תריס סורג גלילה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הפתחים של הבית או העסק אמורים לשמש אותנו בנוחות המרבית. עם זאת, לא פעם הם מהווים את נקודת התורפה של המבנה. כדי למנוע מפורצים לחדור פנימה, בלי לוותר על העיצוב של החלל או על היכולת לראות את הנוף, הומצא תריס סורג.

מהו תריס סורג גלילה

התריס המוכר אשר נגלל בעזרת מנוע מקבל תוספת של סורגים ואנחנו נהנים משתי פעולות במנגנון אחד. הסגירה של התריס מתבצעת באופן חשמלי וההגנה שמתקבלת מלאה. שלא כמו התריסים החשמליים הרגילים, תריס סורג גלילה מספק שכבת הגנה נוספת והוא מתאים לבית ולעסק.

את התריס ניתן להתקין בזמן ההתקנה הראשונית ובבתים ועסקים שעוד אין בהם תריסים בכלל. ניתן לשלוט על התריס באמצעות מפסק או שלט רחוק ודרך מערכת של בית חכם.

5 סיבות להתקין תריס סורג גלילה

הבית שלנו או בית העסק צריכים לקבל את ההגנה הטובה ביותר. שילוב בין תריס גלילה לבין הסורג הוא שילוב מושלם תודות ליתרונות הבאים:

הגנה מפני פריצות

התריס מגיע עם מנגנון נעילה שמונע את האפשרות לפתוח אותו מבחוץ. במקרה של חשש מהאזור ורצון להוסיף שכבת הגנה נוספת מפני פורצים, ניתן לעשות זאת על ידי הוספת נעילה באמצעות מפתח. התריס חזק וממוגן. גם ניסיונות לנסר אותו יכשלו.

פתיחה מלאה

תודות למנגנון התריס נפתח ונסגר במלואו. הוא לא מסתיר את הנוף, התריס נכנס במלואו לארגז כשהוא פתוח ומאפשר לראות מה מתרחש בפנים או בחוץ. בזמן שהתריס סגור אי אפשר לראות את מה שמתרחש בפנים והוא אטום לחלוטין.

עמידות

חומר הגלם של התריס מבטיח עמידות לאורך שנים. המנוע חזק ושקט, השלבים חזקים ועומדים גם בסגירות ופתיחות רבות. תריס סורג גלילה מתאים לבתים ולבעלי עסקים, לרבות מחסנים וכאלו שנמצאים באזורי תעשייה ויכולים לסבול מניסיונות וונדליזם.

עיצוב

עוצמת הביטחון יכולה להיות מעוצבת על פי הצורך והדרישה. התריס יכול להתאים לשלל עסקים, אך הוא יהיה מושלם גם לבית. ארגז התריס קטן יחסית ויכול להגיע בצבע הקיר או צבעים אחרים בבית כך שהוא ישתלב מבחינה עיצובית.

הגנה לילדים

תריס סורג גלילה משמש כשכבת הגנה נוספת בכל הנוגע לניסיונות של הילדים לצאת החוצה. כפי שהוא מספק הגנה מפני מי שעשוי לנסות לחדור אל הבית, הוא מספק גם הגנה מניסיונות היציאה של הילדים. כמו כן, אלו מאיתנו שדואגים לחיות המחמד יוכלו לדעת שהן תמיד יישארו בבית תודות לתריס.

היכן נרצה להתקין תריס סורג?

המטרה העיקרית של תריס סורג גלילה היא למנוע מאנשים לא רצויים להיכנס אל המבנה. תריסים חשמליים יכולים להיות יפים ולמנוע את כניסת האור, אך הם לא באמת נותנים לנו הגנה מפני פריצות. את תריס הסורג אפשר לראות בשלל עסקים. הוא מתאים לחנויות שנמצאות במרכז מסחרי פתוח או קניון, הוא מתאים למחסנים בעלי חלונות או דלת כניסה גדולה ולמעשה הוא הפתרון האידאלי לכל עסק שרוצה להגן על עצמו.

בבתים נוכל לראות את התריס מותקן בעיקר בפתחים גדולים וכאלו שיכולה להיות גישה אליהם. כמו כן, דיירים שגרים בקומות גבוהות יכולים לבחור בפתרון זה כדי למנוע מהילדים לנסות לצאת החוצה. המתקינים המקצועיים יוכלו לעזור לנו לבחור את המקומות הנכונים להתקנה.

תכנון והתקנה מקצועיים

תכנון נכון והתקנה מקצועית יבטיחו לנו הגנה בבית ובעסק. חברת יורוסטייל מבצעת התקנה של תריס סורג גלילה בבית ובמגוון עסקים ותוכל לעמוד לרשותנו. ביצירת קשר נקבל המלצות מקצועיות והצעת מחיר מחברה מנוסה וצוות מקצועי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריסי גלילה
מדריך תיקון תריסים

היינו רוצים לחיות בעולם בו הרכוש שלנו לא ייהרס. אך אנו חיים בעולם בו הרכוש שלנו נהרס כל הזמן, נפגם

תריסי גלילה
מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק,

תריס גלילה חיצוני
תריס גלילה חיצוני

תריס גלילה הוא תמיד תריס שהוא חיצוני ואם כך, נשאלת השאלה מהו תריס גלילה חיצוני ומה מבדיל אותו מתריסי גלילה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!