ויטרינה זכוכית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

פתח זכוכית גדול מאפשר לשמש לחדור פנימה ולהאיר את החלל. ויטרינה זכוכית עם פרופיל אלומיניום מעניקה לנו פתח מרשים ומעוצב. הפתח הגדול מאפשר לנו להשקיף לנוף, ליהנות מתחושה של חלל גדול והפתיחה קלה ונוחה.

קצת רקע על הוויטרינות

בעבר, המונח "ויטרינה" שימש אותנו לתיאור ארון משולב זכוכית. היום אנחנו קוראים לדלתות הרחבות הנעות על גבי מסילות ובעלות הזכוכית הגדולה, "ויטרינה זכוכית". את הוויטרינה נוכל לפתוח בצורות שונות: פתיחה לצדדים, פתיחה כלפי פנים ופתיחה לצדדים לתוך הקיר. השימוש יהיה בין הסלון למרפסת או בין הסלון לחוץ, בבתים פרטיים.

לרוב נבחר בזכוכית שקופה, אך עומדת לרשותנו גם הזכוכית החלבית. היא תסנן את עוצמת החום והאור שיכנסו לבית, תחסום את הנוף, אך גם את האפשרות לראות במחוץ מה מתרחש בתוך הבית והיא מרשימה ביותר. אנחנו יכולים לבחור מפתח גדול ומבודד על ידי שימוש בזכוכית כפולה.

ויטרינה זכוכית

מפתח גדול ורחב לחלל מעוצב

ישנם מספר אלמנטים שנתייחס אליהם בתהליך העיצוב וכל פרט שנבחר יוכל להשפיע על הנראות של הבית שלנו.

זכוכית

הזכוכית יכולה להיות שקופה, שקופה לחלוטין (קליר) או חלבית. אם הסלון שלנו פונה לנוף, לרוב נעדיף שהזכוכית תהיה שקופה לחלוטין וזאת כדי לאפשר לנו ליהנות מהמרחב בכל יום. אם הסלון שלנו מתחבר למרפסת ולא נשקף ממנה נוף או אם אפשר לראות את הסלון מבחוץ ואנחנו רוצים לייצר תחושה של מרחב גדול אך גם אינטימיות, הזכוכית החלבית תעניק לנו את הפתרון הטוב ביותר.

פרופיל

פרופיל האלומיניום יכול להשתנות בהתאם לגודל של החלון. החברה תוכל לייעץ לנו באיזה פרופיל לבחור כך שהוא יתאים למפתח ויחזיק היטב את הזכוכית. עם זאת, כשאנחנו חושבים על הפרופיל, עלינו לחשוב לא רק על החלק החיצוני, על המסגרת של הפתח אלא גם על הפנים. חלוקה פנימית יכולה להעניק לנו עיצוב מרשים ולהפוך את המפתח לאלמנט מיוחד בבית.

ידיות

הידיות יכולות להיות שקועות בתוך הפרופיל והן יכולות להיות בולטות. אנחנו יכולים לבקש מהחברה המבצעת לראות את האפשרויות שעומדות לרשותנו ולהחליט בהתאם מהו העיצוב הכי מתאים לנו. בבחירת הידיות כדאי להתייחס לעיצוב, לנוחות וגם לבחון את מנגנון הנעילה.

ייצור והתקנת ויטרינה זכוכית

תהליך הייצור מתבצע בהתאמה אישית. ברגע שתכננו ליצור פתח רחב, נוכל לשבת עם החברה, לראות מהן האפשרויות העומדות לפנינו ולהתחיל לעצב את הבית. לאחר שנבחר את סוג הזכוכית, הפרופיל והידית, נציג מטעם החברה המבצעת יגיע אלינו וייקח את מידות הפתח. גם אם יש לנו תוכניות בניה, יתבצעו מדידות וזאת כדי לדעת מהו הפתח הסופי.

לאחר שיהיו לחברה את המידות, היא תוכל להתפנות לתהליך הייצור. בשלב זה היא תבצע את העבודה על פי התוכניות ותכין את הפרופילים והזכוכיות. לבסוף היא תגיע אלינו עם הכלים והוויטרינה ותבצע התקנה מקצועית. ויטרינה היא לא מוצר שנחליף לעתים קרובות אלא חלון רחב ומרשים שיכול לשמש אותנו לכל אורך חיי הבית.

חברה שנרצה לפנות אליה

תהליך בניית או שיפוץ הבית יכול לערב אנשי מקצוע רבים. לכן חשוב שנמצא חברה שתעמוד לצידנו ותלווה אותנו לאורך כל הדרך. חברת יורוסטייל מעמידה לרשותנו שלל פתרונות ומבצעת ויטרינות, חלונות ודלתות אלומיניום. נוכל לפנות אליה כדי לבצע עבודה יחידה או לייצור כל עבודות האלומיניום בבית.

לאחר קביעת פגישה, נציגי החברה יישבו איתנו, יציגו לנו את האפשרויות העיצוביות השונות העומדות לרשותנו ומשם היא תלווה אותנו לאורך כל הדרך. הייצור יתבצע בהתאמה אישית לדרישות שלנו ושל המבנה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
וטרינה זכוכית
ויטרינות זכוכית למטבח

הזכוכית היא אחד החומרים שבשנים האחרונות קיבלה יחס חדש. הפתרונות הטכנולוגיים יחד עם שינויים בעולם העיצוב הובילו ליצירת ויטרינות מרשימות

ויטרינה זכוכית

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו רוצים להגיע אליו כדי לנוח. המראה שלו משפיע על מצב הרוח שלנו ועל הרצון להיכנס

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!