נעילת חלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בעבר, כאשר תצורת ברירת המחדל של חלונות הבית הייתה תצורת הציר, אף אחד לא חשב על הצורך לנעול את החלונות שכן סגירת החלון נעשית מצידו הפנימי של החלון ואין שום אפשרות לעקוף את המנגנון מבחוץ מבלי לשבור את החלון כולו. עם חלונות הזזה זה קצת שונה ועל אף שגם במקרה הזה, מנגנון הפתיחה והסגירה של החלון הוא פנימי ולא חיצוני, הרי שמנגנון זה נוטה להישחק עם הזמן ולאבד מהיעילות שלו, המה גם שרבים אינם שמים לב לכך שהם מסיטים את החלון עד קצה המסילה, המקום בו מתבצעת הנעילה. נעילת חלונות אלומיניום יכולה להידרש גם בכדי למנוע מילדים קטנים לפתוח את החלון ולהסתכן בנפילה מהחלון. על שיטות הנעילה השונות של חלונות אלומיניום, מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של יורוסטייל.

מה זה מנעול של חלונות אלומיניום?

מנעול הוא מונח קצת כללי שכולל בתוכו כל אלמנט מכני שמאפשר לנעול את החלון ולמנוע את פתיחתו. לצורך העניין, כל חלון אלומיניום, הזזה או ציר, מגיע עם מנגנון מובנה כזה שמאפשר לנעול את החלון מייד עם סגירתו. יחד עם זאת, נעילה זו לרוב אינה מספיקה, לא בפני התגוננות בפני פורצים ולא בפני ניסיונות מסוכנים של ילדים קטנים לפתוח את החלון. על כן, פרט למנגנון הנעילה המובנה של החלון נהוג לשלב מנגנון נעילה נוסף, שמתאים במיוחד לחלונות הזזה מאלומיניום. נעילת חלונות אלומיניום בהיבט זה מתאפשרת באמצעות בלם חלון או מעצור חלון, וכן באמצעות מנגנון נעילה המותקן על צידו הפנימי של חלון ההזזה.

בלם חלון הוא למעשה רכיב שאותו נועלים במקומו על גבי מסילת ההזזה של החלון כך שכל ניסיון להסיט את החלון על גבי המסילה שלו, יעלה בתוהו. הבלם מונע את תזוזת החלון וכל עוד הוא מעוגן למקומו, הזזת החלון לא תתאפשר. בכדי להבטיח שגם ילדים קטנים לא יוכלו לשחרר את בלם החלון ממקומו, נהוג לעשות שימוש בבורג חיזוק בפורמט אלן, שמחייב שימוש במפתח אלן ייעודי לצורך פתיחה. מנגנון נעילה נוסף שבו נעשה שימוש רב הוא מנגנון המותקן על מסגרת חלון ההזזה מצידה הפנימי, קרי מהצד שפונה אל פנים החלון כולו. מנגנון זה מבוסס על פין קטן המוכנס לתושבת המותקנת על חלון ההזזה הנוסף המותקן במסגרת ובסיבוב הפין ימינה, ניתן לנעול אותו במקומו. לצורך שחרור הפין מסובבים אותו שמאלה והוא קופץ החוצה מן התושבת, ושוב ניתן להזיז את החלון בצורה חופשית.

דלת כניסה אלומיניום

מהו המנגנון המתאים ביותר עבורכם?

שימו לב שמנגנונים אלה ניתנים להתקנה על כל חלון קיים וכן ניתן להזמין אותם כשהם מובנים כחלק אינטגרלי של החלון. הקו המנחה מבחינתכם בשאלה איזה מנגנון נעילת חלונות אלומיניום הוא המתאים ביותר עבורכם צריך להתמקד במצבים אותם אתם מנסים למנוע. במידה ומדובר בנעילת החלון מפני פריצה חיצונית, כל סוגי המנעולים יכולים למלא את המשימה בצורה טובה למדי. במידה ואתם רוצים גם להבטיח שהילדים בבית לא יוכלו לשחרר את הנעילה ולפתוח את החלון כאשר הם ללא השגחה, עליכם לבחור במנעול שאכן לא מאפשר זאת ללא כלים ייעודיים, כמו מפתח אלן בדוגמא שהבאנו לעיל.

בחברת יורוסטייל תוכלו למצוא את כל סוגי המנעולים לצורך נעילת חלונות אלומיניום, אותם תוכלו להזמין כרכיבים נפרדים להרכבה על חלונות הבית הקיימים שלכם, או במידה ואתם מזמינים חלונות חדשים מיורוסטייל, תוכלו להזמין אותם עם מנגנון נעילה מובנה על פי בחירתכם ועל פי הצורך ניתן לשלב גם יותר ממנגנון נעילה אחד.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!