מגביל פתיחת חלון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

יש אנשים שלא יבינו למה הוא נדרש, אבל עבור אחרים מדובר באמצעי מציל חיים ממש. מגביל פתיחת חלון הוא רכיב קטן וקומפקטי, קל מאוד לשימוש, שמאפשר לכם להגביל את פתיחת החלון ולמנוע מצבים של סגירת החלון על אצבעותיהם של ילדים קטנים. איך עובד המגביל? היכן ניתן לרכוש אותו? האם ישנם מנגנונים המשלבים מגביל פתיחת חלון בחלון עצמו? המומחים של יורוסטייל עונים לכם על כל השאלות ממש פה בשורות הבאות.

מה זה מגביל פתיחת חלון?

מגביל פתיחת חלון אותו ניתן לרכוש כרכיב נפרד וליישם אותו על גבי כל חלון קיים, או לחילופין להזמין אותו כחלק בלתי נפרד ממנגנון החלון כאשר מזמינים חלונות חדשים לבית. המגביל הוא אמצעי המיועד לחלונות הזזה ותפקידו הוא למנוע את היכולת לפתוח את חלון ההזזה. המגביל פועל בצורה הבאה: מניחים את המגביל על גבי מסילת החלון וסוגרים את בורג הפרפר כך שהמגביל מוצמד כעת למסילה. כעת מי שינסה לפתוח את החלון יגלה שהוא לא יכול לפתוח אותו מכיוון שהמגביל מונע מהחלון לזוז ממקומו. ברגע שרוצים לשחרר את ההגבלה, פשוט פותחים את בורג הפרפר ומסירים את המגביל מהמסילה.

את המגביל ניתן להתקין במספר תצורות כדי להשיג מטרות שונות. כך למשל, אם תתקינו את המגביל בצמוד למשקוף שלכיוונו מסיטים את החלון בכדי לסגור אותו, אתם יוצרים למעשה מצב בו לא ניתן לסגור את החלון. אפשרות זו נועדה להגן מפני סגירת החלון על אצבעותיהם של ילדים קטנים או בכדי לאפשר שהחלון תמיד יישאר טיפה פתוח כדי להבטיח אוורור נאות של הבית. תוכלו גם להתקין שני מגבילים, אחד מכל צד של החלון על גבי המסילה, ובכך לקבע את החלון במקומו מבלי יכולת לפתוח או לסגור אותו.

איך משיגים מגביל פתיחת חלון?

מגביל פתיחת חלון ניתן לרכישה כרכיב נפרד בכל חנות של אספקה טכנית לבית. ניתן לקנות מגביל עם בורג פרפר או לחילופין מגביל עם בורג אלן. האופציה של בורג אלן מיועדת למנוע מילדים קטנים לשחק עם בורג הפתיחה והסגירה שכן לרוב, השימוש במגביל מיועד מלכתחילה בכדי למנוע סכנה מילדים קטנים. האופציה הזאת זמינה עבורכם אם לא הזמנתם את החלונות לבית עם מגביל מובנה. לחילופין, יש לכם את האפשרות כאמור להזמין חלונות עם מגביל מובנה וזאת כבר האופציה הטובה והנכונה יותר, גם בגלל שהיא אינה כרוכה בתחזוקה של רכיב נפרד שיכול להיאבד בכל רגע וגם בגלל שהוא פועל בצורה יותר אפקטיבית מבלי לגרום לנזק לצבע של מסילת החלון, כפי שעלול לקרות עם מגביל פתיחת חלון נפרד כאשר סוגרים אותו חזק מדי על גבי המסילה.

המגביל המובנה מגיע במגוון רחב של תצורות על בסיס מנגנונים שונים וטכניקות שונות, המאפשרות לקבע את המגביל במקומו לצורך הגבלת תזוזת החלון ולצורך שחרורו ממקומו. למעשה, מנגנונים אלה נבדלים זה מזה בקלות שבה ניתן להשתמש שבמגביל וביכולתו של המנגנון לתמוך באריכות חייו של המגביל, גם במצבים של שימוש תדיר בו. ישנם מגבילים מפלסטיק דק שיעילותם מוטלת בספק ונוטים להיהרס במהירות, לעומת מגבילים רובסטיים יותר מפולימר קשיח או מתכת, ואלו יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות וגם להשיג את האפקט הנדרש. חברת יורוסטייל מאפשרת לכם להזמין כל חלון או דלת זכוכית לבית, בהם תוכלו לשלב גם מגביל פתיחת חלון מתכתי או פולימרי קשיח באיכות גבוהה, שתבטיח את היכולת שלכם למנוע מילדכם לסכן את עצמם בפתיחת החלון.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!