מחיר חלון בלגי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

בתים רבים ברחבי הארץ מאופיינים בקו עיצובי איכותי ומרגש כאשר אחד המאפיינים הפופולאריים ביותר הוא חלון בלגי. מחיר חלון בלגי משתנה בהתאם לאיכות שבה תבחרו, ועל כן מומלץ לפנות רק לחברה בעלת ניסיון בתחום ולא להתפשר על איכות חומרי הגלם וביצוע העבודה. מי שיבצע חיפוש קל ברשת האינטרנט ייתקל בוודאי למושג חלון בלגי אשר יש שמכנים אותו פרופיל בלגי. כאשר אנו מדברים על פרופיל אז הכוונה היא לחלק שמקיף את החלון ובמידה רבה תורם לעיצוב הכללי שלו. הפרופיל הבלגי הפך למבוקש בחלונות וגם בדלתות והוא מוסיף טאצ' אירופאי לעיצוב.

מחיר חלון בלגי  – מה מקור המוצר

חלון בלגי מגיע לא מגיע מבלגיה אלא מאנגליה, בעבר חלונות בלגיים היו מיוצרים מברזל שהיה תחליף לחלונות העץ ששלטו עד אז. במרוצת השנים החלו לעשות שימוש באלומיניום וכיום הפרופיל הבלגי הפך לנפוץ מאוד ברחבי העולם. מה שמייחד מחיר חלון בלגי הוא מסגרת דקה ועדינה במיוחד והיא עושה שימוש מינימלי במתכת כאשר את רוב השטח תופסת הזכוכית. מאידך מדובר על חלון אטום ועמיד מאוד כלפי מזג האוויר, לא מתבלה במהירות ויפהפה. ניתן לעצב את החלון על פי הטעם האישי של הלקוח והוא גם מאפשר חלוקות שונות, גדלים וצורות שיעניקו לבית שלכם מראה ייחודי ומרתק. למעשה חלון בלגי הוא לא סתם חלון אלא עוד רהיט בבית.

מחיר חלון בלגי 7200 מתחיל ב1300 שח למר

חלון בלגי מברזל מתחיל ב1100 שח למר

חלון בלגי בייצור מיוחד מתחיל ב1400 שח למר

תוספת מחיר בגין התקנה קשה ומיוחדת בהתאם לגישה ולאופי ההתקנה

יתרונות וחסרונות של חלון בלגי

כאמור החלון יוצר בתחילה מברזל וכיום עושים שימוש באלומיניום קל וחזק. קיים מגוון רחב של חלונות ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו שכדאי להכיר:

  • התקנה של חלון בלגי שעשוי מברזל תביא למוצר חזק למשך שנים רבות ותאפשר מגוון רחב מאוד של עיצובים. הפרופיל הדק של החלון יעניק מראה מיוחד ועדין שלא קל להשיג על ידי שימוש בפרופילים דומים.
  • החסרונות של פרופיל ברזל הן בכל מה שנוגע לתחזוקה שלהם, הברזל פגיע לחלודה וגם לא תמיד יספק בידוד מספיק כלפי רעשים וטמפרטורה. גם העלות של פרופיל ברזל גבוהה יותר מזו של האלומיניום.
  • התקנה של חלון בלגי מאלומיניום היא מומלצת שכן בנוסף להיותו חזק ועמיד מאוד, הוא גם מבודד רעשים ואינו דורש כל סוג של תחזוקה. מיותר לציין שהאלומיניום גם לא מחליד לעולם.
  • החסרונות של פרופיל אלומיניום נובעות מהעדינות שלו, הוא עלול להיהרס מכלי עבודה שונים.

חלון בלגי לייצור מראה עדין

בסופו של דבר אם נשקלל את כל הנתונים נגלה כי תשלום על מחיר חלון בלגי מאלו מיום עדיף על חלון בלגי מברזל. הוא מאפשר ליצור מראה עדין והיתרונות שלו רבים. ניתן לבחור במגוון של סוגי זכוכיות בעלות חוזק שונה, שקיפות ועיצוב. בין השאר ניתן לבחור בזכוכית מבודדת או בזכוכית שאינה מתנפצת לרסיסים ונחשבת לבטוחה מאוד לשימוש. כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום ולעבוד על פי ההמלצות שלהם.

מחיר חלון בלגי

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

חלון פרופיל בלגי

מה זה פרופיל בלגי המשמש לייצור חלונות בלגיים ? האם מדובר בפרופיל שניתן ליישם בחלונות בלגיים או שזמין לשימוש גם

פרופיל בלגי
פרופיל בלגי

  לא רבים הם האנשים המייחסים חשיבות לחלונות שבביתם. בדרך כלל החלונות מעניינים רק את המהנדסים או מעצבי הפנים כאשר

חלונות בלגיים

מדריך לחלונות בלגיים מהם חלונות אלומיניום או ברזל בלגיים? האם מדובר בחלונות שהומצאו בבלגיה ומשם הופצו בכל רחבי העולם? האם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!