מנעולים לחלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הקטגוריה של מנעולים לחלונות אלומיניום מתייחסת בעיקר למנעולים המיועדים לחלונות הזזה עשויים מאלומיניום ולא בכדי. חלונות הזזה הם חלונות נוחים מאוד, שקל מאוד לתפעל אותם ושאינם חודרים אל המרחב הפנימי של החדר. יחד עם זאת, אם בכל זאת רוצים להצביע על חיסרון כלשהו של חלונות אלה לעומת חלונות ציר, הרי שמדובר בקלות ההסטה שלהם ופתיחתם, לעיתים גם כשהם נראים סגורים לחלוטין. מנעולים לחלונות אלומיניום כוללים מספר אמצעים שאותם ניתן להרכיב על מסילת החלון או על החלון עצמו על מנת להבטיח כי החלון נעול ולא ניתן לפתוח אותו. על המנעולים האלה מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של יורוסטייל, המתמחה בייצור חלונות ודלתות אלומיניום לבית ולמשרד.

מנעול שהוא גם בלם

מנעול מאוד שכיח ונפוץ עבור חלונות אלומיניום הוא למעשה בלם חלון או מגביל פתיחה של חלון ותפקידו הוא לעגן את החלון במקומו ולמנוע את הסטתו מהמיקום הנוכחי שלו. כך למשל, אם אתם רוצים לוודא שהחלון נותר סגור וכי לא ניתן לפתוח אותו, לא על ידי ילדים בתוך הבית שישנה סכנה כי יטפסו על החלון ולא על ידי גורם חיצוני בלתי מורשה שינסה לפרוץ אל ביתכם דרך החלון, תוכלו לסגור את חלון ההזזה שלכם ולקבע על המסילה את בלם החלון כך שיעצור כל ניסיון להסיט את החלון ולפתוח אותו. בלם החלון מותאם למסילה כך שניתן פשוט להניח אותו על המסילה ולקבע אותו במקומו באמצעות סגירת בורג. תוכלו להשתמש בבורג פרפר שמקל על הפתיחה והסגירה של הבלם, או לבחור דווקא בבורג אלן שלא ניתן לפתוח אותו ללא מפתח אלן תואם, וזאת בעיקר בכדי למנוע מילדי הבית לפתוח את הבלם בעצמם וללא רשותכם.

בלם החלון יכול לשמש גם לצורך מניעת טריקת החלון על ידו של אחד מבני הבית. אם תתקינו את הבלם במרווח שבין החלון ובין המשקוף, הרי שגם אם החלון ייטרק בחוזקה לכיוון סגירה, יעצור אותו הבלם לפני שיגיע אל המשקוף ובכל ימנע כל פגיעה בידו של מי מבני הבית, אם יד כזאת אכן תהיה מונחת על גבי המשקוף.

מנעול לחלון אלומיניום

מנעול חלון לחלונות אלומיניום

בקטגוריה של מנעולים לחלונות אלומיניום תוכלו למצוא גם מנעולים המותקנים על החלון עצמו ומיועדים להבטיח את נעילת החלון למקומו באמצעות חיבור לחלון הנוסף במסילה. כאשר שני החלונות פרושים למצב סגור ומבוצעת נעילה של מנעול כזה, הרי שכל תנועה של אחד החלונות מחייבת תנועה זהה גם של החלון השני. מאחר ושני החלונות ממלאים את המרווח בין משקופי החלון, הרי שלא ניתן להזיז אף אחד מהם לא לכיוון פנים ולא לכיוון חוץ. ישנם סוגים רבים של מנעולים מעין זה כשהפופולארי ביותר שבהם הוא מנעול בעל פין נלחץ ומסתובב אותו ניתן לנעוץ בתוך תושבת המותקנת על החלון השני ובסיבוב הפין ימינה, מבוצעת נעילה של הפין אל תוך התושבת. לצורך שחרור הנעילה, מבצעים סיבוב שלו לצד שמאל ושוב ניתן לפתוח את החלונות בצורה חופשית.

כל הפתרונות של מנעולים לחלונות אלומיניום הם פתרונות שאותם ניתן ליישם כרכיבים עצמאיים המורכבים על גבי החלון או המסילה, או כרכיבים אינטגרליים כחלק מהחלון עצמו. בחברת יורוסטייל תוכלו למצוא מגוון רחב של מנעולים שמציעים לכם רמות שונות של חוזק נעילה וקלות נעילה, וכן רמות שונות של בטיחות ילדים למניעת פתיחה בלתי מורשית של המנעולים. המנעולים ניתנים לרכישה כרכיבים עצמאיים או כאמור, כחלק אינטגרלי מחלונות חדשים שאתם מזמינים לבית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!