ויטרינות זכוכית למטבח

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הזכוכית היא אחד החומרים שבשנים האחרונות קיבלה יחס חדש. הפתרונות הטכנולוגיים יחד עם שינויים בעולם העיצוב הובילו ליצירת ויטרינות מרשימות ושילוב שלהן במטבחים רבים. הוויטרינות מתאימות למטבחים בסגנון כפרי ובסגנון מודרני וניתן למצוא שלל פתרונות ושילובים מעניינים עם חומרים נוספים.

ויטרינות זכוכית למטבח יכולות להגיע בגדלים שונים והן משלבות בין אמצעי פרקטי לאחסון לבין עיצוב מרהיב. אפשרויות העיצוב רבות וכאן נאיר על התחום ונראה כיצד המטבח שלך יכול להיראות תודות לעבודה מקצועית ותכנון נכון.

תכנון ויטרינות זכוכית למטבח – דגשים שיש להתחשב בהם

תכנון הוויטרינה שתתאים למטבח מתבצע באופן אישי. יחידה אשר תתאים למטבח אחד לא תתאים בהכרח למטבח אחר. היופי בתהליך הוא שניתן לבחון את הצרכים האישיים וליצור עיצובים מרהיבים שיתאימו בדיוק לאישיות ולמטבח האישי שלנו.

גודל המקום

הגודל של המקום הוא בדרך כלל נתון קיים ולכן יש לשים עליו דגש. בעת תכנון והזמנת הוויטרינה יש לחשוב על הגובה, הרוחב והעומק הקיימים במקום ולבחון כיצד תיפתח הזכוכית כך שאפשר יהיה לגשת לכל מה שנמצא בתוכה ללא כל מגבלה או קושי. כדאי לדעת כי ישנם פתרונות יפיפיים ומעוצבים גם למקומות קטנים, רק נדרש תכנון נכון ולשם כך נתחיל בלקיחת מידות של החלל הקיים.

וטרינה זכוכית

המטרה של הוויטרינה

אנחנו צריכים לשאול מהי המטרה ולמה הוויטרינה תשמש. האם היא תשמש בעיקר ליופי ולאחסון של פריטים שנמצאים בשימוש לעתים רחוקות (או אפילו בכלל לא כמו במקרה של שמירה על אוסף יקר ללב) או האם נרצה לגשת למה שבתוכה מספר פעמים ביום. ההחלטות על אופן השימוש בוויטרינה ישפיעו על החלטות עיצוביות ועל אלמנטים שונים ובהם אופן הפתיחה והחלוקה הפנימית.

טעם אישי ועיצוב

כמובן שישנם שלל עיצובים של ויטרינות זכוכית למטבח. הזכוכית יכולה להיות חלבית, שקופה, מודפסת וניתן לשלב אותה עם עץ או ברזל. האפשרויות כל כך רבות ואין עיצוב שהוא נכון או עיצוב שהוא לא נכון. רצוי להתאים את העיצוב למראה הכולל של המטבח וכך להתאים לסגנון הכפרי את הוויטרינה המתאימה כשזו יכולה להיות עם קווים מעוגלים ודקורציה ולסגנון המודרני את זו שתתאים עבורו וזו פעמים רבות תהיה מינימליסטית בעיצוב או מעוטרת בקווים גיאומטריים ומודרניים.

אלמנטים המרכיבים את הוויטרינות

מעבר לזכוכית, שהיא אחד המרכיבים החשובים ביחידה, יש לחשוב גם על הגוף הכללי, הידיות ועל אופן החלוקה הפנימי שלה. ישנן ויטרינות קטנות אשר יכולות להיות תלויות על הקיר ואז שאר האלמנטים כמעט לא משמעותיים. לעתים הידיות של אותן יחידות יהיו נסתרות ובשל הגודל לא תהיה חלוקה פנימית או שיהיה מדף אחד בלבד.

בוויטרינות גדולות יותר, יש לחשוב על החומר של המסגרת כאשר לרוב הוא יהיה עשוי עץ אך יכול להיות גם מתכתי. העץ יכול להגיע בשלל צבעים והוא יכול להתאים בדיוק לצבע המטבח או דווקא ליצור קונטרסט לצבעים שכבר נבחרו. הידיות יכולות להיות מעץ, ברזל או אפילו משולבות. מבחינת החלוקה הפנימית, לרוב נרצה לחלק את היחידה למדפים סטנדרטיים בגודלם, אך אפשר גם לבקש בקשות מיוחדות ולהתאימם לחפצים מיוחדים שאמורים להיות במקום.

לתכנן ולעצב יחד ויטרינה למטבח שלך

העיצוב של המטבח שלך יכול להיות לא פחות ממושלם. החומרים הרבים הקיימים, הטכנולוגיה, הידע והנכונות לבצע עבודה איכותית, כולם עומדים לרשותך. המרכז לעבודות זכוכית מתמחה בעבודות הזכוכית ובכך גם ביצירת ויטרינות בהתאמה אישית ומזמין אותך ליהנות מחוויית עיצוב המטבח בדרך שמתאימה בדיוק לדרישות, לרצונות ולמטבח הפרטי שלך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטרינה זכוכית
ויטרינה זכוכית

פתח זכוכית גדול מאפשר לשמש לחדור פנימה ולהאיר את החלל. ויטרינה זכוכית עם פרופיל אלומיניום מעניקה לנו פתח מרשים ומעוצב.

ויטרינה זכוכית

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו רוצים להגיע אליו כדי לנוח. המראה שלו משפיע על מצב הרוח שלנו ועל הרצון להיכנס

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!