פתיחת חלון בקיר חיצוני

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

פתיחת חלון חדש בקיר החיצוני של הבית או המבנה היא פעולה שיכולה להיות מורכבת ודורשת תשומת לב. בבואנו לבצע את הפעולה ישנם שני דברים שעלינו להביא בחשבון. הראשון הוא הצורך לקבל אישורים מתאימים. השני הוא מציאת אנשי המקצוע המתאימים למשימה.

קבלת אישור לפתיחת החלון

אנחנו חיים במדינה שיש בה חוקים וחלקם נוגעים לתחום הבניה. לפני בניית הבית ניתנו למבנה אישורים שונים. ועדה בחנה את התכנון ובהתאם החליטה לאשר אותו (או אם יש צורך היא מחזירה לביצוע תיקונים). החלונות הם אחד המרכיבים שהועדה מתייחסת אליהם. ברגע שאנחנו רוצים לפתוח חלון חדש, אנחנו צריכים לבדוק אם הוא לא פוגע במבנה מבחינה הנדסית ולאחר שווידאנו שלא נפגע בו, עלינו לפנות לוועדה המקומית לבחינת הבקשה שלנו.

המטרה של הועדה היא לוודא כי אנחנו לא פוגעים בשום חלק בבית ולא מסכנים אותנו או אנשים אחרים. אחד הדברים שהיא תבחן הוא הקירות התומכים. המטרה היא להשאיר את הקירות התומכים במקומם ולדאוג לכך שהמבנה יהיה יציב וחזק גם לאחר שנבצע שינויים בבית.

מציאת החברה המתאימה לביצוע העבודה

לאחר שיש בידינו את האישור המתאים לבצע את הפעולה, נוכל לגשת לחברה ולבצע את העבודה. עלינו לדעת כי מדובר בעבודה שדורשת מיומנות ומכשירים מתאימים ולכן לא כל חברת שיפוץ יכולה לבצע את פתיחת החלון. פתיחת חלון בקיר חיצוני תתבצע על ידי ניסור וחיתוך של הבטון והיא תתבצע לרוב על ידי מסור יהלום. מסור זה מבצע עבודה מדויקת, נקייה ויעילה, כל עוד הוא מופעל על ידי אנשי המקצוע הנכונים.

החברה אשר תבצע את העבודה צריכה לדאוג לנו. החלון החדש שנפתח אינו יכול לבוא על חשבון קיר תומך. הועדה שתבחן את הבקשה שלנו תוודא כי אין כל חשש לפגיעה במבנה ולכן חשוב שהחברה המבצעת תפעל בדיוק על פי התוכניות ועל פי האישור ההנדסי.

פתיחת חלון בקיר חיצוני משנה את התחושה בתוך המבנה

פתיחת החלון משנה את האווירה בתוך המבנה. אנחנו יכולים להחליט לבצע את הפעולה כחלק מתהליך שיפוץ נרחב בבית או כפעולה יחידה. כך או אחרת, אנחנו צפויים לקבל מרחב מרשים יותר עם כניסה רבה של אור ואוויר. פעולה זו יכולה להיות מדויקת מאד ועל אף שלא נרצה להיות בסביבה כשהעבודה מתבצעת, נוכל לחזור לשגרה תוך זמן קצר.

כאשר אנחנו חושבים על פתיחת החלון אנחנו צריכים לחשוב גם על החלון עצמו. אנחנו לא נישאר עם מפתח לא מוגן והחברה המתמחה בתחום החלונות תיצור עבורנו את החלון החדש, עם או בלי תריס, באופן מדויק. במידה ויש לנו חלונות אלומיניום בשאר הבית, נוכל להתאים את הצבעים של הפרופילים והתריסים בחלון החדש לאלו שכבר יש לנו בבית.

פתיחת חלון משנה את החיים לטובה

פתיחת החלון יכולה לשפר את איכות החיים שלנו, לשדרג את הנראות של הבית ולהעלות את הערך שלו במקרה ואנחנו רוצים להשביח את הנכס. עם כל הנאמר, ישנו כלל אחד חשוב שאנחנו צריכים לחשוב עליו והוא ביצוע מקצועי ומדויק. לאחר שנקבל את האישור לבצע את העבודה, נצטרך לבחור בחברה מנוסה ומקצועית שתבצע עבורנו את העובדה.

חברת יורוסטייל מבצעת עבודות מקצועיות ויכולה לעמוד לרשותנו בתהליך זה. החברה תגיע עם הציוד הנדרש ועם בעלי מקצוע מומחים בתחום. היא תבצע עבודה מדויקת, מהירה ונקייה ככל האפשר. אנחנו לא צריכים לשהות במקום בזמן שהעבודה מתבצעת, אך נוכל לחזור אליו תוך זמן קצר וליהנות מחיים משודרגים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!