סגירת מרפסת בזכוכית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

סגירת מרפסת בזכוכית – למה זה כדאי ומה זה מאפשר?

אם יש לכם בבית מרפסת במצב טוב, סגירת המרפסת זו דרך נהדרת למקסם את השימוש בה בכל עונות השנה. ישנן דרכים שונות לסגור ולתחום מרפסות כאשר אחת האפשרויות שעומדות לרשותכם היא זכוכית. באמצעות סגירת זכוכית תוכלו עדיין ליהנות מחיק הטבע, ובד בבד להגדיל את שטח הבית ולזכות למרחב נעים ומעוצב שישמש אתכם גם כשמזג האוויר בלתי צפוי.

כל הסיבות לסגירת מרפסת בזכוכית

גם אם יש לכם מרפסת גדולה ומרווחת תנאי מזג האוויר יכולים למנוע מכם לעשות בה שימוש בכל ימות ועונות השנה. סגירת המרפסת מגדילה את שטח הבית, כמו גם את הערך שלו, ומאפשרת לכם להעריך את היופי בחוץ גם כאשר חם או קר. בניגוד למרפסת פתוחה, מרפסת סגורה מעניקה יותר פרטיות. אפשר לתלות על חלונות הזכוכית וילונות ולהסיט אותם כשרוצים יותר פרטיות מהשכנים או מעוברי אורח אקראיים. יתרון נוסף הוא הגנה מפני מזיקים. לא תמיד נעים לשבת בחוץ ולחלוק את החלל עם מזיקים ומעופפים. על ידי סגירת המרפסת בזכוכית תוכלו לשבת בנחת ולהירגע, מבלי שמעופפים מסוגים שונים יטרידו את מנוחתכם או יפריעו בזמן הארוחה.

היתרונות של זכוכית

באמצעות סגירת מרפסת בזכוכית תוכלו לארח, לבלות זמן איכות או פשוט להתפנק עם ספר טוב מבלי שמזג האוויר ישנה לכם את התוכניות. הזכוכית מבודדת תרמית ומאוד חסינה ואפשר לשלב בה חלונות או דלתות עם מערכות פתיחה ונעילה כדי לאפשר גישה קלה החוצה ולמקסם את השימוש בחלל. הבחירה בזכוכית משתלבת עם כל עיצוב וסגנון, מדובר בפתרון מודרני ועכשווי שאינו חוסם את הנוף, וגורם לכם להרגיש בחוץ גם כשאתם מוגנים בפנים. כיום עומדות לרשותכם המון אפשרויות עיצוביות של סגירת זכוכית כך שתוכלו לבחור בקלות את העיצוב בהתאם לסגנון השולט בבית והצרכים האישיים שלכם.

טיפ קטן לשדרוג המרפסת

אם כבר בחרתם לשדרג את המרפסת על ידי סגירת מרפסת זכוכית ולשמור על הקשר על העולם החיצוני, באפשרותכם להמשיך עם אותו הקו גם בעיצוב החלל החדש שלכם. אחת הדרכים להכניס את הטבע לחלל המרפסת היא להתקין פרקט מסוג קוויק סטפ. מדובר במותג תוצרת בלגיה ששמו הולך לפניו בתחום ויכול להשתלב נהדר עם חלונות זכוכית בפרופיל בלגי. לפרקט קוויק סטפ יש שיטת נעילה ייחודית, הוא מגיע במגוון מידות, צבעים ודגמים וישנן קולקציות עמידות למים והחלקה שיתאימו באופן מושלם למרפסת שלכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!