חלונות נגד רעש

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

איכות החיים שלנו בבית תלויה בגורמים רבים. אחד מהם הוא הבידוד ויכולת השארת הרעש בחוץ. מכוניות שעוברות בשעות הבוקר המוקדמות, ילדים שמסתובבים בחוץ בלילה ונביחות הם רק חלק מהמפגעים שיכולים להפריע לחיינו.

חיים רועשים בבית יכולים לגרום לנו לאי נוחות ולהביא לתופעות רגשיות ופיזיות. ברגע שהרעש נכנס מבחוץ, אנו עלולים לחוש יותר לחץ והדבר יכול לבוא לידי ביטוי גם בהופעת כאבי ראש. בנוסף לכל אלה כמובן שנפגעת איכות החיים שלנו, יהיה לנו קשה יותר לישון ולשמוע את מה שמתרחש בתוך הבית עצמו.

דרש על חלונות נגד רעש

הבידוד של הבית הוא תוצאה של המפרט שלו. הקירות, הרצפות, התקרה, הדלתות והחלונות. לרוב, הקירות והרצפות יהיו איכותיים, אך החלונות מהווים את נקודת החולשה של רוב הבתים. כיוון שזכוכית היא אינה חומר מבודד, יש צורך לבחור בפתרון נכון שיעניק לנו את הבידוד.

חלונות בעלי זכוכית כפולה הם הפתרון הטוב ביותר לבית כאשר כל זכוכית תהיה בעובי שונה (לרוב אחת תהיה בעובי 4 מ"מ והשנייה בעובי 3 מ"מ). בין הזכוכיות יהיה גז אטום וכל שכבה (זכוכית, גז, זכוכית) תהווה שכבת הגנה ותפחית באופן משמעותי את מעבר הרעש מן החוץ לפנים.

חלונות מבודדים מרעשים, חום וקור

חלונות נגד רעש מעניקים לנו בידוד לא רק מפני הרעש שבחוץ אלא גם בידוד אקוסטי. תהליך הבידוד הוא זהה ואין צורך לבחור בין אפשרויות הבידוד השונות. חלונות איכותיים המתאימים לבית שלנו יכולים להפחית את תצרוכת החשמל ולהשאיר את הבית קריר יותר בקיץ וחמים יותר בחורף.

היתרונות של חלונות נגד רעש באים לידי ביטוי בהיבטים שונים, ביום ובלילה, בחורף ובקיץ. החלונות יעזרו לנו לחיות חיים שקטים יותר ולכן הם הבחירה הנכונה בין אם אנחנו בונים או משפצים את הבית ובין אם אנחנו סובלים מרעש ורוצים לשפר את המצב הנוכחי.

לתכנן נכון את הבית

בתהליך הבניה או השיפוץ אנו נדרשים להתייחס לסוגיות רבות. אחת מהן היא בחירת החלונות. היום עומדים לרשותנו חלונות נגד רעש ועלינו לדעת כי אלו ישפיעו על החיים בבית לאורך שנים. תכנון נכון של הבית יכול לחסוך לנו אי נוחות ועלויות הנובעות מחימום או קירור הבית.

אנו יכולים להיעזר באנשי מקצוע ולפנות אל חברת יורוסטייל בתהליך התכנון, לשאול שאלות, לקבל המלצות וליהנות מהתאמה אישית מדויקת של כל חלון ומפתח.

האם בבית שלנו החלונות מבודדים?

אלו מאיתנו אשר חיים בבית שבו שומעים את כל מה שמתרחש בחוץ צריכים לשאול את עצמם אם החלונות בבית מבודדים. גם בבית קיים וגם בבית שנבנה לפני עשרות שנים אפשר למצוא פתרונות. החלפת החלונות היא פתרון אחד, אך לפני שניגש לכך נוכל לבדוק גם מה ניתן לבצע עם החלונות הקיימים.

חברה מקצועית תוכל לבדוק אם החלונות הנוכחיים שלנו אטומים או לא. האם המסגרת זזה, האם הגומיות נשחקו. חברה מקצועית תציע לנו את הפתרון הנכון ביותר עבורנו ותדאג לכך שנוכל לחיות חיים שלווים בבית שלנו.

לפנות למומחים בתחום

חברת יורוסטייל עומדת לרשותנו ומביאה מקצועיות וניסיון עשיר. אנו לא צריכים לסבול מרעש בבית או בבית העסק שלנו. הפתרונות קיימים היום וניתן לבדוק אם ישנה בעיה בחלונות הנוכחיים שניתן לטפל בה או אם יש להחליף את אלו הקיימים.

אלו מאיתנו אשר נמצאים בתהליך בניה ירצו לפנות לחברה, לשמוע ממנה על פתרונות האיטום הקיימים ולקבל את המענה הטוב ביותר, משלב התכנון ועד לסיום התקנת החלונות והחיים בבית שקט ונעים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!