קירות מסך קבלנים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קירות מסך קבלניםקירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה חלק ממעטפת המבנה, אך אינו חלק משלד המבנה. לקיר מסך אין תפקיד מבני במבנה והוא לא אמור לשאת במשקלו של שלד המבנה או להוות חלק ממנו ולכן ניתן לייצור ממגוון חומרים קלים, שלא דומים בכלום לבטון או לבלוקים. מהם קירות מסך? במה הם שונים מקיר זכוכית חיצוני? מדוע בהתקנת קירות מסך קבלנים מומחים אמורים להיות מעורבים? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת יורוסטייל המתמחה בעבודות אלומיניום וזכוכית ומציעה גם מגוון רחב של פתרונות להקמת קירות מסך.

 

מהו קיר מסך?

קיר מסך הוא בעצם קיר חלק בלתי נפרד מהמעטפת החיצונית של המבנה, אך אינו חלק משלד המבנה. אם תחשבו לרגע על הבית שלכם, הרי שהבית בנוי על יסודות ובסיס, יש בו תקרה ורצפה ויש בו קירות פנים שמפרידים בין חללי הפנים השונים וכן קירות חוץ שמרכיבים את מעטפת החוץ של המבנה. כל הקירות האלה עשויים מבטון או בלוקים, למעט קירות הפנים שיכולים להיות בנויים גם בבנייה קלה כמו גבס או קירות זכוכית. קיר מסך הוא קיר שבו חזית המבנה אינה בנויה מבטון או בלוקים, אלא מחומרים קלים שונים, לרוב זכוכית בשילוב קונסטרוקציית אלומיניום. שלד המבנה עומד בפני עצמו ואינו נדרש לתמיכתם של קירות אלה ולכן קיר מסך יכול להיות בנוי מחומרים קלים בעלי סטנדרטים הנדסיים מבניים נמוכים יותר מבטון. היישום של קירות מסך מקובל מאוד בגורדי שחקים בעלי מעטפת חוץ עשויה זכוכית, אם כי ניתנים ליישום גם בבתים פרטיים וגם בתצורות שונות ומגוונות, מעבר למקובל לראות בגורדי שחקים.

 

למה בכלל להתקין קיר מסך?

ובכן, היתרון המרכזי של קיר מסך הוא שהוא אינו מהווה חלק מהשלד והשלד אינו תלוי בו בכדי לשמור על חוזקו המבני והיציבות המבנית שלו. בהתאם לכך, קיר המסך יכול להיבנות מחומרים קלים שכל מטרתם היא להחזיק את הקיר במקומו ולייצב אותו בין חלקי השלד, אך לא לתמוך בשלד. קיר מסך צריך למעשה לתמוך אך ורק בעצמו, מה שפותח אפשרויות של שימוש בזכוכית, אלומיניום וחומרים קלים אחרים. כך למשל, אם אתם רוצים ליצור חיבור מרהיב ויוצא דופן בין חלל הפנים של המבנה ובין מרחב החוץ שמקיף אותו, תוכלו להקיף את המבנה או ליישם לפחות בחזית אחת שלו, קיר מסך מזכוכית במקום מבטון אטום.

 

מי מתקין קירות מסך?

