סגירת מרפסת בזכוכית מחיר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

סגירת מרפסת מאפשרת לנו ליהנות משטח נוסף לאורך כל ימות השנה. הסגירה אינה אוטמת לחלוטין את החלל והיא יכולה לכלול חלונות ככל שנרצה. מבחינת החומרים, נשתמש בזכוכית ואלומיניום. הזכוכית תעניק לנו את המרחב הפתוח ויכולת ההצצה החוצה והאלומיניום הוא חומר איכותי, עמיד בפני מזג האוויר, שאינו מחליד והוא זה שיחזיק את הקונסטרוקציה.

הסגירה של המרפסת מיועדת לא רק למרפסות בבנייני דירות. היא יכולה להיות פתרון עבור בתי קרקע, דירות גג וכמו כן אפשר לראות שהיא מהווה פתרונות לשלל עסקים, בתי קפה ומסעדות. היום ישנם פתרונות מעוצבים, איכותיים, עמידים לאורך שנים רבות ועם חיבורי חשמל ואור.

היתרונות של סגירת המרפסת

רגע לפני שנחפש מידע על סגירת מרפסת בזכוכית מחיר כדאי שנכיר את היתרונות של הסגירה. המרפסת שלנו יכולה להיות עוד חדר בבית. היא יכולה להיות מרחב שימושי נוסף לאורך כל ימות השנה, ללא כל הפרעה של שמש ישירה או גשם זלעפות. הסגירה מהווה שכבת בידוד נוספת ובכך היא הופכת את הבית לשקט יותר ומבודד טוב יותר מבחינת הטמפרטורה.

המרפסת הסגורה שלנו תוכל לשמש אותנו כחדר מגורים נוסף, חדר ילדים, חדר משחקים ולהגדיל את השטח הנוכחי של הבית. נוכל לחבר במקום מזגן ולדאוג שיהיו לנו שקעי חשמל בטיחותיים. כיוון שהמרפסת מחוברת לבית במפתח רחב, תהיה לנו אפשרות לפתוח אותה לצורך אירוח בקלות.

סגירת מרפסת בזכוכית

סגירת מרפסת בזכוכית מחיר והגורמים שמשפיעים על העלויות

ישנם שני מרכיבים עיקריים אשר משפיעים על העלויות של סגירת המרפסת. המרכיב הראשון הוא החומר והמרכיב השני הוא העבודה. בעבר, סגירות נעשו בעזרת בטון (שיצר חדר סגור לחלוטין) ובעזרת יריעות פרוסות הדוקות על גבי קונסטרוקציה.

היום אנחנו יכולים ליהנות מחלל מודרני, מעוצב ואיכותי. שילוב של אלומיניום וזכוכית הוא אידאלי ליצירת מרחב שכזה. העלויות של הזכוכית והאלומיניום ישתנו בהתאם לגודל של המקום. אם ישנם אתגרים במקום או דרישות שאינן סטנדרטיות, החברה תסביר לנו את המשמעות שלהם וההשפעה על המחיר. כמו כן, ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר, כך המחיר יעלה. ככל שהגישה למקום נוחה יותר וככל שאין צורך לבצע התאמות מיוחדות, כך העלויות יהיו בהתאם.

אחד הדברים שאנחנו יכולים להבין הוא שכאשר אנחנו מחפשים מידע על סגירת מרפסת בזכוכית מחיר אנחנו צריכים לדאוג שהסטנדרט יהיה על פי הבקשה שלנו. המחיר יינתן לנו באופן אישי וזאת כיוון שכל עבודה היא שונה וכל מבנה מביא איתו אתגרים ספציפיים.

פונקציות שיכולות להשתלב במרפסת הסגורה

ברגע שאנחנו חושבים על סגירה של המרפסת אנחנו צריכים לחשוב על התוצאה שאנחנו רוצים לקבל. המרפסת שלנו יכולה להיות עוד חדר, אך לא רק. היא יכולה להיות חלל שנעים לשהות בו. יכולים להיות במקום חלונות או חלון יחיד. עלינו להתייחס אל הקונסטרוקציה שבנויה מאלומיניום כחלק מהעיצוב.

בנוסף לאלומיניום ולזכוכית, נוכל לשלב גם תריסים ורשתות. בנוסף, יהיה עלינו לחשוב על הפרזולים שהם הפרטים הקטנים ביותר בחלונות, אך בעלי השפעה עיצובית. במקרה והמרפסת פתוחה ואור השמש נכנס דרכה, אליה או לתוך הבית, עלינו לשמוע מהחברה על פתרונות ההצללה שעומדים לרשותנו.

לפנות לחברה המתמחה בתחום

תהליך סגירת המרפסת יכול להיות פשוט כאשר אנחנו פונים אל החברה המתאימה. לאחר קבלת אישור מהרשות המקומית (תהליך שהיום הוא קצר בהרבה מאשר בעבר תודות לחוק המרפסות) כל שעלינו לעשות הוא לפנות לחברת יורוסטייל. החברה מתמחה בתחום ומעמידה לרשותנו ניסיון רב, אנשי מקצוע וליווי אישי ולקבל הצעת מחיר והסבר כיצד בדיוק תתבצע העבודה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגירת מרפסת עם חלונות הזזה
סגירת מרפסת עם חלונות הזזה

סגירת מרפסת מהווה פתרון יעיל, מהיר ונוח. היא מאפשרת לנו להרחיב את הבית או המבנה וכל זאת בעלויות נמוכות ובתהליך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!