למה כולם בוחרים מעקה זכוכית למרפסת?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כידוע, מעקות מהווים מוצר חובה בכל מרפסת המספק מענה בטיחות חיוני. השוק המקומי מציע למטרה זו מגוון סוגי מעקות, ביניהם בולטים בשנים האחרונות מעקות מזכוכית למרפסות. מדוע הפכו מעקות אלו למבוקשים כל כך, ומדוע כדאי לבחור בהם? על כך יוסבר להלן.

מענה בטוח ומתקדם

חושבים לקנות מעקה זכוכית למרפסת ביתכם? לא יודעים אם כדאי לבחור בסוג זה של מעקה, ואם כן באיזה מוצר מתוך ההיצע הקיים? אם כך, כדאי שתכירו את היתרונות של מעקות מזכוכית מבחינת רמת הבטיחות, חזות, סגנון עיצוב והתאמה אישית.

חלונות זכוכית מעוצבות

ליהנות ממרחב פתוח

אחת הבעיות העיקריות במעקות למרפסות היא תחושת הסגירות, שלעיתים מזכירה סורגי בית כלא, ובל מקרה חוסמת את הנוף מלחדור למרחב הפרטי. בעיה זו נפתרת על ידי מעקה זכוכית למרפסת העשוי מחומר גלם שקוף שמאפשר חדירה מלאה של הנוף החיצוני לתוך הסביבה הביתית, ויוצר תחושה הרבה יותר פתוחה ומאווררת.

הסטיגמה על הזכוכית

אחד החששות העיקריים בבחירת מעקות מזכוכית למרפסות טמון בתחושת חוסר נוחות וחוסר בטחון בחומר גלם עצמו. אז קודם כל, חשוב שתסירו חשש מלבכם באשר לשבירותה של הזכוכית, מכיוון שלא מדובר בזכוכית רגילה של חלונות אלא בזכוכית בטיחות עבה, חזקה ועמידה, הנדרשת לעמוד בתקנות בטיחות מחמירות ביותר. הסיכוי שהן תשברנה מאוד נמוך וכרוך בנסיבות קיצוניות ביותר.

מעקה זכוכית למרפסת עכשווית ומודרנית

סיבה נוספת שבגללה מעקות מזכוכית הפכו למבוקשים במרפסות, נובעת מיכולתם להשתלב בעיצוב סביבת מגורים ומודרנית. זכוכית ואלומיניום, חומרי הגלם שמהם מתקינים מעקות אלו, הינם חומרים חדישים בעלי חזות אחידה המשתלבת בתפיסת עולם מודרנית, פתוחה, אלגנטית ונקייה. ואם לא די בכך, הם שומרים על חזותם המקורית לאורך זמן כמעט ללא תחזוקה, וגם פשוט וקל לנקותם.
ראו גם: תריס חשמלי למרפסת

זכוכיות למשרד

עיצוב של מעקה זכוכית למרפסת

חשוב להבין כי מעקות זכוכית אינם עשויים מקשה אחת, ושיש בשוק מבחר עשיר של מוצרים בסגנונות עיצוב שונים המאפשרים התאמה מלאה למאפייני כל מרפסת וסגנון עיצוב. כך למשל, תוכלו לבחור מעקות עם זכוכית בדרגות שונות של גימור, ממט למבריק ועד סופר קליר, וגם לבחור את צבע הזכוכית כגון שקוף, גוון רך או דומיננטי. כמו כן תוכלו לבחור את צורת המעקה בין אם מעוגל, ישר זווית א-סימטרי וכדומה, וגם עבודות ההתקנה והפרזול מוצעות בשיטות וצורות שונות, למשל באמצעות רוזטות, עמודים או מעקות שתולים.

התאמה אישית מלאה

מעקות למרפסות מזכוכית מוצעים בימינו עם התאמה אישית מלאה, המתחילה בהתאמה מדויקת למידות המרפסת ומסתיימת עם אפשרות לקו עיצוב אישי ייחודי. בתור התחלה, המעקה יתוכנן במדויק לאורך המרפסת וצורתה, ותיבחר שיטת התקנה מתאימה לסוג המרפסת ומאפייניה. בנוסף, גובה המעקה יכול להיות סטנדרטי בהתאם לדרישות החוק או יותר, בכל מידה רצויה. למשל, משפחות עם ילדים קטנים ירגישו בטוחות עם מעקה זכוכית בגבוה כפול. יחד עם זאת, הדבר החשוב ביותר לקבלת מעקה שתהיו הכי שלמים, בטוחים ומרוצים ממנו – הוא לבחור חברה רצינית, מוכרת ואמינה לעבוד עימה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!