סגר לחלון הזזה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

סגר לחלון הזזהאנחנו מחפשים כל פעם מערכות שיאפשרו לנו לנעול את החלון, בין אם מדובר על הגנה מפני פריצות וגם כאשר מדובר על מנגנון בטיחות כאשר יש לנו ילדים בבית. סגר לחלון הזזה היא הבחירה הפופולרית ביותר, הבחירה הזאת מאפשרת לנו למנוע פתיחה של החלון ללא לחיצה על מנגנון הפתיחה, וכמו כן לרוב מדובר על נעילה אוטומטית בטריקת החלון. 

 

מה תפקידו של סגר לחלון הזזה?

יש לחלונות הזזה תפקיד אחד ברור – לחסוך במקום. יש סוגים שונים של חלונות הזזה, חלקם נעים על גבי מסילה עליונה ואחרים נטמעים בתוך הקיר. אופן התחזוקה וההתקנה של כל אחד מהחלונות משתנה בהתאם לאופי ההתקנה שלו ולכן, לנו חשוב לדעת בדיוק כיצד המערכת פועלת כדי שנוכל לבחור את מנגנון הנעילה הבטוח ונוח ביותר לשימוש. אם גם לכם יש חלון הזזה בבית סביר להניח שמנגנון הנעילה שלכם הוא באמצעות סגר לחלון הזזה. מדובר על מנעול איכותי ועמיד, אבל לעיתים הוא עשוי להיות תקול ובמקרה הזה יש להחליף אותו. 

איך מתבצעת התקנה של סגר לחלון הזזה?

אז כדי להמחיז איך מתבצעת התקנה של סגר לחלון, בואו נכיר את כל התפקידים. יש לנו את המנעול שנמצא על גבי החלון, את הלשונית שנמצאת בחלקו הפנימי של החלון ואת החלק הנגדי עליו הלשונית נתפסת. במנעול עצמו נוכל לראות בחלקו העליון שיש בורג, וגם יש לנו את בורג שחרור הלשונית שנמצאת בפנים. בסך הכל, כל מה שאנחנו צריכים כדי להתקין סגר לחלון הזזה הוא מפתח הלן. יש תחילה לפרק את הלשונית, בשביל זה נצטרך לפרק בורג הלן קטן שנמצא שם. לאחר הסרת הלשונית, יש להסיר את הבורג ששומר על מקומו של מנעול הסגר. לאחר מכן נסיר את החלק הנגדי אם ישנו צורך. חשוב להדגיש, ההסרה וההתקנה מתבצעות באותו סדר.

עם זאת, כאשר אנחנו רוצים להחליף סגר לחלון הזזה יש לקחת בחשבון את גודל הפתח הרלוונטי ואת סוג המנעול אליו אנחנו שואפים. סוגי סוגרים לחלונות הזזה משתנים בהתאם לצורך שלכם, ישנם מנעולים יותר עמידים ופחות עמידים. הבחירה הנפוצה ביותר היא סגר לחלון הזזה מאלומיניום. לכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע שיודע להתאים את הסגר בהתאם למבנה החלון. יש הבדל בין סוגרים, אנחנו נרצה לבחור במערכת האיכותית ביותר. בדיוק בגלל הסיבה הזאת מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע לפני שאתם חושבים על החלפת סגר לחלון הזזה.

קראו עוד: נעילה לחלונות הזזה

האם סגר לחלון הזזה עדיף על נעילה אחרת?

יש מגוון רחב של נעילות אפשריות לחלונות הזזה. יש מנעול צידי, מנעול סטנדרטי, מנעול עילי, סגר ועוד אפשרויות רבות אחרות שחלקן אפילו כוללות מערכות חשמליות. כמובן, ככל שמדובר על מנעול איכותי יותר כך המחיר יהיה בהתאם. כל עוד אתם בוחרים במנעול מסוג סגר שעומד בתקני הבטיחות, אין סיבה לחשוש מפני פריצות. חשוב להדגיש, כל נעילה יכולה להיות פרוצה – אין דבר כזה מנעול חסין מפני פורצים. השאלה היא כמה זמן אתם יכולים לעקב את הפורץ, וככל שהמנעול מתוחכם יותר כך הפריצה תהיה בהתאם. מנעול סגר נחשב לבטיחותי מכיוון שהגישה אליו לא בהכרח נוחה, אבל אם אתם גרים בקומת קרקע לא היינו מתפשרים על מנעול לחלון בלבד, אלא גם אולי על סורגים. 

 

מהם היתרונות של סגר לחלון הזזה?

  • מחיר – התקנת סגר לחלון הזזה אינה מורכבת ולכן המחיר יהיה בהתאם. חומר הגלם עצמו נע בטווח של 15 ש"ח עד 120 ש"ח בהתאם לבחירה שלכם, ועלות ההתקנה היא בהתאם לבעל המקצוע והיקף העבודה הכולל. זהו יתרון מובהק על פני מנעולים שונים שמחירם יכול להגיע גם לאלפי שקלים.
  • התקנה – משך זמן ההתקנה אינו ארוך כל עוד מדובר על מקרה סטנדרטי. לעיתים אנחנו פוגשים מקרים מורכבים בהם מסגרת החלון לא מאפשרת התקנה פשוטה. אם יש מקרה כזה, יש לייצר מסגרת מתאימה ואז העבודה ועלותה עשויות להתארך. כל עוד מדובר על חלון סטנדרטי, אין סיבה שמשך זמן העבודה יעלה על שעה.
  • נוחות שימוש – מאוד נוח להשתמש במנעול סגר, מדובר על אחד המנעולים הוותיקים ביותר והנפוצים ביותר. הוא מתאים לבתי קרקע וגם לבניינים גבוהים. מלבד לכך, חלונות הזזה בשל עצמם חוסכים לנו הרבה מקום ומאפשרים לנו גם להתקין סורגים ללא חשש.

מהם החסרונות של סגר לחלון הזזה?

רמת אבטחה – רמת האבטחה של מנעול סגר אינו גבוה בהשוואה למנעולים אחרים, בין היתר מנעולים חשמליים וסוגרים אחרים של מנעולים שם המנגנון עובד בצורה אחרת. מדובר על לשונית שתפקידה למנוע פתיחה של החלון, אך כאשר אנחנו גרים במקום עם פוטנציאל גבוה לפריצות ובקומה נגישה, היינו מחפשים עוד אפשרויות להגנה מלבד למנעול סגר לחלון. בכל מקרה, לא היינו מתפשרים על שכבת הגנה בודדת, אלא מוצאים עוד אפשרויות שיכולות לתת לנו לישון באופן בטוח בלילה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!