חלונות אקוסטיים מחיר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הרעש הוא אחד המטרדים שאנו רוצים להשאיר בחוץ. כשאנחנו נכנסים לבית שלנו או למקום העבודה, אנו מצפים לכך שנוכל ליהנות מהשקט. ברגע שהרעש מבחוץ חודר אל תוך הבית, אנו יכולים לחוות סטרס, עצבנות, חוסר ריכוז ואפילו סחרחורת וכאב ראש.

במדינת ישראל סטנדרט הבניה נחשב גבוה יחסית בכל מה שנוגע לקירות ולרצפות. הקירות עשויים בלוקים או איטונג ושניהם יכולים לבודד בצורה טובה את הרעש שמגיע מבחוץ. הרצפות גם הן בנויות בצורה שמקילה עלינו ומפחיתה יכולת חדירת הקול. לעומת זאת, החלונות לא תמיד מקבלים את תשומת הלב הראויה והיום ישנן אפשרויות מעוצבות, איכותיות ומבודדות.

כיצד מתבצע הבידוד בחלונות?

רגע לפני שנתחיל לחפש מידע על חלונות אקוסטיים מחיר עלינו להבין מהם המרכיבים אשר משפיעים על רמת הבידוד בבית ואילו חלונות עלינו לבחור.

זכוכיות

הזכוכית עצמה היא אינה חומר מבודד. יותר מכך, אפשר להגיד שזכוכית יחידה עשויה להחמיר את הבעיה ולגרום לרעש לחדור פנימה. הדרך למנוע את כניסת הרעש היא בחירה בזכוכית כפולה במידות שונות ובין הזכוכיות צריך להיות גז אטום. כל שכבה משמשת כבידוד ודורשת מגל הקול לעשות שינוי ובכך היא מפחיתה את העוצמה שלו.

גומיות

סביב החלונות ישנן גומיות אשר תפקידן לצמצם ככל הניתן את המעבר החופשי של האוויר. בין החלונות לבין המסגרת יכול להיות מרווח אך הוא יאטם בעזרת גומיות. אם הן שחוקות או שמלכתחילה לא שמו אותן בדרך הנכונה, התוצאה תהיה חדירה של רעש אל תוך הבית. בחלונות איכותיים אשר הגומיות שלהם לא איכותיות או שחוקות, ניתן להחליף את הגומיות בלבד ולהעלות את רמת הבידוד.

מסגרת

גם למסגרת ישנה השפעה על חדירת הקול. ככל שהמסגרת מתאימה יותר למקום ולחלון וככל שהיא אטומה יותר, כך הבידוד יהיה טוב יותר. מסגרת מאלומיניום יכולה להיות הפתרון המושלם, כל עוד היא מתבצעת בהתאמה מושלמת למקום ומיוצרת לאחר שנלקחו מידות החלון. האלומיניום הוא חומר קל ומבודד ובהשוואה לפתרונות אחרים כמו הברזל או העץ, הוא מצליח לתת מענה טוב יותר ולהעלות את איכות החיים בתוך המבנה.

גודל החלון כמשפיע על הבידוד

גודל החלונות בבית יכולים להשתנות בין החדרים ובין הבתים. עם זאת, הבידוד של כל אחד מהם חייב להיות מושלם וניתן להשיג זאת תודות לטכנולוגיה ולייצור המתקדם. אם היינו מסתמכים רק על הזכוכית, ללא התייחסות למסגרת, לגומיות ולגז הכלוא בין הזכוכיות, אז היינו מקבלים פחות בידוד בחלונות גדולים. כיוון שאנחנו לא מסתמכים רק על הזכוכית, הגודל של החלון לא צריך להשפיע על מעבר הקול.

החלון שלנו יכול להיות גדול ואפילו גדול מאד בלי שהבידוד יפגע. התאמה מושלמת של החלון למקום, ייצור לפי מידה והתקנה ששמה דגש על חיבור הגומיות ודיוק מרבי, הם אלו שיהפכו את הבית שלנו לנעים ורגוע.

בירור וקבלת מידע על חלונות אקוסטיים מחיר

בכל הנוגע לחיים בבית שלנו, אין תחליף לשקט. אלו מאיתנו אשר חיים בבית בו כל רעש מבחוץ נכנס פנימה, יוכלו לשנות את המצב על ידי בחינת הפתרונות הקיימים ובדיקה מקצועית של כל החלונות וקבלת הצעת מחיר לתיקון המצב. אלו מאיתנו אשר נמצאים בתהליך בניה או שיפוץ ישמחו לפנות לחברת יורוסטייל ולקבל מידע על חלונות אקוסטיים מחיר.

החברה תגיע לבית, תבחן את הצורך ותמדוד את גודל המפתחים. בהתאם היא תוכל לתת הצעת מחיר ספציפית למבנה עצמו. חשוב לציין כי כל חלון וכל פתח מיוצר באופן ספציפי למקום ולכן ההצעה תהיה מדויקת ואישית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!