רגילה שמתקררת בתוך יממה, זה גורם לשוני באופן ההתכווצות של הפנים והחוץ של הזכוכית.

זה מטבעי בה את סימני המתיחה שנותנים לה קשיות חזקה יותר מזכוכית רגילה. אנחנו רואים את הסימנים כשהיא נשברת בצורה שונה מזכוכית רגילה.

למה מעדיפים להשתמש בדלתות זכוכית מחוסמת?

כשאנחנו משתמשים בה לבניית דלת או קיר תמיד קיימת הסכנה שהיא תישבר ולכן אנחנו זקוקים לזכוכית חזקה שתעמוד טוב יותר במכות קלות שהיו שוברות בקלות כל זכוכית רגילה.

נוסף לכך, השבירה של זכוכית הזזה מחוסמת היא בצורה רסיסים קטנטנים ולא חתיכות ענקיות שפוצעות ולפעמים הורגות כשנתקעים בהן. כך שהיא אמנם נשברת אבל עדיין מתנפצת על הרצפה ולא מסכנת חיים.

למה צריך זכוכית הזזה?

היופי והאסתטיקה של אלמנטים בנויים מזכוכית מקנים לכל מקום נופך הרבה יותר יוקרתי וזה מראה שאפשר לתת גם לדירת מגורים רגילה.

לכן, אנחנו מוצאים גם את הזכוכית בדלתות הזזה ולא רק במקלחונים או בחדרי רחצה ומטבחים כי אם גם במשרדים של חלל פתוח, במרפסות שזקוקות לדלתות, להפרדות בין חדרים בבית ועוד.

מה חשוב לדעת על זכוכית מחוסמת?

אנו בחברת טופ גלאס זכוכיות הזזה למרפסת, יודעים שלא כל זכוכית היא מחוסמת ולא תמיד גם עושים את החיסום בצורה נכונה ומקצועית. לכן חשוב מאוד לעבוד רק עם אנשי מקצוע שבאמת מומלצים לכך ויש להם ניסיון בבנייה ובעבודה עם זכוכית מחוסמת להזזה או להתקנה כקיר.

יש תקנים שונים שרק לפיהם חובה לעבוד כדי לשמור על בטיחות האנשים וגם תקני בטיחות להתקנת הזכוכית בבית ובמקלחונים. זה חשוב גם למעקות זכוכית שצריכים לפעמים לשאת משקל רב שנשען עליו.

זכוכית מחוסמת יפה מאוד להתקנה בגלל השקיפות שלה אולם רצוי לוודא שיש עליה את המדבקות הבטיחותיות שמונעות התנגשות של אנשים בזכוכית כדי למנוע תאונות וליהנות מהחוסן שלה לאורך זמן.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!