חלונות אלומיניום מחיר למטר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

החלון הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לנו בבית. חלונות נמצאים בכל מקום – בסלון, בחדרי השינה, במטבח ויש גם היוצאים אל המרפסת. החלונות מספקים לנו עולם ומלואו. דרכם אנחנו יכולים לקלוט את המתרחש בחוץ מבלי לצאת מהבית. כך למשל, אם נשארנו בבית כי לקחנו חופשת מחלה, נוכל פשוט לפתוח את החלון ולהאזין לקולות שבחוץ. אנו נשמע אולי ציפורים מצייצות, אנשים העוברים ברחובות או כלבים נובחים. את כל המידע הזה מגלה לנו החלון הפתוח שלנו. חלונות אלומיניום מחיר למטר יכולים להוסיף רבות לבית.

חלונות אלומיניום מחיר למטר – מדוע דווקא אלומיניום

חלונות אלומיניום מחיר למטר הפכו לנפוצים לאורך השנים ולא בכדי. האלומיניום נחשב לחומר נפוץ וזול, וזאת יחסית לתכונות האיכותיות שלו. כך למשל, חלונות האלומיניום חזקים מאוד. הם מסוגלים לבודד רעשים חזקים, חום, קור ומספקים לחדר את כמות האור הרצויה. נוסף על כך, האלומיניום הוא חומר גמיש, כך שניתן ליצור ממנו חלונות מעוצבים ומרהיבים. כך שניתן להתאים את החלונות לעליות גג, דלתות, קירות סטנדרטיים, חדרים פנימיים ועוד.

חלונות אלומיניום מחיר למטר – ובואו נדבר תכל'ס: כמה זה עולה?

חלונות אלומיניום מחיר למטר כולל מאפיינים שונים. הכול תלוי בסוף החלון שמעוניינים להתקין, בגודל שלו, המיקום ומשך הזמן שלוקחת ההתקנה. לדוגמה, התקנה של חלון סטנדרטי, כולל פרופיל אלומיניום עשויה לנוע בין 300 ל-500 שקלים למטר מרובע. מנגד, אם תרצו לשלב את החלון עם חומרים אחרים כמו עץ, תגלו כי מחירו עשוי לעלות לכ-1,000 שקלים למטר ואף יותר. בדרך כלל ההתקנה של החלון תהיה כלולה במחירו, אלא אם כן סוכם אחרת.

בוחרים את החלון הנכון

לפני שאתם רצים לקנות את חלונות האלומיניום לבית החדש שלכם, כדאי להביא בחשבון כמה דברים:

  • סוג הפרופיל – סביר להניח שכבר החלטתם שפרופיל אלומיניום הוא הפרופיל המתאים ביותר עבורכם. ניתן לשלב את פרופיל האלומיניום עם פרופילים שונים כמו פרופילים מעץ מלא אשר יעניקו לחלון שלכם מראה כפרי וחמים.
  • בוחרים את הזכוכית – בנוסף לזכוכית הרגילה, ניתן למצוא היום שורה ארוכה של זכוכיות שונות ומגוונות דוגמת זכוכית ביטחון, זכוכית בידוד או זכוכית ריפלקטיבית שאינה מתירה לקרני השמש לחדור אל החדר במהלך היום.
  • צורת הפתיחה של החלונות – קיימים חלונות הזזה, חלונות הנפתחים כלפי פנים, כלפי חוץ או חלונות שניתן לפתוח בחציים.
  • איך מעצבים את החלונות – באיזה עיצוב אתם בוחרים? אם אתם מתקינים חלונות אלומיניום, תוכלו לבחור כל עיצוב שרק תרצו.

החברה שמתקינה לכם את החלונות

התקנת חלונות אלומיניום מחיר למטר צריכה להיות מקצועית ואיכותית. אל תנסו לחסוך בכסף ולהתקין את החלונות לבד. במקום זאת, הניחו למקצוענים לבצע את העבודה כראוי. מטבע הדברים, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה שתוכל ללוות אתכם בכל התהליך – החל מבחירת החלונות המתאימים, דרך מדידת השטח והתאמת החלונות ועד להתקנה המיוחלת. על כן, חשוב לברר היטב עם איזו חברה אתם מעוניינים לעבוד. חפשו חברות באתר האינטרנט, שאלו חברים קרובים, ובסופו של דבר תוכלו להגיע לחברה מקצועית ומנוסה.

נפגשים עם נציגי החברה

אל תמהרו לסגור עסקה עם חברה שמתקינה חלונות אלומיניום מחיר למטר. לפני הכול נסו להיפגש עם הנציגים ולראות לאן נושבת הרוח. בדרך כלל, תוכלו לקבל את הרושם הראשוני ברגע שאתם נפגשים עם הנציגים של החברה. האם הנציגים אדיבים? האם הם יכולים לענות על כל השאלות שלכם ללא תהיות? האם הם מציעים פתרונות יצירתיים להתקנת החלונות? ומעל לכול – האם יש ביניכם כימיה טובה המאפשרת לכם לעבוד יחד.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!