חלונות אקוסטיים לבית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הבית שלנו צריך להיות המקום שהכי כיף לנו לחזור אליו. אנחנו יכולים להרגיש הכי מוגנים ובנוח בתוכו. אך מה קורה כאשר הרעש מבחוץ נכנס לתוך הבית? מה קורה כשאנחנו סוגרים את החלונות ועדיין שומעים את מה שמתרחש בחוץ? במקרים אלו אנחנו יכולים לסבול, בתוך הבית שלנו.

שמיעת הרעשים שמחוץ לבית בתוכו יכולה להוביל לתופעות מגוונות. הרעש יכול להשפיע על איכות החיים שלנו, להטריד אותנו, להפריע לשינה, לגרום לחרדה, כאבי ראש ועוד שלל תופעות שליליות. כאשר הרעש נכנס לתוך הבית כשהחלונות סגורים, עלינו לבדוק את מצבם.

מדוע חשוב לבדוק את איכות החלונות?

הבית שלנו אמור להיות המקום המוגן והנעים. אם החלונות בבית סגורים והרעש נכנס פנימה, עלינו לבחון אם הם אטומים או לא. את הבדיקה נרצה לעשות משתי סיבות.

סיבה ראשונה – רעשים

הרעש צריך להישאר בחוץ. ברגע שהוא נכנס לתוך הבית, איכות החיים שלנו יורדת ולכן ברגע שיש לנו רעש, כל שעלינו לעשות הוא לבחון את המצב שלהם ולבדוק מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר אותם. חשוב לדעת כי גם אם אנחנו לא בתהליך שיפוץ או בניה, אנחנו יכולים לשפר את המצב.

סיבה שנייה – בידוד תרמי

ברגע שהחלונות שלנו לא אטומים כמו שצריך, הם מכניסים לבית לא רק רעשים אלא גם רוח, קור וחום. כתוצאה מכך אנו עשויים למצוא את עצמנו בסביבה שאינה נעימה מבחינת הטמפרטורה ובמקביל לבזבז אנרגיה על חימום וקירור. חשבון החשמל שלנו עשוי להיות גבוה יותר רק בשל העובדה שהחלונות שלנו לא מגנים עלינו.

חלונות אקוסטיים לבית – בניה, שיפוץ והחלפה

במידה ואנחנו נמצאים לקראת תהליך של בניה או שיפוץ, אחד המרכיבים שאנחנו חייבים להתייחס אליו הוא החלונות. עלינו לוודא כי אנחנו מקבלים חלונות אקוסטיים לבית ושבעלי המקצוע שמבצעים את ההתקנה אכן מתמחים בתחום זה.

חלונות אקוסטיים יהיו מזכוכית כפולה. כל אחת מהן צריכה להיות בעובי שונה (לרוב אחת תהיה בעובי 3 מ"מ והשנייה בעובי 4 מ"מ). החלונות בין הזכוכיות יהיה גז שאינו רעיל והוא יהיה אטום לחלוטין. כל שכבה כזו תעניק עוד הגנה ותמנע מהרעש להיכנס פנימה.  נקודה חשובה נוספת היא אופן ההתקנה. חשוב מאד שנבחר במתקינים מקצועיים שישימו דגש על הגומיות והחיבורים כך שיהיו מושלמים.

עלינו לחשוב על החלונות בתהליך הבניה או השיפוץ, אך אם יש לנו היום בעיית רעש, אנחנו יכולים לבדוק אם ישנה בעיה בחלונות. יכול להיות שהחלונות אינם איכותיים ויכול להיות שהגומיות נשחקו או שהסגירה אינה מושלמת. עלינו לדעת כי אנחנו יכולים להפחית את הרעש גם בלי להיכנס לתהליך שיפוץ.

ייצור חלונות אקוסטיים על פי מידה

ייצור החלונות מתבצע רק לאחר שאיש המקצוע ייקח את המידות של כל מפתח. איש המקצוע יגיע אלינו, ימדוד את המפתח או המפתחים הקיימים (גם בבית בנוי וגם בבית שבתהליך בניה, לאחר סיום השלד) ורק לאחר שיהיו לו את הנתונים המדויקים אפשר יהיה לפנות לתהליך הייצור. המדידה היא חלק משמעותי וחשוב בתהליך. החלון צריך להיות מיוצר באופן מדויק ובהתאמה מושלמת למפתח הקיים.

לפנות לחברה מנוסה

הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמנו חלונות אקוסטיים לבית ולהעלות את איכות החיים שלנו, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לפנות לחברה מנוסה. חברת יורוסטייל מעמידה לרשותנו ניסיון רב בתחום, צוות מקצועי, אכפתיות וליווי לאורך כל הדרך. אנחנו לא צריכים לקבל את הרעש בבית כעובדה מוגמרת, כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר ולהיפגש עם אנשי המקצוע.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!