בניית פרגולות אלומיניום – כך תשיגו מחיר זול

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אין ספק כי מדובר בפתרון הצללה עיצובי ביותר, פרגולה אלומיניום. פרגולות עשויות אלומיניום הן בעלות מראה מאוד חדשני, כזה שמותיר חותם חיובי ומפנק בכל מי שמתארח תחתן. ובחיים, כמו בחיים, יש גם טיפים לבניית פתרונות הצללה מאלומיניום.

אז כיצד נחסוך כסף בבניית פרגולה מאלומיניום? קודם כל, חשוב לזכור שאם אתם מסתייעים באנשי מקצוע (מכל תחום) המייצרים את מוצריהם כאן בארץ, חסכתם כסף. מפעלי כחול לבן המייצרים וגם מתקינים פרגולות, בדרך כלל יהיו מסוגלים לספק לכם את הצעות המחיר האטרקטיביות ביותר. בעוד שבשנים עברו היה נהוג להזמין את חומרי הגלם מחו"ל ולייצר את פתרונות ההצללה בארץ, כיום ישנם לא מעט מפעלים לייצור פתרונות הצללה בישראל.

לוקחים בחשבון את התחזוקה העתידית

בכדי להשיג מחיר זול על התקנת ובניית פרגולות, חשוב לזכור כי גם התחזוקה של פתרון הצללה נמדד לאורך השנים. במילים פשוטות יותר, אם תבחרו בחומרי גלם איכותיים, הם יצריכו ממכם תחזוקה פחות אינטנסיבית, מה שמוביל לחיסכון גם בזמנכם וגם בכסף.

כשמדברים על חומרי גלם איכותיים, חשוב למשל לציין את צביעת הפרגולות בצבעים איכותיים, כאלו שגם לא מתקלפים במהירות וגם מהווים הגנה מסוימת בפני השמש. במקרים רבים, אנשים גם בוחרים לבנות פרגולה אלומיניום זולה ודואגים לחדש אותה מידי תקופה.

אפשר להצליל את הפרגולה עצמה?

שימו לב, מדובר בהצללה נוספת אשר מותקנת מעל הפרגולה עלמה בחצר. למה זה תורם? ברגע שהפרגולה עצמה מוצללת גם היא, היא תישמר לאורך שנים רבות. אם לרגע נניח בצד את הנושא של פרגולות אלומיניום, נציין כי פתרון הצללה שחשוף באופן תמידי לשמש, בדרך כלל יינזק מהר למדי.

הנזק יכלול סדקים בעץ ובפלסטיק, קילוף של צבעים המכסים חלקי ברזל שונים ועוד.

כעת, נחזור לחומר האלומיניום. פתרונות הצללה מאלומיניום הם אפקטיביים ביותר כנגד קרני השמש הקופחת, אך זהו אינו היתרון היחידי בהם. פרגולת אלומיניום מאוד עמידה בפני תנאי מזג האוויר השונים, בין אם מדובר בחום מדברי או ברוחות צפון הארץ ובגשמים חזקים.

עבודות אלומיניום ניתנות לעיצוב גמיש יותר

היות ואלומיניום הוא חומר יחסית קל וגם גמיש, ניתן לעצב פרגולות אלומיניום בדרכים שונות וגם אפילו לתלות אותן. למעשה, במקרים מסוימים יהיה אפילו עדיף לתלות פרגולה, היות והתלייה עשויה לספק יציבות טובה יותר.

אם לא מתקינים פרגולה תלויה מאלומיניום או מסתור כביסה מאלומיניום, אפשר כמובן לבנות 4 קורות תמיכה מעץ או מחומרים אחרים. פרגולת אלומיניום בזול ניתן להתקין במרפסת ובחצר הבית, אך גם בגג המבנה וחניית הרכב. במקרים אלו, כמובן שיהיה הצורך לקבע את פתרון ההצללה בבטון (עושים זאת בעזרת ברגים מסוג ג'מבו בדרך כלל). בשורה התחתונה, עבודות אלומיניום בדרך כלל יהיו זולות יותר מאשר עבודות גילוף בעץ, עבודות ריתוך מורכבות ועוד. בניית פרגולות מאלומיניום לרוב תהיה זולה יותר מבניית פרגולת עץ דחוס. כמובן ששני הפתרונות האלו מספקים הצללה מושלמת. 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!