מעצור לחלון הזזה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מעצור לחלון הזזהחלונות הזזה נחשבים לחלונות די פופולריים, הן בבניות ישנות והן בבניות חדשות. חלונות הזזה מאפשרים לנו לשמור על השטח בחלל הבית, להתקין סורגים ללא חשש ולהתנהל באופן נוח ונגיש. עם זאת, ישנם גם לא מעט סייגים הנוגעים בשימוש בחלונות הזזה מבחינה בטיחותית כאשר ישנם ילדים קטנים בבית. הפיתרון הוא פשוט, אם אתם רוצים עדיין להתקין חלונות הזזה שנחשבים לחלונות טובים וזולים, כל מה שאתם צריכים הוא מעצור לחלון הזזה. לפניכם כל הפרטים.

מה זה מעצור לחלון הזזה?

מעצור לחלון הזזה הוא אמצעי בטיחות מותאם בתוך מסגרת החלון. המעצור מונע את פתיחת החלון מעבר לנקודה מסוימת. יש מגוון רחב של מעצורים לחלונות הזזה, יש להתאים את המעצור בהתאם לחלון שלכם. ניתן להתקין מעצור לחלון הזזה בכל סוג של חלון, אך יש גם להתאים את המעצור בהתאם לשימוש שלכם בו. כיום, ילדים מתחת לגיל חמש נמצאים בסיכון גבוה ליפול מחלון פתוח, ככה שרבים מההורים בוחרים לייצר אמצעי בטיחותי – מעצור לחלון הזזה. מלבד לעניין בטיחותי, מעצור לחלון הזזה עובד בצורה דומה למנעול והוא יכול למנוע פריצות ולעכב את הפורצים. 

מעצור לחלון הזזה גורם לכך שהחלון יכול להיפתח עד לנקודה מסוימות, חשוב להדגיש שניתן גם בחלקו הפנימי של הבית לפתוח את החלון עד הסוף אם מדובר על מעצורים מתקדמים. מעצור לחלון הזזה הוא מוצר ידני אשר תפקידו להגביל תנועה ולתת פתיחה מקסימלית של גובה מסוים של מ"מ. המעצורים מגיעים במספר עיצובים, הם אינם ניתנים לנעילה באמצעות מפתח כך שניתן להסיר את המעצור ולפתוח את החלון במלואו. סוגי המעצורים נקבעים בהתאם לשימוש שלכם, אופן ההתקנה יכול להתבצע באופן עצמאי אך רצוי לבחור בבעל מקצוע כאשר אנחנו רוצים לוודא שהמעצור עובד בצורה מקסימלית – נסביר על כך בהמשך. 

מהם היתרונות של מעצור לחלון הזזה?

  1. בטיחות – הדבר הראשון והקריטי לשמו נוצר מעצור לחלון הזזה הוא כדי לשמור על בטיחות השוהים בבית. יש הרבה מקרים בהם עדיין קיימים סורגים בבית, אך הם אינם יכולים לשמור על ביטחון מפני נפילות. ילדים מתחת לגיל חמש ואף גדולים יותר יכולים לעבור מבין הסורגים ולכן, כאשר אתם רוצים לשמור על בטיחות הילדים צריך להתקין מעצור לחלון הזזה.
  2. עיצובים – יש מגוון רחב של עיצובים אשר יאפשרו לכם לשמור על עיצוב הבית והחלון, ועדיין להנות מרמת בטיחות גבוהה. העיצובים השונים מותאמים לכל סוגי החלונות, בין אם מדובר על חלון אלומיניום, עץ ואחרים. התאמת העיצוב יכול להיות עניין של טעם או על ידי ייעוץ עם חברה מקצועית.
  3. מחיר – המחיר של מעצור לחלון הזזה אינו גבוה, המחירים משתנים בהתאם למעצור אותו בחרתם. חשוב להדגיש, המחיר אינו כולל התקנה אבל כלל שמדובר על היקף עבודה רחב יותר כך המחיר ההתקנה יהיה נמוך יותר. 
  4. קיבוע – מדובר על מנגנון ידני, ככה שאנחנו לא באמת פוגעים בתשתיות של החלון בדומה למנגנון נעילה של מנעול עם צילינדר. מדובר על מנגנון שתפקידו לאפשר פתיחה עד לרוחב מסוים. ככה אתם יכולים להשאיר את החלון פתוח ולשמור על אוורור הבית. כמו כן, הסרת המעצור אינה מורכבת ואינה פוגעת בחלון. 

מהם החסרונות של מעצור לחלון הזזה?

  • התקנה לקויה – יש הרבה חשיבות לאופן ההתקנה של המעצור. בסופו של דבר, המעצור נועד כדי למנוע חדירה של פורצים או לשמור על בטיחות בבית. ככל שההתקנה אינה מבוצעת בהתאם לתקנים הקבועים בחוק ובהתאם לגודל החלל, כך רמת הבטיחות עשויה לרדת.

כמה עולה מעצור לחלון הזזה?

כפי שציינו, מדובר על כמות די גבוהה של מעצורים והמחירים משתנים בהתאם. רוב המעצורים נמצאים על גבי המסילה, אין צורך בהתקנה מורכבת אלא ברוב המקרים מדובר על בורג בודד או מעצור מגנטי. המחירים נעים בטווח של 20 ש"ח ועד 150 ש"ח לא כולל התקנה. ההתקנה עצמה יכולה להיות חלק משירות של חברת התקנת חלונות, או התקנה בפני עצמה. 

האם צריך בעל מקצוע להתקנה?

לא תמיד צריך בעל מקצוע כדי לבצע התקנה של מעצור לחלון הזזה, לפעמים ניתן להתקין באופן עצמאי את המעצור. עם זאת, חשוב לדעת בדיוק איך לבצע את ההתקנה ואם יש חשש לגבי ההתקנה עצמה, מוטב להתייעץ עם בעל מקצוע. המטרה בסופו של דבר היא לשמור על בטיחות השוהים בבית והתקנה לקויה יכולה למנוע מכם להגיע למטרה לשמה רכשתם את המעצור. ברוב המקרים, ההתקנה יכולה להיות מבוצעת כחלק משירותים של חברה מקצועית שכן, מדובר על התקנה די פשוטה שלא צריכה לקחת יותר מ-20 דקות, למעט מקרים חריגים. חשוב להתאים את סוג המעצור בהתאם לעובי המסילה ורוחב הכנף. אם יש לכם כל שאלה בנוגע לכך, יש להתייעץ עם בעל מקצוע כדי לקבל את המעצור המתאים ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!