דלת פרופיל בלגי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אם יש עיצוב אחד שזוכה לאהדה רחבה בקרב כל מי שמזמין חלונות או דלתות זכוכית לבית הלוא הוא העיצוב הבלגי ולא בכדי. מדובר בעיצוב מעודן ואסתטי שמאפשר לנו להכניס קצת עניין ואסתטיקה של החלונות והדלתות מחד, ולעשות את זה בצורה מעודנת ותוך שמירה על הפונקציונליות המלאה שלהם מאידך. דלת פרופיל בלגי היא למעשה גרסת הדלת של החלון הבלגי וגם היא הולכת ותופסת תאוצה בעולם עיצוב הפנים של בתים ולא פחות מכך, גם משרדים. מהי דלת פרופיל בלגי? מה מיוחד בה? מה הן אפשרויות העיצוב הזמינות שלה? המומחים של יורוסטייל נותנים לכם את כל התשובות לכל השאלות, ממש בשורות הבאות.

מהו בעצם פרופיל בלגי?

פרופיל הוא ביטוי שבו משתמשים בעיקר בעולם האלומיניום, אך הוא אינו תלוי חומר גלם וניתן לעשות בו שימוש גם כאשר מדובר בעץ, פלדה או כל חומר גלם אחר. הפרופיל הוא מעין פס, בדרך כלל ממתכת, שבאמצעותו יוצרים את מסגרת הדלת ואת הדוגמא הכללית של הדלת. בחלונות ודלתות אלומיניום סטנדרטיים, הפרופיל הוא בדרך כלל עבה וחלק בעוד שפרופיל בלגי הוא פרופיל דק ומעודן בעל מרקם מובחן. בדיוק הדקיקות הזאת שמקטינה את הנראות הכוללת של המתכת ויוצרת מרחב עיצובי אסתטי ומעודן יותר, היא היא המאפיין הבולט ביותר של הפרופיל הבלגי ממנו מיוצרת דלת פרופיל בלגי.

דלת פרופיל בלגי

מה זה אומר לגבי העיצוב של דלת פרופיל בלגי?

כפי שאתם בטח יודעים, העיצוב הבלגי הקלאסי הוא עיצוב המבוסס על פרופיל דק ממנו מייצרים את מסגרת החלון ועוד פרופילים המונחים שתי וערב לאורכו ורוחבו של החלון בכדי ליצור רשת של ריבועים בתוכם משלבים את הזכוכית. דלת פרופיל בלגי היא דלת שהפרופילים שלה הם בעיצוב בלגי דק ומעודן, אך לאו דווקא בתצורה הקלאסית של העיצוב הבלגי. תוכלו למשל להזמין דלת שחלק ניכר משטח הפנים שלה הוא לוח אלומיניום אטום בעוד שמסביב ישנם עיטורי זכוכית מוקפים בפרופיל בלגי. תוכלו למעשה לבנות כל עיצוב אחר בכל תצורה וסידור אחר, תוך שילוב בין האלומיניום והזכוכית על פי העדפותיכם, ובלבד שהפרופילים בהם ייעשה שימוש הם פרופילים בלגיים.

מהן אפשרויות העיצוב של דלת פרופיל בלגי?

כאמור, כל עוד אתם עושים שימוש בפרופיל בלגי לעיצוב הדלת, הרי שזוהי דלת פרופיל בלגי ובייצורה תוכלו לשלב את הפרופילים והזכוכית בכל תצורה, מערך ומינון שתרצו. דלת כזאת תתבסס כמובן על עיצובים מרובעים, אך לאו דווקא בתצורה של כוורת ריבועים סימטריים ושווים בגודלם. באפשרותכם לסדר את הפרופילים בכל צורה שתרצו ליצירת מלבנים אנכיים או אופקיים, במידות שונות ומשתנות, ריבועים מושלמים וכן הלאה ואפילו לשלב משטחי אלומיניום שלמים בכדי להעניק לדלת רמה גבוהה יותר של בטיחות ופרטיות.

בעבר, דלת פרופיל בלגי יוצרה מפרופילים עשויים ברזל וזוהי למעשה שיטת הייצור הקלאסית של חלונות ודלתות בעיצוב בלגי. יחד עם זאת, בעשורים האחרונים התפתח ענף שלם של ייצור דלת פרופיל בלגי המבוססת על רכיבי אלומיניום כתחליף לרכיבי הברזל, מה שהופך את הדלת לזולה יותר, קלה יותר, עמידה יותר ובעלת גמישות עיצובית רבה יותר. מבחינת עיצוב הדלת, זה אומר שתוכלו לבחור מרקמים שונים וגוונים שונים לפרופילים בהם יעשה שימוש ואפילו תוכלו לעשות מניפולציות עם פרופילים בעלי עובי מעט שונה בכדי ליצור אפקט עיצובי שאתם אוהבים.

חברת יורוסטייל מציעה לכם את האפשרות להזמין דלת פרופיל בלגי במגוון רחב של דגמי מדף לבחירתכם או עם האפשרות לעצב דלת פרופיל בלגי בהתאמה אישית על פי העדפותיכם מאפס.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
פרופיל אלומיניום

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם המבוקשים בתחום ייצור החלונות לבית ולמשרד, וכמעט בכל מקום ניתן להיתקל בו. מדובר על חומר

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!