כמה עולה תריס חשמלי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

אנשים רבים שואלים את עצמם כמה עולה תריס חשמלי שכן טווח המחירים של מוצר זה הוא גדול וישנם סוגים שונים של תריסים ברמות שונות. על מנת להבין כמה כסף יעלו הרכישה וההתקנה של תריס מסוג זה יהיה עלינו לפנות אל בעל מקצוע שעוסק בתחום והוא ידע לספק לנו את כל המידע הדרוש. התקנת תריס איכותי תבטיח כמה שפחות תקלות ותאפשר לכם ליהנות ממתקן נוח ופרקטי שישפר את רמת החיים שלכם בחיי היומיום.

כמה עולה תריס חשמלי איכותי

מאידך תמיד עלולות להתרחש תקלות ועל כן מומלץ להשקיע בתריס חשמלי ברמה גבוהה ולהקפיד שתהיה עליו אחריות לתקופה ממושכת. רק חברה מנוסה ואמינה תאפשר לכם ליהנות מתריסים חשמליים לאורך זמן ותגיע לטפל בכל בעיה אם שלא תהיה. הצרכן הממוצע אינו מבין דבר וחצי דבר בתריסים ועל כן קל מאוד לבלבל אותו ולגרום לו להוציא יותר כסף ממה שהוא תכנן או לשכנע אותו לשדרג ולשפר את המצב.

כמה עולה תריס חשמלי – החשיבות של התאמת המנוע

המנוע של תריסים החשמליים הוא אחד החלקים החשובים ביותר ולמעשה או הוא מתקלקל אז לא ניתן לעשות שימוש בתריס לכאן או לכאן. חשוב שהמנוע החשמלי יתאים לגודל ולמשקל של התריס כך שהוא יעבוד בצורה חלקה במשך תקופה ארוכה מבלי להיתקע או להתקלקל. כאשר מגיע אליכם בעל מקצוע על מנת לטפל בתקלה כדאי לשאול כל שאלה שמציקה לכם בנושא ולהבין מה בדיוק התקלה ומה דרוש בשביל לתקן אותה.

השאלה כמה עולה תריס חשמלי תלויה בסוג התריס, גודלו וגם ביצרן שלו. היות ומדובר על פתחים שיש לסגור ולפתוח על פי צורך אז כדאי מאוד שהמוצר יהיה תקין ולא מומלץ להתפשר על רמה נמוכה או מחיר נמוך בצורה חשודה. אם בכל זאת נתקלתם בהצעת מחיר זולה מאוד אז כדאי לברר מה היא הסיבה לכך שכן יתכן שמדובר על מוצר לא איכותי.

אז כמה זה עולה

התקנה של תריס גלילה חשמלי עשויה לעלות בין 800 -2000 ₪ ליחידה בהתאם לסוג התריס, המנוע, השלבים והאפשרויות הקיימות. ניתן להתקין שני סוגים עיקריים של תריסים:

  • תריס שניתן לפתיחה מלאה וסגירה מלאה בלבד.
  • תריס בעל שלב ביניים שמאשר שליטה על כניסת אוויר ואור טבעי לבית.

תריס חשמלי יכול לתפקד גם בתור מחסום מפני פריצות וחדירות אל תחומי הבית, חברות ביטוח רבות מכירות בו בתור גורם ביטחון. ישנם תריסים חשמליים במגוון גדלים, הם מגנים מפני רעש ואור ומהווים גם שכבת בידוד מצוינת מפני קור וחום מה שעשוי להפחית שימוש באנרגיה בבית.

ויש גם עוד יתרון

יתרון נוסף של תריס חשמלי הוא הנגישות והנוחות בהפעלתו. אין צורך בהפעלה ידנית ולמעשה ניתן לשלוט בפתיחה וסגירה של התריסים החשמליים בבית על ידי שימוש בשלט רחוק. עובדה זו יכולה לסייע לאנשים שמוגבלים פיזית ובאופן כללי חוסכת זמן והתעסקות בסגירה ופתיחה של החלונות. כדאי לרכוש חלון עם חיישן מובנה שמבטיח שאף חפץ לא יקלע ויפריע לפעילות התקינה של החלון, בנוסף ניתן גם להתקין שעון שבת לאנשים שלא מעוניינים להפעיל את החלון בשבת אך עדיין רוצים לזכות בתנאים נוחים, הצללה והגנה מפני רוח או רעש.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריסי גלילה
מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק,

תריס גלילה חשמלי מחיר

בטרם בירור תריס גלילה חשמלי מחיר או הזמנה של טכנאי על מנת שיתקין את התריס מומלץ להבין כמה יעלו תריסים

תריס אור חשמלי קליל

בישראל ישנם ימים בהירים במהלך כל השנה וגם בחורף אנו נהנים לעיתים מיום שמש שמפתיע אותנו לטובה. חלונות האלומיניום הם

תריסים חשמליים

תריס חשמלי הוא מתקן לא חדש במיוחד שמאפשר לנו לשלוט על כמות האור שחודרת אל חדרי הבית השונים. התריס שפועל

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!