דלת עם חלון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מה ההיגיון בשילוב חלון בתוך דלת, האם יש לכך שימושים פרקטיים ספציפיים ואיך יכולה דלת עם חלון לשנות לחלוטין את איכות החיים שלכם בתוך הדירה? זה נשמע לכם מוגזם? בשורות הבאות נסביר בדיוק מה זה אומר דלת עם חלון, מה הם היתרונות של הפורמט הזה וללא כל ספק נותיר בכם שאלות מדוע לא התקנתם בבית שלכם דלת כזאת עד כה.

מה זה דלת עם חלון ולמה זה טוב?

דלת עם חלון, כשמה כן היא, היא דלת שבה משולב גם חלון. החלון משולב בדרך כלל בחלקה העליון לכל רוחב הדלת, אך יכול להיות משולב בעוד מגוון תצורות. כך למשל, דלת אלומיניום אטומה עם זכוכית מעוטרת במרכז הדלת – בדלת כזאת ניתן לשלב חלון שהופך את מרחב הזכוכית במרכז הדלת ממרחב נייח וקבוע למרחב שניתן לפתוח ולסגור. למה זה טוב? ובכן, שילוב חלון בדלת יכול להוסיף לכם לא פחות מכיוון אוויר נוסף בדירה שלכם. הדלת היא פריט שמיועד לאפשר לנו כניסה ויציאה מן הבית ולמעט הרגעים הבודדים בהם אנו נכנסים או יוצאים דרך הדלת, הרי שהדלת נותרת סגורה רוב הזמן. בשילוב חלון בדלת, אנו הופכים את הדלת לכיוון אוויר עם אפשרות ליהנות מזרימת אוויר ואור ממש כמו חלון רגיל.

למה להוסיף חלון?

אתם בהחלט יכולים לשאול "למה להוסיף חלון אם אפשר להשאיר את הדלת כולה פתוחה?" והתשובה על שאלה זו תהיה כדלהלן: כאשר אנו משאירים דלת פתוחה, אנחנו עדיין רוצים לוודא שלא נכנסים דרכה גורמים בלתי רצויים כמו נחשים, עקרבים וחרקים זוחלים או מעופפים למיניהם. בכדי למנוע כניסה כזאת, אנחנו יכולים להרכיב דלת רשת, אלא שדלת היא דבר דינמי שנסגר ונפתח ולכן היעילות של דלת הרשת היא בדרך כלל מאוד חלקית. לעומת זאת, חלון הוא לא מרחב שאנחנו עוברים דרכו ולכן יכולים להתקין בו רשת קבועה שמספקת איטום מלא מפני חדירת גורמים אלה. אנחנו יכולים להשאיר את הדלת סגורה, ואפילו נעולה משיקולי בטיחות, ועדיין ליהנות מזרימת אוויר ואור דרך החלון הפתוח שמשולב בה – וזהו היתרון הגדול והמשמעותי של דלת עם חלון, יתרון שיכול לשנות את כל איכות החיים שלכם בדירה ולהוסיף לכם כיוון אוויר שלם נוסף.

מהו גודל החלון הנכון לדלת?

ובכן, התשובה היא שגודל החלון הוא עניין לגמרי סובייקטיבי שתלוי בהעדפות שלכם לגבי עיצוב ולגבי התפקיד שממלא החלון. אם אתם רוצים שהחלון ישמש לאוורור בלבד, תוכלו לשלב חלון קטן מאוד שאפשר לפתוח ולסגור כשמרגישים מעט מחנק בבית. אם אתם רוצים ממש זרימה של אוויר ואפילו חדירה של רוח נעימה מכיוון הדלת, תוכלו לשלב חלון גדול יותר וכל גודל הוא ריאלי לעניין זה. אתם יכולים לשלב חלון ברוחב מלא של הדלת, שבו מסגרת הדלת מהווה גם את מסגרת החלון ואתם יכולים ליצור פתח ברוחב קטן יותר מן הדלת. מבחינת גובה החלון, נהוג לשלב חלונות בחצי העליון של הדלת, בגובה של מחצית גובה הדלת לכל היותר. יחד עם זאת, גם פה האפשרויות פתוחות בפניכם לגמרי ואם יש לכם סיבות אסתטיות או פונקציונליות טובות, תוכלו לשלב את החלון דווקא במרכז הדלת או אפילו בחלקה התחתון ותוכלו למתוח אותו לאורך מרבית גובה הדלת – הכל לפי הבחירה שלכם.

האם דלת עם חלון ניתנת לייצור מכל חומר גלם?

ובכן, חשוב להבין שכאשר אנו משלבים חלון בדלת, אנחנו למעשה פוגעים בחוזק המבני של הדלת, כפי שקורה בכל דלת שבה משלבים זכוכית גדולה. בכדי להבטיח שהחלון לא יגרום לדפורמציות של הדלת לאורך זמן ובכדי לספק לחלון את התמיכה הנדרשת, חומר הגלם השכיח והטוב ביותר לייצור דלת עם חלון הוא אלומיניום. האלומיניום ניחן גם בגמישות עיצובית יוצאת דופן, גם במשקל קל מאוד וגם בחוזק מבני שעולה על עץ או פלסטיק. ככלל, בתי העסק המציעים חלון עם דלת, מציעים מגוון דגמי מדף מהם תוכלו לבחור על פי המידות המתאימות לכם וחלקם מציעים גם אפשרות של תכנון ועיצוב דלת עם חלון בהתאמה אישית על פי טעמכם, במרקם ובצבע שאתם מעדיפים ועם העיטורים העיצוביים שאותם תרצו לשלב. הכל אפשרי ואתם רק צריכים להחליט ולבחור.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!