כמה עולה משקוף עיוור לחלון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

משקוף עיוור הוא משקוף שנועד לתחום את מפתח החלון או הדלת ולהגדיר את המידות המדויקות של המפתח הסופי לצורך ייצור החלון או הדלת. המדובר בחומר גלם בסיסי נטול גימור ועיצוב שכל ייעודו הוא לתחום את מפתח החלון כך שיצרן החלונות יכול לקבל מידות של המשקף העיוור ולבנות את החלון הנדרש על פי מידות אלה. בעבר התבססו משקופים עיוורים על לוחות עץ שהוצמדו לשלד הבטון של המבנה סביב המפתח והגדירו את מידות המפתח הסופי לצורך ייצור החלון. כיום, נהוג יותר להשתמש במשקוף עיוור עשוי אלומיניום, שכן המשקוף מגיע כיחידה אחת המקיפה את המפתח כולו וניתנת להתקנה בבת אחת, ללא צורך של הצמדת כל לוח עץ בנפרד לכל פאה של המפתח. השאלה היא כמה עולה משקוף עיוור לחלון והאם יש לאלומיניום יתרון על פני העץ בהיבט זה.

משקוף עיוור מעץ מול משקוף עיוור מאלומיניום

כאמור, משקוף עיוור הוא משקוף קשיח שמהווה את החיץ בין קיר הבטון ובין החלון שיורכב במפתח החלון. את המשקוף העיוור ניתן לבנות מעץ או מאלומיניום. בגרסת העץ, יש לחתוך לוחות עץ בעובי הקיר ובאורכים שונים בהתאם לאורך הפאות השונות של החלון. לאחר חיתוך לוחות העץ, יש להצמיד אותם אל קיר הבטון, כל לוח בנפרד, בדרך כלל באמצעות מלט. משקוף עיוור עשוי אלומיניום מגיע למעשה כמסגרת אלומיניום מוכנה בדיוק במידות המפתח מקיר בטון אחד לקיר שמולו, מצד לצד ומעלה מטה. כל שצריך לעשות הוא להכניס את המסגרת אל מפתח החלון ולקבע אותה במקומה. משקוף עיוור מאלומיניום מגיע עם רצועות צד שמאפשרות "להלביש" את המשקוף על גבי הקירות ולחזק את המשקוף אל הקיר באמצעות ברגים בלבד.

מאחר והמשקוף העיוור שעשוי מאלומיניום מיוצר במפעל בצורה סדרתית ובאמצעות מיכון ייעודי ומאחר והרכבת המשקוף העיוור מאלומיניום היא קלה ופשוטה יותר בשטח, הרי שבסופו של דבר גם העלות הכוללת של התקנתו היא נמוכה יותר מזו של עץ. על אף שלצורך ייצור משקוף עיוור מעץ עושים שימוש בעץ פשוט וסטנדרטי, לא מהוקצע וללא גימור כלשהו, עדיין מדובר בחומר גלם לא זול שגם דורש עבודה לא מעטה על מנת להתאים אותו למפתח החלון. אם כן, סביב השאלה כמה עולה משקוף עיוור לחלון, אפשר בהחלט לומר שהעלות הכוללת של משקוף עיוור מאלומיניום תהיה נמוכה יותר בדרך כלל מאשר משקוף עיוור מעץ.

ממי מזמינים משקוף עיוור מאלומיניום?

אחרי שאמרנו את כל זה, כאשר אתם מזמינים משקוף עיוור מאלומיניום ובכלל, השאלה כמה עולה משקוף עיוור לחלון היא לא השאלה היחידה שאתם רוצים לשאול את עצמכם. רמת המקצועיות של איש המקצוע, סוג האלומיניום שבו נעשה שימוש ואפילו התצורה של המשקוף העיוור משפיעים כולם על התוצאה הסופית שתשיגו לאחר שתרכיבו את החלון במקומו. חברת יורוסטייל מבצעת את כל סוגי עבודות האלומיניום, לרבות ייצור חלונות ודלתות לבית, וכן ייצור והרכבה של משקופים עיוורים מאלומיניום. החברה שולחת מודד מקצועי לביתכם על מנת לבצע מדידה מדויקת של קירות השלד בשקלול עובי שכבת הטיח הפנימי והחיצוני ועל פי מידות אלה מיוצר עבורכם משקוף עיוור המותאם לחלון שלכם בדיוק. מאחר וחברת יורוסטייל מבצעת עבורכם גם את המדידה, הרי שהיא לוקחת אחריות מלאה על התוצאה ואם יתגלה בהמשך הדרך שהמידות אינן תואמות את המציאות, הרי שיש לכם אחריות מלאה על המשוקף העיוור. חברת יורוסטייל תוכל לספק עבורכם גם את החלון עצמו ובהיבט זה ישנו מגוון רחב מאוד של דגמי חלונות אלומיניום מהם תוכלו לבחור את הדגם הרצוי לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!