חלון מבודד רעש לבית ולעסק

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

השקט שאנו זוכים לו בתוך הבית או המבנה הוא אינו דבר מובן מאיליו. כדי שנוכל ליהנות מבידוד ברמה גבוהה, הבניה צריכה להיות איכותית והפרטים הקטנים חייבים להילקח בחשבון. איכות החיים שלנו במבנה תושפע בין היתר מהבידוד שלו והיכולת להשאיר את הרעשים בחוץ. לכן, כאשר אנו חושבים על חלונות הבית, עלינו לחשוב על חלון מבודד רעש.

כיצד מתבצע הבידוד

הזכוכית של החלון היא אינה חומר מבודד. בניגוד לקירות הבית אשר מסוגלים לבודד רעשים, חום וקור תודות למשקל וצורה שלהם, הזכוכית עצמה אינה משמשת לבידוד. על מנת שנוכל ליהנות מסביבה נעימה, שקטה ולהגיע ליעילות אנרגטית נצטרך לבחון ולשפר את המרכיבים שמשפיעים על הבידוד:

איטום

מסגרת החלון משפיעה על רמת הבידוד. מסגרת איכותית המותקנת באופן מקצועי, תעלה את רמת הבידוד. בנוסף, יש לבחון את פסי האטימה ושלמותם.

מנגנון

צורת הסגירה של החלון יכולה להשפיע על מידת הבידוד. באופן כללי, מנגנוני צירים מעניקים בדרך כלל איטום טוב יותר וזאת כיוון שלא תמיד הסגירה תהיה מושלמת.

זכוכית כפולה

ברגע שיש לנו מספר שכבות של זכוכית ובניהן ישנו חלל אוויר, רמת הבידוד עולה. האוויר בין הזכוכיות אטום לחלוטין והוא מהווה שכבת הגנה בין מה שקורה בחוץ ומה שקורה בתוך המבנה.

מבנה חלון בעל זכוכית כפולה

הדרך ליהנות מבית מבודד עובר בחלונות. חלון מבודד רעש יהיה בעל זכוכית כפולה כשבין הזכוכיות יהיה גז שאינו מזיק, בעל מוליכות נמוכה והוא נשאר בניהן כל עוד הן שלמות. נקודה נוספת שהופכת את הזכוכית הכפולה לאטומה היא ההבדלים בעובי. כאשר מדובר בחלונות הבתים, לרוב זכוכית אחת תהיה בעובי 4 מ"מ והשנייה בעובי 3 מ"מ. הסיבה למידות השונות היא אופן מעבר הקול.

הרעש מבחוץ יפגע בזכוכית החיצונית שתהיה העבה יותר. גל הקול יעבור את הזכוכית ואז יתקל בשכבת הגנה נוספת, הגז והוא יפחית את העוצמה שלו. לאחר מכן גל הקול יתקל במחסום נוסף ושונה מקודמו והוא הזכוכית בעובי חדש. כל שלב מחייב את הגל לעבור שינוי וכל שינוי מפחית את העוצמה שלו. כל שכבת הגנה יכולה להפחית את הרעש ב-40% ולהשאיר אותנו עם בית שקט ונעים.

בידוד אקוסטי ותרמי

חלון מבודד רעש מעניק לנו גם בידוד אקוסטי והוא גם משפר את הבידוד התרמי. למעשה, הבידוד פועל באותה צורה ומשאיר אותנו בבית שנעים לחיות בו ושתצרוכת האנרגיה שלו נמוכה באופן יחסי. על ידי הנחת החלונות המתאימים נוכל להשיג איכות חיים גבוהה יותר.

חשוב לציין כי מנגנון הסגירה ורמת האיטום משפיעים גם הם על הבידוד התרמי. לכן, כאשר אנו בוחרים מראש את החלונות הנכונים או עושים בדיקה של אלו הקיימים ונוקטים בפעולות לשיפור המצב, נוכל לשפר גם את מידת הרעש וגם להפחית את חדירת הקור או החום מבחוץ.

חלונות מבודדים במשרדים ומבני תעשייה

משרדים דומים בצורה רבה לבתים פרטיים. הם בנויים באופן דומה ולכן לרוב החלונות שלהם יהיו זהים לאלו שנבחר לבית. הבחירה בזכוכית כפולה סטנדרטית תאפשר לנו לעבוד בשקט. במקרה של מבני תעשייה, יש לחשוב על מעבר האוויר מבחוץ וזאת כיוון שנדרשת אנרגיה רבה לחימום או קירור המקום וכן יש לחשוב על בידוד מפני רעש. במקרה שנרצה להפחית את הרעש שיוצא מן המבנה נצטרך לשקול לבחור בזכוכית כפולה עבה יותר מזו שנבחר לבית.

חברת יורוסטייל מייצרת ומתקינה עבורנו חלון מבודד רעש. המומחיות שלה תלווה אותנו משלב ההתלבטות ועד לשלב הנחת החלונות ואיטום הבית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!