חיפוי זכוכית למטבח – מחיר שמתאים לכיס שלכם

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

חיפויי זכוכית מעניקים פתרון יוקרתי, מודרני ופרקטי עבור מטבחים, החל בארונות ועד לחיפוי השיש. אין פלא איפה שאנשים רבים מעוניינים לשלב חיפויים כאלו בביתם, בין אם מדובר בבית חדש או בעת שיפוץ ושדרוג מטבח קיים. לשם כך הם מעוניינים לקבל על חיפוי זכוכית למטבח מחיר הוגן ומשתלם, ובמאמר זה נסביר מה יכול להשפיע על העלויות וכיצד הדבר קשור לבחירות שלכם.

חיפוי זכוכית למטבח

כיצד נקבעת העלות של חיפוי זכוכית?

אם גם אתם רוצים ליהנות ממטבח יפהפה שתתגאו לארח בו, לבשל ולקצור מחמאות, חיפוי זכוכית הוא בהחלט בחירה נכונה. מדובר בעולם ומלואו של אפשרויות עיצוביות הכולל גם סוגים שונים של זכוכיות, כאשר לכל בחירה יש תג מחיר שונה. כך לדוגמא, ישנו הבדל בעלויות בין זכוכית שקופה (רגילה) לבין זכוכית חלבית או אקסטרה קליר, כאשר האחרונה עולה יותר והתוצאה האסתטית בהתאם.

הבדל נוסף נמצא בחיפוי בו אתם בוחרים, או יותר נכון בגוונים שלו. מצד אחד, ניתן לבחור בחיפוי שיש לו גוון אחד ואחיד על פני כל השטח, ומצד שני ניתן לבחור בהדפסה בקשת רחבה של אלמנטים, החל בדוגמאות גיאומטריות ועד לתמונות. על כן, מי שרוצה לקבל על חיפוי זכוכית למטבח מחיר זול במיוחד יבחר בזכוכית שקופה, שאינה צבועה או שצבועה בגוון אחיד. לעומת זאת, מי שמוכן להשקיע יותר יבחר בזכוכית אקסטרה קליר שעליה מודפסות דוגמאות ותמונות שונות.
ראו גם: חלונות בלגיים מחירים

חלונות זכוכית מעוצבות

איך מקבלים על חיפוי זכוכית למטבח מחיר נוח והוגן?

מלבד האמור לעיל, יש עוד מספר פרמטרים ישפיעו על העלויות של חיפויי הזכוכית למטבח. ראשית, הדבר תלוי בכמות החיפויים שתבחרו לחלקים השונים במטבח, שכן הכמות משפיעה כמובן על העלות הסופית שנמדדת במטר רץ או במטר רבוע. שנית, המחיר ישתנה בהתאם לגורם שאליו אתם פונים, שכן כל בעל מקצוע או ספק יכולים לתת הצעת מחיר שונה. חשוב לאזן בין הצעת מחיר נוחה, כדאית ומשתלמת לבין חברה מוכרת, רצינית ואמינה בתחום חלונות וחיפויים שמלווה אתכם לאורך כל התהליך.

ומה טווח המחירים בפועל? כפי שאמרנו, המחירים יכולים להשתנות מאוד בהתאם לבחירות שלכם. כך
למשל, אם תבחרו לחפות את המטבח בזכוכית הצבועה בצבע אחיד, המחיר יעמוד בממוצע על כ- 1,200 ₪ וכמובן יכול לנוע למטה ולמעלה בהתאם לבחירות נוספות והחברה שמולה אתם עומדים. לעומת זאת, אם תבחרו לחפות את המטבח בזכוכית שיש על גביה הדפסה, המחיר יעמוד בממוצע על כ- 1,500 ₪ כתלות בפרמטרים נוספים.
למידע נוסף על מחירי חלונות היכנסו

חיפוי זכוכית למטבח – מחיר שמצדיק את עצמו

בשנים האחרונות מושם דגש רב על עיצוב המטבח, שהפך להיות אחד החללים החשובים ביותר בבית ומחבר לא פעם בין פינת האוכל לסלון. חיפויי זכוכית למטבח מעניקים לו נופך יוקרתי ומרשים, פותחים את החלל ומספקים תחושה מרווחת ונעימה. כמו כן הם עמידים מאוד וקל לנקותם, וניתן לעצבם באינספור דוגמאות, גוונים והדפסות כיד הדמיון הטובה עליכם. אין ספק שמדובר בבחירה מצוינת שתשמחו שקיבלתם אותה גם בטווח הארוך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!