סגירת מרפסת עם חלונות הזזה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

סגירת מרפסת מהווה פתרון יעיל, מהיר ונוח. היא מאפשרת לנו להרחיב את הבית או המבנה וכל זאת בעלויות נמוכות ובתהליך בירוקרטי מינימלי. הסגירה יכולה להתבצע באופן מרשים ומעוצב ולשם כך נשלב בין האלומיניום ובין הזכוכית. לבחירתנו, נוכל לבצע סגירת מרפסת עם חלונות הזזה וליהנות מאוורור וכניסה של האוויר.

מתי נרצה לסגור את המרפסת?

ברגע שיש לנו חלל נוסף לבית או למבנה והוא אינו משמש אותנו בצורה יעילה, נוכל לשנות זאת. הסגירה מתאימה לדירות, בתים פרטיים ולמגוון עסקים. דירה קטנה שיש לה מרפסת יכולה להפוך בקלות לרחבה ונוחה יותר לאחר הסגירה. פעמים רבות המרפסת לא נמצאת בשימוש וזאת בשל השמש הישירה, הגשם או פשוט כי מעולם לא עיצבנו אותה.

במקרה של בית פרטי, נוכל להוסיף לו עוד חדר על ידי יצירת המרפסת ולהשתמש בו כחלל משחקים, חדר עבודה, חדר אורחים וכל שימוש אחר. בעלי עסקים יוכלו ליצור לעצמם מחסן או מקום מפגש. אפשר לראות כי בתי קפה ומסעדות אימצו את הפתרון ובכך הגדילו את כמות הכיסאות שהם יכולים להציב במקום ומכאן הגדילו את ההכנסות.

סגירת מרפסת עם חלונות הזזה

שלושה דברים שכדאי לדעת על סגירת מרפסת עם חלונות הזזה:

1.      הסגירה יכולה להיות יפיפייה

בעבר אפשר היה לראות סגירות שלא החמיאו למבנה. הן נעשו על ידי יצירת קונסטרוקציה ראשונית ומתיחה של יריעות. היום אפשר לראות סגירת מרפסת עם חלונות הזזה שמשלבת בין אלומיניום שצבוע בצבעים שבחרנו וזכוכית כפולה ומבודדת. התוצאה יפיפייה, מעוצבת ומחמיאה למבנה.

2.      נוכל לדעת מראש לאיזו תוצאה לצפות

אנחנו יכולים לדעת מראש כיצד המרפסת תיראה לאחר שהעבודה תסתיים. תכנון נכון כולל הצגת סקיצות. אנחנו נבחר את צבעי האלומיניום כאשר האפשרויות שעומדות לרשותנו רבות. נוכל לבחור את הפרזול וכמו כן להחליט כמה חלונות נרצה, באלו גדלים ולוודא שאלו יפתחו לצדדים בנוחות מרבית.

3.      כל מרפסת מתוכננת באופן אישי

כל סגירה מתוכננת באופן ספציפי. החברה המבצעת תביא בחשבון מספר גורמים ובהם הגודל של המרפסת, המורכבות של המקום והבקשות שלנו. היא תקשיב לרצונות שלנו, תיקח מידות, תבדוק אם ישנם אתגרים מבניים שעשויים להקשות על העבודה ובהתאם תתכנן עבורנו את התהליך. לאחר האישור שלנו כל פרט ייוצר על פי מידה ואנחנו נקבל חלל אטום לחלוטין, מבודד מפני רעש ושמהווה שכבת הגנה נוספת לטמפרטורה שבחוץ.

נקודה קטנה על קבלת אישורים

סגירת מרפסת עם חלונות הזזה דורשת אישורים מהרשות המקומית. בעבר, תהליך זה היה מורכב וארך זמן רב. מאז כניסתו של חוק המרפסות, התהליך הפך להיות פשוט יותר והבירוקרטיה כבר אינה מחסום. לרוב האישורים מתקבלים במהרה ולאחר קבלתם אפשר להתחיל את עבודת הייצור וההתקנה. הסגירה תהיה תוספת שיכולה לא רק לשמש אותנו אלא גם להעלות את ערך הבית.

סגירת מרפסת עם חברה המתמחה בתחום

סגירת המרפסת תשפיע על החלל שלנו ועל איכות החיים. היא תעניק לנו מרחב מחיה גדול יותר, תהווה שכבת הגנה נוספת מפני רעש, חום וקור והיא יכולה להיות תוספת אסתטית מרשימה. לבחירתנו נוכל להפוך את החלל למקום לאירוח, עבודה ולפינת משחקים.

בבירור פרטים על האפשרויות העומדות לרשותנו, חשוב שנשים לב לחברה שנותנת לנו שירות. חברת יורוסטייל מביאה אלינו ניסיון רב בתחום, אנשי מקצוע מעולים וליווי מלא לאורך כל הדרך. החברה תבחן את הבקשות שלנו, תיצור את הסקיצה ורק לאחר שנהיה ממנה היא תתחיל את הייצור. כל שעלינו לעשות כדי ליהנות משירותי החברה הוא ליצור קשר ולקבוע פגישה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגירת מרפסת בזכוכית
סגירת מרפסת בזכוכית מחיר

סגירת מרפסת מאפשרת לנו ליהנות משטח נוסף לאורך כל ימות השנה. הסגירה אינה אוטמת לחלוטין את החלל והיא יכולה לכלול

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!