מיגון חלונות נגד פריצה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מיגון חלונות נגד פריצהבין אם אתם גרים בקומה ראשונה ובין אם אתם גרים בקומה שביעית, תמיד תרצו להרגיש בטוחים בבית שלכם. תחושת הביטחון מופעלת גם באופן פסיכולוגי, ולכן מיגון חלונות נגד פריצה היא שיטה נפוצה בכמעט בכל בית בישראל. כן, רמת ההגנה בין היתר נקבעת בהתאם לקומה בה אתם נמצאים ובהתאם למבנה שלכם ולכן, ריכזנו עבורכם את כל המידע הנדרש עבור מיגון חלונות נגד פריצה. 

 

מי צריך מיגון חלונות נגד פריצה?

רוב החלונות בהתקנה ראשונית אינם עומדים בקו אחיד מול רמת הגנה בסיסית. זאת אומרת, קל מאוד לפרוץ אותם מבפנים ומבחוץ. למעשה, אנחנו מאמינים שכל אדם צריך מיגון חלונות, חלקם ירצו להשתמש בסורגים ואילו אחרים יוכלו להסתפק בסוג חלון עמיד בפני פריצה. יש להדגיש, לעיתים מיגון החלונות הוא לאו דווקא בפני פריצה בלבד, אלא גם כדי למנוע נזקים אפשריים – בעיקר שיש לנו ילדים קטנים בבית. מיגון חלונות יכול להיות על ידי התקנת חלון שעומד בתקני הבטיחות או להוסיף תוסף כלשהו לחלון קיים. לסיכום, אם אתם גרים בקומת קרקע או בקומות ראשונות של מבנה תרצו להשתמש במיגון חלונות. אם אתם גרים בקומה גבוהה, אם יש לכם מרפסת או כל גישה אחרת שיכולה להיות אופיינית, עדיין תרצו להשתמש במיגון חלונות. 

כדי להנגיש את המידע בצורה נוחה, נוכל לראות שעל פי מחקרים ישנם יותר מ-20,000 ניסיונות פריצה בכל שנה לבתים פרטיים. מצד אחד, אנחנו לא רוצים לפגוע באסתטיקה של הבית, אנחנו רוצים עדיין לראות את הנוף בצורה אחידה מהחלון, אך מצד שני עדיין החלונות שלנו עשויים זכוכית שהיא די פשוטה לפריצה. כדי לדעת עד כמה נחוץ לכם מיגון לחלונות חשוב לבדוק היכן אתם גרים, האם יש מקרי וונדליזם בשכונה שלכם? האם ניסו לפרוץ לבית שלכם בעבר? נדגיש, לא רק בתים פרטיים סובלים מפריצות, אלא גם בתים פרטיים, דירות ומשרדים סובלים מכך. 

מהו מיגון חלונות נגד פריצה?

מיגון חלונות נגד פריצה יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של פתרונות. ניתן לבצע ציפוי מגן על גבי החלון, בזכות מיגון חלונות תוכלו להנות מהנוף כפי שהוא, אך בכל מקרה של ניסיון פריצה הזכוכית תהיה עמידה יותר ואינה תתפזר לחלקים. מעבר לכך, ישנן עוד אפשרויות כמו התקנת סורגים – קיימים סוגים שונים של סורגים: סורג ישר, סורג בטן, סורג נפתח, סורג שקוף ועוד. כאשר אתם קמים בקומת קרקע לא היינו מתפשרים על פחות מסורגים. אם אתם לא רוצים לפגוע בנוף תוכלו לבחור בסורג שקוף, סורגים שקופים עשויים מחומר שנקרא פוליקרבונט והם נחשבים לחדשים בשוק. הסורגים עומדים בתקנים החמורים ביותר של מכון התקנים. 

אם תרצו להתקין מיגון על חלון קיים תוכלו לבחור בתריסים חשמליים שהם עמידים בפני פריצות (תריסי אלומיניום לדוגמא). הם מספקים את ההגנה הנדרשת, אך הם יותר אופייניים לקומות שאינן קומות ראשונות. כמו כן, ניתן להתקין סגר ביונט על גבי חלונות אלומיניום והם מונעים פתיחה של החלון ללא מפתח ייעודי או פין חזיתי. אם כבר יש לכם תריסים, ניתן להתקין סגר ביונט על גבי התריס ובכך למנוע פריצה.

 

מהו ציפוי מגן לחלונות?

נגענו בזה בתחילת המאמר על רגל אחת, אבל אפשר להתקין ציפוי מגן לחלונות. ציפוי מגן מתאים לחלונות זכוכית והוכח בתור מונע ניסיונות פריצה. כמו כן, מיגון החלונות אינו יעיל רק נגד פריצה, אלא גם נגד וונדליזם, משחקי כדור, הדף ועוד. ניתן להתקין ציפוי מגן לחלונות על גבי כל חלון זכוכית, הוא אינו פוגע בנוף בשל היותו שקוף. למעשה מדובר על עוד שכבה של הגנה שכיום ניתן לראות אותה במקומות רבים, החל מבתים פרטיים ועד למשרדים. יש סוגים שונים של ציפויים, השוני שלהם בא לידי ביטוי בהתאם לעובי שכבת המגן ובהתאם לתקנים בה הציפוי עומד.

כמה עולה מיגון חלונות נגד פריצה?

את המחיר המדויק לא נוכל למצוא, מכיוון שיש שוני בין הנגישות למקומות השונים. כמו כן, יש להבדיל בין סוגי אמצעי ההגנה השונים, האם מדובר על סורג או ציפוי מגן? המחירים נקבעים ביחס לגודל החלון ולפי מ"ר. המחירים נעים בטווח של 150 עד 800 ש"ח למ"ר וככל שהיקף העבודה יהיה גבוה יותר כך המחיר למ"ר יהיה בהתאם. אם מדובר על תריס חשמלי, המחירים יהיו גבוהים יותר ומתחילים מכ-700 ש"ח. 

כדי לקבל את המחיר המדויק עליכם לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה במיגון חלונות. החברה צריכה לשים דגש לא רק על מיגון באיכות גבוהה, אלא גם על אי פגיעה בעיצוב הבית. בעל המקצוע יידע להתאים את סוג המיגון המתאים לכם ביחס לסוג החלון ובהתאם לקומה בה אתם גרים, ולא פחות בהתאם לתקציב שלכם. 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!