מעקה זכוכית למרפסת מחיר למטר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מעקה זכוכית הוא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר לבעיות הבטיחות במרפסות ולא פחות מכך, גם לשמירה על היכולת ליהנות מהנוף מסביב. עם הטכנולוגיות המודרניות גם אין שום בעיה לסמוך על מעקות זכוכית שיספקו את רמת הבטיחות הנדרשת כמו כל מעקה בטיחות אחר. השאלה היחידה שנותרה, אם כן, היא על מה חשוב להקפיד בהזמנת מעקה זכוכית למרפסת ומהי העלות של מעקה כזה, ועל כך נענה בשורות הבאות.

מעקה זכוכית – על מה חשוב להקפיד?

בהזמנת מעקה זכוכית למרפסת מחיר למטר הוא אמנם פרמטר חשוב שצריך לקחת בחשבון, אבל למחיר יש מחיר. זאת אומרת שאם אתם מעדיפים אוטומטית את המחיר הזול ביותר, עלול להיות לכך מחיר שיבוא לידי ביטוי במידת הבטיחות של המעקה. ככלל, מעקה זכוכית הוא מעקה שאמור לספק את רמת הבטיחות הנדרשת על פי התקן. הוא לא חייב להיות בעל חוזק מבני זהה למעקה פלדה. הוא רק צריך לעמוד בתקן, שהוא בעצמו מאוד מחמיר. ואכן, אם אתם מזמינים מעקה זכוכית למרפסת ממקום מקצועי, אתם יכולים להיות בטוחים למדי שהמעקה הזה עומד בתקן.

חוזק המבני של המעקה

בכדי להעניק לו את החוזק המבני הנדרש, מעקה זכוכית למרפסת מיוצר בטכניקה של זכוכית טריפלקס עבה. זכוכית זו היא בעצם מערך של לוחות זכוכית עבים המוצמדים זה לזה כשבין כל שני לוחות ומסביב לכולם יחד, נמתחת יריעה פולימרית חזקה המגדילה את עמידות וחוזק הזכוכית עשרות מונים. שמשת הרכב הקדמית שלכם היא זכוכית טריפלקס כזאת וזכוכית של מעקה זכוכית היא חזקה הרבה יותר מהשמשה הזאת. יחד עם זאת, בכדי להבטיח שהמעקה שאתם מזמינים אכן בטוח, אתם צריכים לוודא שהמעקה אכן מיוצר על פי שיטת טריפלקס, שלוחות הזכוכית הבודדים הם עבים דיים, ושיחד כולם יוצרים עובי מספיק. פרט ליריעה הפולימרית, זהו העובי של מערך הזכוכית כולו שקובע גם הוא את החוזק המבני הכולל של המעקה.

את הזכוכית הזאת יש כמובן להתקין בין עמודים המעוגנים לרצפת המרפסת או למעקה האבן שעולה עד גובה מסוים. עמודים אלה מיוצרים בדרך כלל מאלומיניום שמספק גם חוזק מבני רב וגם עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר. או אז מוצמדים לוחות הזכוכית המוגמרים אל העמודים, שלב אחרי שלב, עד לפרישה של המעקה מסביב לכל הדפנות הפתוחות של המרפסת. כמו כן, חשוב שהמעקה יהיה בגובה המתאים למניעת נפילה מעל המעקה. ככלל, הגובה הוא נתון שאפשר לקבוע אותו עבור כל לקוח ולקוח, ובכל מקרה אתם לא רוצים מעקה שגובהו הכולל הוא פחות ממטר וחצי.

כמה עולה מעקה זכוכית למרפסת?

אז כמו שאמרנו, בהזמנת מעקה זכוכית למרפסת מחיר למטר יכול להשתנות בין הספקים השונים, אך בכל הצעה שאתם בוחרים בה, חשוב לוודא שהמחיר אינו מגלם בתוכו פגיעה באיכות המעקה וברמת הבטיחות והחוזק המבני שהוא יודע לספק. אחרי שאמרנו את זה, גם המעקים שעומדים בתקן, יכולים להציע רמות שונות של איכות ובטיחות מעבר לרף התחתון של התקן. זאת אומרת שכולם מספקים את הערך הנדרש, אבל יש כאלה שמציעים ערך גבוה יותר מהאחרים. הטווח יכול להיות משמעותי ואין שום אפשרות לנקוב בטווח כזה ובצורה שתוכלו להסתמך עליו בקבלת החלטה.

על כן, הדרך הנכונה ביותר לברר את המחיר של המעקה, היא לגבש תחילה את התכנית של המעקה אותו אתם רוצים להזמין ולאחר מכן להגיש מפרט מדויק לספקים שונים, שבתמורה יספקו לכם הצעות מחיר עבור המפרט הספציפי, מתוכן תוכלו לבחור את ההצעה הבטוחה דיה והזולה דיה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקה זכוכית
מעקה זכוכית מחיר למטר

מעקה זכוכית הוא אחד האלמנטים המרשימים, בתוך ומחוץ לבית. הוא אידאלי למרפסות, להפרדה בין קומות ולצד המדרגות. הזכוכית מאפשרת לנו

מעקה אול גלס
מעקות זכוכית אול גלס

אחד מהעיצובים היותר מרשימים ויותר יוקרתיים שתוכלו לאמץ עבור מעקות ומחיצות פנים בבית או במשרד הוא עיצוב האול גלס שהפך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!