ובכן, בכדי להתקין קירות מסך קבלנים גנריים בענף הבניין לא יספיקו. קירות מסך הוא תחום שדורש רמה גבוהה של התמחות, הן בייצור הקירות, הן בהכרת הדגמים והטכנולוגיות הקיימות בתחום והן בהרכבה של הקיר במקומו. בהתאם לכך, ישנם קבלנים ספציפיים המתמחים בתחום הספציפי של קירות מסך ובדרך כלל מתמחים גם בתחומים משיקים כמו קירות זכוכית, דלתות אלומיניום, חלונות אלומיניום, פרגולות אלומיניום, סגירת מרפסת מאלומיניום וכדומה. קבלנים אלה מתמחים בעבודה המשלבת קונסטרוקציות של אלומיניום עם זכוכית ולכן מציעים גם את האופציה של הרכבת קירות מסך. יחד עם זאת, ואת זה חשוב מאוד להבין – לא כל קבלן שמתעסק בחלונות ודלתות אלומיניום, מכיר גם את התחום של קירות מסך. קירות מסך, על אף שנדרשים לכאורה לתמוך בעצמם בלבד ולא בשלד המבנה, חייבים לספק רמת בטיחות גבוהה וללא פשרות על מנת לבודד את חלל הפנים, לעמוד בעומסים המופעלים עליהם מבחוץ וכמובן למנוע נפילה או שבירה באופן שיכול לסכן את הנוכחים בתוך המבנה. על כן, בכל מה שקשור לייצור והתקנה של קירות מסך קבלנים מקצועיים שמתמחים בתחום זה ספציפית, הם הקבלנים שאיתם אתם רוצים לעבוד.

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת קבלן?

קבלן קיר מסךכמו בכל עבודה קבלנית, גם בעבודה של ייצור והרכבה של קירות מסך חשוב מאוד לוודא שהקבלן איתו אתם עובדים הוא קבלן מורשה ורשום, המופיע בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון. כאמור, קירות מסך הם אינם חלק משלד המבנה, אבל חייבים לעמוד בסטנדרטים ובתקנים מחמירים מאוד של בטיחות, ולכן את משימת הייצור וההתקנה שלהם אתם לא רוצים להשאיר בידיים שאינכם יכולים לסמוך עליהם. קבלן רשום שאוחז ברישיון בתחום הספציפי, יכול להבטיח לכם את רמת הבטיחות והמקצועיות הדרושה לכם לעניין זה.

בבחירת הקבלן, חשוב מאוד גם לבחון את כלל האפשרויות שהוא מעמיד לרשותכם. התחום של קירות מסך הוא תחום שעבר התפתחות רבה בעשורים האחרונים וכיום ישנם שורה ארוכה של דגמים ושורה ארוכה של אפשרויות מהם תוכלו לבחור את סוג הזכוכית, סוג הקונסטרוקציה, תצורת הקיר, רמת איטום ובידוד, דקורציה וכן הלאה. בתחום זה פועלים יצרנים בינלאומיים רבים המספקים מנגנונים שלמים של קירות מסך, וכן יצרנים מקומיים המייצרים קירות מסך לפי מידה ועל פי דרישות הלקוח. כל אפשרות היא אפשרות לגיטימית ובתנאי שהקיר הנבחר מיוצר על פי כל התקנים המחמירים הקיימים בתחום ושניתנת לכם האפשרות לבחור את הקיר המתאים לכם ביותר, גם מבחינה מבנית וגם מבחינה דקורטיבית.

חברת יורוסטייל היא חברה ותיקה ומובילה בתחום האלומיניום, ומתמחה בייצור מגוון רחב מאוד של מוצרי אלומיניום לבית ובכלל זה חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, קירות זכוכית פנימיים, קירות זכוכית חיצוניים, סגירות מרפסת, פרגולות אלומיניום וכמובן קירות מסך. החברה עובדת עם מותגים בינלאומיים בתחום זה ומציעה גם אפשרויות של ייצור מקומי בהתאמה אישית על פי דרישות הלקוח ותמיד תוך עמידה מלאה בכל התקנים המחמירים הקיימים בתחום. חברת יורוסטייל מבצעת ניהול מלא של התהליך משלב התכנון, דרך שלב הייצור או ההזמנה וכלה בשלב ההתקנה והאישור ההנדסי.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך מחיר

  אחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם

קירות מסך אלומיניום

  קיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

זכוכית אמבט
קירות זכוכית למשרדים

  עיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}
קירות זכוכית חיצוניים

  קיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא

קירות מסך אלומיניום
קיר זכוכית לבית פרטי

  ברובם המכריע של המקרים, קירות זכוכית יותקנו במשרדים ופחות בבתים פרטיים ויש לכך סיבה מאוד ברורה וקוראים לה פרטיות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!