מעקה אלומיניום למרפסות תלויות

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מעקה אלומיניום למרפסות תלויות

שילוב של מחיר ואיכות

כל בית צריך מרפסת. לא, אין מדובר כאן בשם של ספר או בקלישאה סתמית, אלא בקביעה פשוטה ונכונה. ואם כך הדבר, הרי שההמשך הוא ברור – כל מרפסת צריכה מעקה. ואכן, בניית מעקה היא חלק בלתי נפרד מבניית המרפסת והתאמה שלה לשימוש היום יומי. אילו סוגים של מעקות למרפסת קיימים כיום? מה בין מעקה אלומיניום למרפסת לבין מעקות מסוגים שונים ומחומרים אחרים? בשורות להלן נעסוק בחשיבות היתרה של המעקה במרפסת ובחשיבות המרובה של בניית מעקה עמיד, חזק ואיכותי.

סוגים שונים של מעקה למרפסת תלויה

כאמור, קיימת חובה לבנות מעקה בכל מרפסת , גם אם היא נמצאת בגובה נמוך. המעקה למרפסת בקומות הגבוהות הוא למעשה אמצעי בטיחות מהמדרגה הראשונה. המעקה נועד למנוע נפילה של אנשים מגובה רב וגרימת נזקים חמורים, שבמקרים רבים יסתיימו במוות. למרבה הצער, למרות העובדה שכל המרפסות במדינת ישראל ממוגנות יחסית, אנו עדים עדיין למקרים רבים של נפילה מגובה. מדובר הן על ילדים שנופלים תוך כדי משחק או של מבוגרים הנופלים כתוצאה מטעויות אנוש, או ניסיונות בלתי מוצלחים לנקות תריסים וחלונות, שלעיתים מסתיימים בנפילה. גם מרפסות בקומות נמוכות דורשות מעקה. במקרה הזה, הדרישה נובעת מהצורך למנוע חדירה מבחוץ אל המרפסת ומשם לתוך הבית, ומהצורך לשמור על אחידות במבנה של המרפסות בבניין.

עם הסוגים השונים של מעקה למרפסת ניתן למנות מעקות מאבן, זהו סוג של מעקה שהיה נפוץ מאוד בשלהי המאה הקודמת. סוג נוסף של מעקות למרפסת שהיו נהוגים בעבר ונהוגים לעיתים גם היום, הם מעקות מעץ, כמו גם מעקות המכילים בחלקם זכוכית או פלסטיק קשיח. סוג נפוץ נוסף של מעקים הוא מעקה הברזל. מדובר בסוג המעקים הנפוץ ביותר, אבל גם מעקים מברזל הולכים ונעלמים מהנוף. בשנים האחרונות גברת ההעדפה, הן בקרב קבלנים הבונים דירות חדשות והן בקרב בעלי בתים העורכים שיפוצים בבית, לבניית מעקה אלומיניום מרפסות תלויות שמייצרת חברת בלקון מרפסות תלויות. מדובר במעקות מחומר איכותי, חזק ועמיד מצד אחד וקל לעיבוד מצד שני. בנוסף, משקלו שת האלומיניום הוא קל מאד יחסית, כך שקל מאד להביא מעקע מוכן ולהרכיב אותו במקום. הפריבילגיה הזאת לא קיימת כשמדובר במעדות מסוגים אחרים, שהם כבדים ובלתי נוחים בעליל לנשיאה.

מעקה אלומיניום למרפסות תלויות – מה בינו לבין מעקה מברזל

המונח מעקות אלומיניום, עלול להשאיר אצל השומע רושם בעייתי במקצת. זאת, כיון שהאלומיניום נתפס בדרך כלל כחומר שקל מאד לכופף אותו ואפילו לשבור אותו. לפיכך, מעקה מהחומר הזה הוא טיפה בעייתי. ואולם בניגוד למחשבה המקובלת, מדובר בחומר חזק ועמיד מאד. מעקה  עליו ממליץ יועץ אלומיניום למרפסת הפך בשנים האחרונות לחומר המועדף להקמת מעקות למרפסת. השילוב בין מתכת חזקה מאד מצד אחד, שהמשקל הסגולי שלה נמוך מצד שני, הוא שילוב מנצח. מעקות אלומיניום מצטרפים לרשימת הפריטים הגדלה והולכת של מוצרי אלומיניום, הכוללת צנרת לסוגיה השונים, תריסים, מסגרות לדלתות ולחלונות וכעת גם מעקות כאמור לעיל.

ואם ביתרונות שהוזכרו לעיל אין די, ניתן להוסיף עליהם את העובדה שהאלומיניום איננו מחליד, מה שהופך אותו לחומר האולטימטיבי לבניית מעקות. זאת, ביחס למעקות הברזל המחלידים במהירות יחסית ודורשים טיפול מתמיד ומאסיבי. מעקה אלומיניום למרפסת דורשים תחזוקה מועטה, וצביעה מעת לעת רק לצרכים אסתטיים.

אם מעקה אלומיניום למרפסת מעניין אתכם, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם בבחירה והתאמה של המעקה המתאים ביותר עבורכם ובהתקנה מהירה ואיכותית שלו, בזמן הקצר ביותר.

מעקה למרפסת

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!