חלון ציר עליון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

חלונות המבנה מאפשרים לנו להציץ החוצה, נותנים לשמש לחדור פנימה והם פתח לכניסה של אוויר. רוב החלונות, בבית ובעסק, ינועו על צירם לצדדים. אך ישנן גם אפשרויות נוספות ואחת מהן היא חלון ציר עליון. חלון מסוג זה מתאים למקומות מסוימים בבית (או בעסק), הוא קטן יחסית ויכול להתאים למקומות בהם האפשרויות האחרות לא יתאימו.

שאלות נפוצות הנוגעות אל חלון ציר עליון

לא בכל בית ומבנה ישנו חלון ציר ולכן כשאנחנו חושבים על הוספתו יכולות להיות לנו שאלות שונות. כאן נוכל לקבל חלק מהתשובות ובנוסף נוכל תמיד לפנות לחברה המבצעת ולשאול כל שאלה בטרם התחלת העבודה.

היכן נוכל לשים חלון ציר עליון?

חלון ציר עליון מיועד להיות במקומות מסוימים והוא לא מחליף חלון רחב רגיל. הוא הפתרון המושלם לעליות גג ולגגות משופעים. בצורה זו אפשר להבטיח את תנועת האוויר ולנצל את האור שנכנס פנימה. הוא יכול להתאים גם למקומות צרים כמו חדרי רחצה, שירותים וכל חלל שיש לו קיר קטן ושנרצה לאוורר אותו.

מהי זווית הפתיחה של החלון?

זווית הפתיחה משתנה בהתאם לבקשות שלנו ובהתאם לסוג החלון. אנחנו יכולים ליצור מפתח צר אם יש לנו מעט מקום ואנחנו יכולים לדאוג לכך שהחלון ייפתח עד ל-180 מעלות. ההחלטה תתקבל בהתאם לפתח הקיים ולבקשות שנגדיר מראש.

באילו גדלים החלון יכול להיות?

החלון יכול להיות בגדלים שונים אך באופן כללי הוא מתאים למקומות צרים. הוא יכול להיות מושלם כפתח בעליית הגג ולעזור לנו לאוורר את כל חדר צר, אך הוא לא מחליף את החלונות הגדולים בחדרים הפרטיים, בסלון ובמטבח.

איך ננקה חלון בעל ציר עליון?

הניקיון הפנימי יתבצע כמו כל חלון רגיל. כדי להגיע לחלק החיצוני נצטרך לפתוח את החלון ולנקות מהצד או בעזרת מתקן מתאים לניקוי חלונות. בכל מה שנוגע לחלון אשר נמצא על הגג, נצטרך להיעזר בסולם כדי להגיע לגובה הנדרש.

כיצד נפתח את החלון?

החלון יכול להיפתח באופן ידני והוא יכול להיפתח דרך המפסק. עלינו להחליט מראש אם אנחנו רוצים לדאוג למנגנון חשמלי כדי שאנשי המקצוע המתאימים יוכלו לדאוג לכך. במידה והחלון נמצא בגובה שקשה להגיע אליו נעדיף בדרך כלל שתהיה לנו אפשרות לפתוח אותו בקלות בלי לטפס למעלה.

מהי רמת הבידוד של החלון?

חלון ציר עליון יכול להיות מבודד כמו כל חלון ולפעמים רמת הבידוד תהיה טובה יותר מזו של החלון הסטנדרטי. כיוון שהחלון נסגר באופן מושלם על גבי המסגרת, מובטחת לנו רמת איטום גבוהה, גם מבחינה אקוסטית וגם מבחינת הטמפרטורה. כמובן, הדבר נכון כל עוד עבודת ההתקנה מתבצעת על ידי חברה מנוסה ומקצועית.

התקנת חלון ציר עליון

ההתקנה של חלון בעל ציר עליון דורשת התמחות בתחום החלונות והיכרות עם הדרישות של הדגם המדובר. עוד לפני ההתקנה יש לבדוק את המקום (ובמיוחד אם לא מדובר על מבנה בבניה אלא במבנה קיים). החברה תיקח את המידות ותייצר את החלון בהתאמה. ביום ההתקנה תגיע החברה עם הציוד הנדרש ותתקין את החלון לרבות טיפול בפתח והקפדה על איטום ברמה גבוהה.

חברת יורוסטייל

חברת יורוסטייל מתמחה בתחום החלונות ומתן פתרון לבתים, בתי עסק ומבנים ציבוריים. החברה מעמידה לרשותנו ניסיון עשיר בתחום, צוות מקצועי ועבודה ללא פשרות. אנו יכולים לפנות אל החברה לקבלת הצעת מחיר ולשמוע מהמומחים איזה חלון ניתן להתקין בבית. כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר ולקבל את כל הפרטים הנחוצים לנו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!