הבסיסים החשובים במבני תעשייה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

עיצוב והקמה של מבני תעשייה דורש ידע מאוד ספציפי. שלא כמו הקמת דירות מגורים ומבנים אחרים, עולם התעשייה הוא מורכב יותר. מעבר לפרטים הרגילים שיש בכל מבנה שמיש, צינורות מים וביוב, חשמל וכיו"ב, במבני תעשייה יש לקחת בחשבון את אופי התעשייה, כלומר מה הולך להתרחש במבנה.

עיצוב החוץ כמו גם עיצוב הפנים, החלוקה הפנימית לחללים שונים, הכול שונה ממבנה למבנה. תארו לעצמכם כי התקרות יכולות להיות גבוהות במיוחד, שלא כמו בבית הממוצע, ופעולות כמו בחירה נכונה של חלונות למבני תעשייה עלולים לקחת זמן מה.

 

בחירה נכונה של חלונות למבני תעשייה

הדוגמא של בחירה נכונה של חלונות למבני תעשייה במהלך הקמת מבני תעשייה נועדה לסבר את האוזן. כאשר ניגשים לבחור בחלונות למבנה תעשייתי, ניגשים לזה מפרספקטיבה אחרת מאשר בית מגורים, דירה בבניין משותף או ווילה פרטית.

 

  • אוורור – לעיתים במבנה תעשייה יש צורך באוורור ובחלונות גדולים ופתוחים לרווחה. במקרים אחרים אין כל צורך באוורור מיוחד, ודי במערכת הוונטילציה המותקנת כחלק מהמתקנים שבתוך המבנה עצמו.
  • אור שמש – לא כל תעשייה צריכה או אפילו יכולים לחשוף את מוצריה בכל אחד משלבי הייצור לאור שמש ישיר (או לחום). אם מדובר, לדוגמא, במפעל לתרופות, תארו לעצמכם כי אור שמש ישיר וחזק יכול להשפיע באופן שלילי על פס הייצור, עד כדי יצירת מוצר פגום. לכן ישנם מבנים תעשייתיים בהם אין חלונות כלל, או לפחות מבנים בהם החלונות לא יהיו סטנדרטיים.
  • חוק – מבני תעשייה, כמו גם כל מבנה אחר שנבנה כחוק, חייב לעבור אישורים תחת רגולציה קפדנית וסטנדרטים המוכתבים מראש. כאשר אדריכלים המתמחים בהקמת מבני תעשייה ניגשים למלאכתם הם חייבים לקחת בחשבון כללים אלו, אשר חלים גם על גודל ואופי החלונות המותקנים במבנה.

 

מה צריך לדעת בהקמת מבני תעשייה

הקמת מבני תעשייה שונים דורשת ידע רב ומגוון, אשר מאפשר לאדריכל לא רק לעמוד במסגרת דרישות החוק ברמת העיצוב, אלא עוד לפני כן, ברמת קבלת כל האישורים הנדרשים בכדי להתחיל את התהליך. מבנה תעשייתי יכול לשמש להרבה דברים, לא רק למפעל, אלא גם, לדוגמא, כמחסן. לכן מעבר לכך חייבים לדעת את הייעוד של המבנה, ואופי העבודה שתערך בו תשפיע מאוד על סוגי החומרים ואופי העיצוב האדריכלי.

 

המבנה לא עומד לבדו, ולרוב מבנים תעשייתיים נבנים באזורי תעשייה. יש לקחת בחשבון דם את האספקט הוויזואלי ואת ההתאמה של המבנה ברמה האסתטית לסביבה שלו, אך גם ברמה הבטיחותית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!