מעקה זכוכית מחיר למטר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מעקה זכוכית הוא אחד האלמנטים המרשימים, בתוך ומחוץ לבית. הוא אידאלי למרפסות, להפרדה בין קומות ולצד המדרגות. הזכוכית מאפשרת לנו להיות מוגנים מצד אחד ועדיין לראות את מה שמתרחש מולנו. פתרון זה הוא אלגנטי, מרשים וחדשני.

אלמנטים שמשתלבים במעקה

המעקה יכול לשמש אותנו בתוך הבית והוא יכול להוות הגנה מושלמת במרפסת. המעקה לא חייב להיות משטח הפרדה אלא יכול לשלב אלמנטים של מאחז יד וכן פרזולים שונים. מאחז היד מתאים לירידה בטוחה במדרגות וגם אם אנחנו חושבים שכרגע אין לנו צורך בו כרגע, יכול להיות שהאורחים שלנו יצטרכו את העזרה, שהילדים ישתמשו בו ואולי גם אנחנו נצטרך מאחז בעתיד.

נקודה נוספת היא הפרזולים. אנחנו יכולים לבחור במעקה אשר מותקן על עמודי נירוסטה או אלומיניום. שתי המתכות עמידות בפני קורוזיה ויכולות להחזיק מעמד בכל מזג אוויר. בצורה זו נראה את העמודים ובניהם יותקנו הזכוכיות. אפשרות נוספת היא שימוש במנטים.

מנטים אלו תופסני מתכת אשר מעניקים לנו מראה מינימליסטי ותודות להם נשאר יותר מקום לזכוכית. אפשרות אחרונה היא מעקה זכוכית שתול ללא מתכת בכלל וניתן לבצע אותה רק בתהליך השיפוץ או הבניה (לפני הריצוף).מחירים החל מ400 שח + מעמ ועד 1600 שח פלוס מעמ

מעקה זכוכית

הפרמטרים שמשפיעים על הצעת המחיר

ישנם מספר פרמטרים אשר ישפיעו על הצעת המחיר שנקבל מבעלי המקצוע. רגע לפני שנתחיל לברר פרטים על מעקה זכוכית מחיר למטר, חשוב שנבין כי ההצעה צריכה להיות מורכבת עבורנו באופן אישי.

צורת המעקה

המעקה יכול להיות בקו ישר והוא יכול להיות בעל שיפוע והחיבורים יכולים להתבצע בזוויות שונות. ככל שהמעקה ישר כך המחיר שלו יהיה זול יותר וזאת כיוון שידרשו פחות עבודות חיתוך וליטוש. לכן אנחנו יכולים לראות כי בדרך כלל הצעת המחיר למעקה למרפסת יהיה זול יותר לעומת מעקה לגרם המדרגות.

עובי הזכוכית

העובי של הזכוכית יכול להשפיע על הצעת המחיר ועם זאת אנחנו חייבים לבדוק כי אנחנו מקבלים את הזכוכית הטובה ביותר עבורנו. המעקה צריך להיות מזכוכית טריפלקס ועלינו לברר כי במקרה של פגיעה או שבר היא לא תתנפץ. התפקיד שלנו הוא לוודא כי בשלב הצעת המחיר אנחנו מקבלים גם את מפרט הזכוכית.

צבע

אנחנו רגילים לחשוב כי הזכוכית היא שקופה, אך בפועל זה לא תמיד המצב. אנחנו יכולים לבחור בין זכוכית שקופה סטנדרטית. היא לא תהיה שקופה לחלוטין וזאת כיוון שיש בה גם עופרת (בתוכה, לא מחוצה לה). אפשרות נוספת שעומדת לרשותנו היא זכוכית שקופה אקסטה קליר. זכוכית זו עוברת תהליך של הוצאת העופרת ולכן היא תהיה שקופה אך גם יקרה יותר. זכוכית נוספת היא החלבית שמחירה יקר יותר מהאפשרויות הקודמות.

גודל

אחד המרכיבים של המעקה הוא התשלום על העבודה. בעלי המקצוע יגיעו אלינו עם הציוד הנדרש ויבצעו את העבודה. הגודל של המעקה יכול להשפיע על העלויות. מעקה גדול יכול להיות זול יותר באופן יחסי למטר רבוע וזאת כיוון שאנשי המקצוע כבר מגיעים למקום. כמובן, אנשי המקצוע יגבו תשלום, אך הוא יכול להיות יקר יותר בעבודה קטנה.

בירור פרטים על מעקה זכוכית מחיר למטר

כדי לקבל יותר פרטים על מעקה זכוכית מחיר למטר אנחנו צריכים לבקש הצעת מחיר מסודרת. החברה המקצועית תרצה לדעת מה אנחנו צריכים. היא תרצה להבין את סוג העבודה וזאת כדי להציע לנו הצעה מסודרת, רצינית ושהיא יכולה להתחייב אליה.

אנחנו יכולים לקבל הצעה רצינית ומקצועית מחברת יורוסטייל. החברה מנוסה ומציעה לנו מעקה זכוכית מרשים למרפסת ולבית. כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם החברה ולקבל את כל הפרטים במהירות ובביטחון שפנינו לחברה המתאימה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקה אול גלס
מעקות זכוכית אול גלס

אחד מהעיצובים היותר מרשימים ויותר יוקרתיים שתוכלו לאמץ עבור מעקות ומחיצות פנים בבית או במשרד הוא עיצוב האול גלס שהפך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!