איך הפכו הגבס והאלומיניום לפופולריים בעיצוב הבית?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בני האדם בונים בתים כבר דורות ארוכים, וכפי שהם עצמם השתנו לאורך ההיסטוריה, כך לא דילגה האבולוציה גם על החומרים שמשמשים לבניית הבתים – יריעות עור שהיוו קירות לאוהלים הוחלפו בבדים שהלכו והשתכללו לאורך השנים. לאורך ההיסטוריה בתי חימר ועץ התחלפו בבתי אבן ובבתים עשויי ברזל. כיום, רוב הבתים המודרניים נבנים בשילוב בטון ומלט. גם החומרים של עיצוב הבית התקדמו והשתכללו, וכיום פרופילי החלונות והתריסים עשויים לרוב מאלומיניום, ואילו את הקירות הפנימיים והנישות המעוצבות בבית בוחרים לרוב לבנות מגבס.

 

חומרים מתקדמים

ההתקדמות התרבותית והטכנולוגית אפשרה יצירה של חומרים מדהימים שמשלבים יתרונות רבים ויכולים לשמש לבנייה. בעזרת חומרים מתקדמים, אין צורך לבחור עוד בין חומר קל משקל ונוח להעברה לחומר חזק ועמיד. כיום נבנים ומעוצבים בתים מודרניים בעזרת חומרים שמשלבים נוחות ומהירות של בניה ושל עיצוב, עמידות בפני פגעי מזג האוויר ובפני נזקי הזמן, מראה מרשים ומחיר זול באופן יחסי.

 

אלומיניום וגבס

שני חומרים שהפכו בעשרות השנים האחרונות למקובלים ופופולריים בעיצוב הפנים של דירות ובתי מגורים הם אלומיניום וגבס וכמעט בכל בית ניתן לזהות את החומרים הללו, שממשיכים להשתכלל כל הזמן והגרסאות החדשות שלהם חזקות, עמידות ונוחות מהגרסאות הקודמות. אלומיניום הוא מתכת עם צפיפות גבוהה ומשקל קל ביחס לחוזקה. בדרך כלל נמצא אלומיניום במסגרות של חלונות בלגיים למשל וכן בעיצוב תריס חשמלי. את הגבס נמצא בדרך כלל בקירות פנימיים של הבית. גבס הוא מינרל רך שהופך לחומר לאחר ערבוב במים ולאחר הבנייה מתייבש בקלות ובמהירות באוויר.

 

למה אלומיניום?

חלונות אלומיניום וכן דלתות אלומיניום הפכו לנפוצים ולפופולריים מאוד בגלל שפע של יתרונות המיוחסים לאלומיניום היום: האלומיניום חזק ועמיד מאוד, הוא קל ונוח לעבודה וכמעט ואינו דורש כל השקעה באחזקה ובתחזוקה, מראה אלמנטים עשויים אלומיניום אינו נהרס בגשם וצבעם אינו דוהה בשמש. לכל אלה מתווסף גם מחירו הזול של האלומיניום לעומת חומרים אופציונליים אחרים. פרופילים בלגיים לחלונות היו פעם בחירה עיצובית אופנתית והיום הם כמעט הסטנדרט ברוב הדירות.

 

למה גבס?

גם עבודות גבס לכל מטרה ובמחיר משתלם במיוחד, הפכו למראה נפוץ בבתים בישראל ובכלל וזאת משום יתרונות הגבס הרבים. קיר גבס עשוי ממבנה מתחת אליו מרכיבים לוחות גבס כך שקיר גבס יכול ליצור בידוד חום ובידוד אקוסטי וכן להשתמש במבנה המתכת לטובת הטמעת תשתיות בקיר. הגבס הוא חומר קל מאוד לטיפול ולבנייה ומאפשר לייצר בנייה פנימית בקלות, במהירות ובזול. המהירות היא אכן נושא משמעותי בתהליך הבנייה שכן קיר נבנה במשך ימים ואילו קיר גבס יכול לעמוד מוכן תוך מספר שעות בלבד והעברתו, במצב של אבקה, היא קלה מאוד. על קיר גבס בנוי ניתן לתלות כל דבר שאפשר לתלות באופן בטיחותי על קיר עשוי בלוקים.

 

יציבות ועמידות

במבט מלמעלה אפשר להבחין שהיתרונות של האלומיניום והיתרונות של הגבס דומים זה לזה: שני החומרים קלים להעברה, זולים לקנייה, נוחים לבנייה, פשוטים לעיצוב ועמידים מאוד בחוזק ובמראה. השילוב של היתרונות הללו מאפשר בניה בטיחותית ויציבה מבלי להתפשר על אף אחת מהדרישות האחרות.

 

שינויים מיידיים

האלומיניום והגבס הם גם בעלי יתרונות שמאפשרים שינויים תדירים בעיצוב, מבלי להידרש להוצאה כספית גדולה או להשקעת משאבים אחרים כמו זמן ומראה. כלומר היתרונות של החומרים המודרניים שבני האדם יצרו והפכו לפופולריים בעיצוב הבית, הם יתרונות שמאפשרים שינוי בעיצוב בקלות ובנוחות – אין עוד צורך לבחור בחירות עיצוביות שישפיעו על הבית למשך שנים ודורות, היום אפשר להחליט להעביר קיר ולסיים את הפרויקט תוך כמה ימים. אלומיניום וגבס הם דוגמאות לחומרים עמידים לתמיד ונוחים לשינוי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!