מחיר חלון אלומיניום קומפלט

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מה זה אומר חלון קומפלט? האם זה כולל עבודה או רק את החלון? האם זה כולל גם את המסגרת? מהם הפרמטרים שמשפיעים יותר מכל על מחיר חלון אלומיניום קומפלט? האם צבע החלון משפיע על המחיר? האם ניתן להזמין את האלומיניום במרקם מסוים והאם זה משפיע על המחיר? כל התשובות לכל השאלות, בשורות הבאות.

מה זה חלון אלומיניום קומפלט ומה זה כולל?

חלון קומפלט כולל בתוכו את כל המכלולים הפיזיים הדרושים להתקנת חלון בקיר וזה אומר: מסגרת החלון והחלון עצמו. מפתח החלון הוא למעשה בטון עירום ובתוכו יש להתקין חלון שניתן לתפעל אותו בפתיחה וסגירה. המסגרת נועדה לשמש כתווך בין הבטון העירום ובין החלון עצמו והיא זו שמספקת לחלון את התמיכה הנדרשת לו ואת המנגנונים הדרושים לא לתפעול, מנגנון ציר או מנגנון מסילת הזזה. בתוך המסגרת נתון החלון עצמו, הכולל את הזגוגית, את מסגרת האלומיניום שלה ופרופילים נוספים המשולבים בחלון, בין לצורך תמיכה וחוזק מבני ובין משיקולי עיצוב, למשל במקרה של חלון בלגי. שני מכלולים אלה, כשהם מותאמים אחד לשני בצורה מלאה, נקראים חלון קומפלט.

אחרי שאמרנו את זה, מחיר חלון אלומיניום קומפלט אינו כולל כברירת מחדל גם את עלות עבודת ההתקנה של החלון ועלות כזאת חייבת להיות מצוינת במפורש במסגרת הצעת המחיר. ייתכן גם שאתם לא מעוניינים להשתמש בשירותי ההתקנה של המקום בו אתם קונים את החלון ומאחר וצורת עבודה זו היא שכיחה למדי, מרבית הצעות המחיר ניתנות עבור החלון עצמו ללא רכיב העבודה. את העניין הזה יהיה עליכם לברר על מנת לוודא שלא מעמיסים על ההצעה גם את עלות העבודה, על אף שאת לא זקוקים לה מאותו ספק.

הפרמטרים המרכזיים שמשפיעים על מחיר החלון

מחיר חלון אלומיניום קומפלט יכול להשתנות מאוד בהתאם למספר פרמטרים ואלו הם:

  • גודל החלון – ככל שהחלון גדול יותר, כך נדרשות זגוגיות גדולות ופרופילים ארוכים יותר ועבים יותר שיספקו את החוזק המבני הנדרש ואת מסגרת החלון. חלונות גדולים במיוחד דורשים גם תוספת של פרופילים לחיזוק החלון באזור מרכז הזגוגית.
  • תצורת החלון – חלון ציר או חלון הזזה, אם כי פרמטר זה הוא בעל השפעה מינורית בדרך כלל.
  • סוג הפרופיל – קיימים מספר סוגי פרופילי אלומיניום בהם נעשה שימוש לייצור חלונות אלומיניום. הפרופיל הסטנדרטי שאותו מכירים כולם מהחלונות המסופקים על ידי הקבלן בדירה חדשה, הם הזולים ביותר. פרופיל בלגי, שהוא פרופיל מעודן ומעוצב יותר, עולה משמעותית יותר ויכול להשפיע מאוד על המחיר הכולל.
  • עיצוב החלון – חלון בעיצוב בלגי, גם אם מיוצר באמצעות פרופילים סטנדרטיים, יהיה בדרך כלל יקר יותר לאור תוספת הפרופילים המיועדים לעיצוב שטח הפנים של החלון ולאור רמת המורכבות הגבוהה יותר של ייצור חלון כזה.
  • מרקם וגוון האלומיניום – מרקם וגוון האלומיניום יכולים גם הם להשפיע מאוד על המחיר במידה וישנה דרישה למרקם או גוון ספציפי ולא סטנדרטי.
  • סוג הזגוגית – כיום, חלונות אלומיניום מגיעים בדרך כלל עם זגוגית כפולה בעלת למינציה של יריעת פולימר ויריעת פולימר או שכבת אוויר (חלון בידודית) המפרידה בין שתי זגוגיות סטנדרטיות שמהן מיוצרת הזגוגית הסופית. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים להזמין חלון מחוזק עוד יותר או לחילופין זגוגית דקה עשויה שכבה אחת בלבד, תהיה לכך השפעה ניכרת על המחיר.
  • פרזול – פרזול הוא מונח המתייחס לכל האלמנטים המשולבים בחלון ובראשם ידית החלון, עיטורי כרום, זכוכית או פולימר וכל תוספת עיצוב שמשלבים בחלון ויכולה להשפיע על המחיר הסופי.

כאמור, מחיר חלון אלומיניום קומפלט יכול להיות מושפע מכל אחד מן הרכיבים הללו, כשהפרמטר הרגיש ביותר הוא זה של סוג הפרופיל. לאחריו, סוג הזגוגית וגודל החלון הם הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר החלון וכפי שאמרנו קודם לכן, גם העמסת עלויות עבודה יכולה להשפיע מאוד על המחיר הכולל. ככלל, בהזמנת חלונות אלומיניום מומלץ לבצע השוואת מחירים בין מספר דגמים פוטנציאליים עבורכם ובין מספר ספקים. יש לוודא כי אתם משווים תפוחים לתפוחים, קרי מפרט חלון אחד שסביבו נכתבות כל ההצעות ולא הצעות שמגובשות באופן עצמאי על ידי הספקים, על פי מפרטים שהם מחליטים עליהם, מה שלא יאפשר לכם באמת להשוות בין הספקים השונים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!