חלון פרופיל בלגי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מה זה פרופיל בלגי המשמש לייצור חלונות בלגיים ? האם מדובר בפרופיל שניתן ליישם בחלונות בלגיים או שזמין לשימוש גם בתצורות אחרות ובעיצובים אחרים של חלונות לבית? מה מייחד את הפרופיל הבלגי מפרופילים אחרים? האם פרופיל בלגי נבדל מסוגי פרופילים אחרים גם במחיר והאם מדובר בפרופיל יקר יותר או זול יותר? את התשובות לכל השאלות הללו ועוד, תוכלו למצוא ממש בשורות הבאות.

מה זה חלון פרופיל בלגי?

חלון הוא מכלול של שלושה רכיבים שונים: משקוף החלון, מסגרת החלון וזגוגית החלון. על שלושת רכיבים אלה ניתן להוסיף גם את שטח הפנים של החלון כמרחב עיצוב שעומד בפני עצמו, כפי שנסביר להלן. חלון פרופיל בלגי הוא חלון אלומיניום המיוצר באמצעות פרופיל בסגנון בלגי, קרי פרופיל דק ומעודן (לעומת הפרופיל הסטנדרטי שהוא עבה ומגושם יחסית). הפרופיל הבלגי זכה לשמו מסגנון העיצוב של חלונות בלגיים, חלונות שבמקור היו עשויים פלדה וזכו לשמם בגלל הפלדה הבלגית שנחשבה בעבר לפלדה האיכותית ביותר בעולם. כיום, מיוצרים חלונות בלגיים גם מאלומיניום, אך לצד החלפת חומר הגלם המרכזי עדיין ישנה חשיבות לכך שתישמר הרוח העיצובית של החלון הבלגי המקורי, ואת זה משיגים באמצעות פרופיל בלגי. אחרי שאמרנו את זה, חלון פרופיל בלגי משתמש אמנם בפרופיל האופייני לחלונות בלגיים, אך יכול להיות מעוצב בכל תצורה ובכל סגנון אחר.

חלון פרופיל בלגי

מה זה פרופיל בלגי?

פרופיל בלגי הוא פרופיל דק ומעודן בעל מראה שמדמה מוט ברזל מחוספס ושונה לחלוטין מהפרופיל הסטנדרטי המשמש לייצור חלונות אלומיניום סטנדרטיים, אותם חלונות שמקבלים כסטנדרט בדירות חדשות מקבלן. במונחים מקצועיים פרופיל בלגי מאופיין בשני סוגים של פרופיל – פרופיל בלגי 4300 ופרופיל בלגי 7300. פרופיל 4300 הוא הפרופיל הבלגי הקלאסי, קרי פרופיל דק, מעוצב ומעודן, המשמש לייצור חלון פרופיל בלגי. פרופיל 7300 הוא בעל מאפיינים עיצוביים דומים אך מיועד יותר לייצור דלתות בסגנון בלגי.

מה ההבדל בין חלון פרופיל בלגי ובין חלון בלגי?

חלון בלגי הוא חלון שבו נעשה שימוש נרחב בפרופילים לעיצוב שטח הפנים של החלון. החלון הבלגי הקלאסי הוא חלון שמיוצר ממסגרת שבתוכה יוצרים כוורת מפרופילים בלגיים צרים וביניהם מתקינים זגוגיות רבועות קטנות. חלון פרופיל בלגי הוא חלון שעושה שימוש בפרופילים האופייניים לחלון הבלגי, אך לצורך יצירת עיצובים שונים ואחרים מאותו עיצוב כוורת קלאסי. חלון כזה יכול להגיע עם מסגרת וזגוגית פנימית אחת ואחידה ללא תוספת פרופילים כלל והוא יכול להגיע עם פרופילים נוספים הנפרשים על פני שטח הפנים של החלון בתצורות שונות שהן לאו דווקא תצורת הכוורת הקלאסית של החלון הבלגי.

יישום חלון פרופיל בלגי מתאים למי שמתחבר מאוד לתצורת הפרופיל של חלונות בלגיים, אך לא מתחבר לעיצוב הבלגי הכולל. במקרה כזה ניתן להזמין חלון בכל עיצוב נבחר תוך אימוץ האופי הבלגי באמצעות תצורת הפרופילים.

האם פרופיל בלגי הוא זול או יקר יותר מפרופיל סטנדרטי?

ובכן, התשובה היא שפרופיל 4300 בלגי הוא פרופיל יקר יותר מהפרופיל הסטנדרטי ויש לכך שתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא שהשימוש בפרופיל זה הוא נדיר הרבה יותר מאשר בפרופיל הסטנדרטי ולכן הוא אינו נהנה מהיתרונות לגודל בייצור סדרתי. הסיבה השנייה היא שמדובר בפרופיל מורכב יותר לייצור, הן לאור התצורה ההנדסית שלו שמיועדת לספק חוזק מבני גבוה על אף שמדובר בפרופיל צר ומעודן והן לאור העיבוד של מרקם הפרופיל בתצורה מחוספסת ואשר דורש תוספת של עבודה בתהליכי הייצור.

פערי המחיר בין פרופיל בלגי ובין פרופיל סטנדרטי יכולים להיות משמעותיים, במיוחד כאשר מזמינים חלון פרופיל בלגי לכל אחד מחדרי הבית. במקרה כזה נעשה שימוש בכמות פרופילים גדולה וזה בא לידי ביטוי במכפלות המחיר על העלות הכוללת של התקנת חלונות בכל חלונות הבית. אחרי שאמרנו את זה, חלון פרופיל בלגי נחשב לחלון מעוצב מאוד, אסתטי מאוד ובעל תרומה רבה מאוד לעיצוב הכולל של הבית וזאת סיבה מספיק טובה להשקיע את תוספת המחיר הנדרשת עבורו. יחד עם זאת, בכדי להבטיח שאתם עושים את זה נכון, שילוב של חלון פרופיל בלגי בבית, כדאי שיתבצע בליווי איש מקצוע בתחום של עיצוב הפנים שיבטיח שהכל מבוצע על פי עקרונות העיצוב המקצועיים ובהתאמה לעיצוב הכולל של הבית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

פרופיל בלגי
פרופיל בלגי

  לא רבים הם האנשים המייחסים חשיבות לחלונות שבביתם. בדרך כלל החלונות מעניינים רק את המהנדסים או מעצבי הפנים כאשר

מחיר חלון בלגי

  בתים רבים ברחבי הארץ מאופיינים בקו עיצובי איכותי ומרגש כאשר אחד המאפיינים הפופולאריים ביותר הוא חלון בלגי. מחיר חלון

חלונות בלגיים

מדריך לחלונות בלגיים מהם חלונות אלומיניום או ברזל בלגיים? האם מדובר בחלונות שהומצאו בבלגיה ומשם הופצו בכל רחבי העולם? האם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!