בטון מלוטש למשרדים: מדוע משרדים רבים בוחרים בו?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

במהלך השנים האחרונות עבר תחום העיצוב והבנייה שינויים רבים והבטון המלוטש הפך לחומר חשוב ושימושי בזכות יתרונותיו הרבים. הבטון הקלאסי נותן תחושה של בית, בזכות הטכניקה המיוחדת, שהוא עובר במסגרת תהליך ליטוש ומעניק מראה קלאסי וחם.

מדוע החלקת בטון מלוטש עדיפה?

אחת הסיבות המרכזיות אשר רבים מהמעצבים מעדיפים להחליק בטון למשרדים היא העמידות שלו לעומת האחרים.

יתרה מכך, מחירו נחשב זול משמעותית ומחזיק לתקופה ארוכה.

נוסף לכך, הבטון המלוטש גורם להארת את המרחב בו אתה נמצא, בזכות יכולתו אינך זקוק להשקעות נוספת בתאורה, אלא מספיקים גופי תאורה בודדים אשר יש למקם אותם במיקומים אסטרטגיים בתוך חלל המשרדים, וכך ניתן יהיה ליצור תאורה בהירה וטובה יותר אשר תוכל להאיר את המקום בצורה אסתטית, נקייה ויפה.

תתפלא לגלות שבטון מלוטש בטוח יותר לבריאות שלך מאשר חומרים אחרים. הסיבה לכך טמונה בניקיון הבטון. רבים מהחומרים האחרים נוטים להוות בעיה עקב האבק אשר הם עלולים לשאת איתם, ואנשים אשר סובלים מאלרגיות רבות לאבק יכולים להיות להרגיש שלא בנוח ואף לסבול מכך.

רגישות לכתמים

אם נשווה את הבטון המלוטש לחומרים טלאים כמו ריצוף עץ או ריצוף שטחים, הריצוף המלוטש מתבטא ברגישות פחותה לכתמים. אם כן, הסיבה לכך היא עצם האיטום על הרצפה אשר עומד כמחסום בפני הכתם.

מתי ובאיזה אופן הכי טוב להשתמש בבטון מלוטש?

הבטון משמש הן כדרך עיקרי והן כתיקון לתשתיות הקיימות. מלבד זאת, משמש כתבנית של כל המבנה או הפרויקט ולכן מפקחי הבנייה והקבלנים שמים דגש גדול על ביצוע עבודה זו כמו שצריך.

באיזה רמות גימור ניתן לרצף בבטון מלוטש?

משרדים רבים יכולים לרצף בבטון מלוטש ברמות גימור שונות – כל אחד לפי בחירתו, זאת בהתאם לטעם האישי שלו ולצרכי הלקוח. כך, גם ניתן לצבוע את הרצפה בצבעים אשר יפיחו חיים במשרד ויעזרו לו להיות ייחודי ומיוחד על פני שאר המשרדים, שזו בפני עצמו יתרון עצום – גם יופי וגם עמידות- אחת התכונות המאפיינות את הבטון המלוטש.

מהו מחירו של הבטון המלוטש?

חברת אומנת ובטון, קובעת שאחד היתרונות המרכזיים של הבטון המלוטש הוא עצם מחירו הזול וזמן התחזוקה שלו. רצפת הבטון יכולה להחזיק זמן רב, דבר שהופכת אותו לעדיף על פני החומרים האחרים – כך נוכל להנות גם מהמחיר וגם מסגולותיו לזמן הארוך ולזמן הקצר. כך, בעצם בחירה בבטון מלוטש נוכל להרוויח – גם זמן וגם כסף.

 מהם הגורמים המשפיעים על יופי החלקת הבטון המלוטש?

הטכניקה של הבטון המלוטש מהווה מהפכה בתחום עצם היותה פשוטה וחכמה. זו נעשית בעזרת מכשירים שונים. התהליך אשר

כחלק מתהליך, ישנם שלושה פרמטרים מרכזיים אשר משפיעים על המראה הסופי של החיפוי. אשר יכולים להשפיע על המראה הסופי. ראשית, איכות האבן והצבע שלה, איכות הבטון.

לסיכום –  כיצד הבטון המלוטש יועיל לאווירה במשרד  שלך?

כך או כך, לכל בעל משרד חשוב שהשטח שלו והאווירה אשר שוררת במרחב העבודה, תהיה אווירה שוקקת ונעימה אשר תעזור לעליית למורל הצוות העובדים. חשוב לזכור, כי גם לקוחות המשרד משחקים תפקיד מרכזי והם צריכים להרגיש כאילו הם בביתם ולכן, במידה  וקיימים לקוחות המבקרים במשרד שלכם, האסתטיקה והתפאורה של מקום העבודה ממלאים תפקיד משמעותי ולכן חשוב לשים על כך דגש, והרושם הראשוני שווה הרבה והריצוף מלוטש עושה את העבודה בצורה נהדרת – וזו הסיבה שהרבה משרדים עוברים דווקא לחיפוי בבטון מלוטש ולשמור על אופנתיות .

 

 

PEXELS

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!