דלת כניסה עם חלון נפתח

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בעבר היה זה מודל מאוד מקובל בתחום דלתות הכניסה – דלת כניסה עם חלון נפתח שמאפשר להשאיר את הדלת סגורה ונעולה וליהנות מכיוון אוויר ואור נוסף לבית. יחד עם זאת, בעיקר במהלך שנות ה-80 עבר השוק לדלתות פלדה אטומות, עם העלייה ברמת הפשיעה העירונית. בשנים האחרונות חוזר אלינו המודל המעניין הזה והפעם עם מגוון הרבה יותר גדול של עיצובים ומגוון הרבה יותר גדול של אפשרויות לשילוב החלון בתוך הדלת. על האפשרות של התקנת דלת כניסה עם חלון נפתח כדלת הכניסה הראשית של הבית, מדברים איתכם המומחים של יורוסטייל, ממש בשורות הבאות.

מהם היתרונות של דלת כניסה עם חלון נפתח?

אין צורך במילים רבות מדי בכדי להסביר מהי דלת בעלת חלון נפתח. המדובר בדלת כמו כל דלת אחרת שחלק משטח הפנים שלה הומר לחלון נפתח, כך שניתן להשאיר את הדלת סגורה ולפתוח את החלון שמהווה חלק ממנה. היתרון המרכזי, ולמעשה היחיד אך גם משמעותי, שיודעת דלת כזאת להציע לנו הוא היכולת ליצור כיוון אוויר ואור נוסף לבית. ככלל דלת כניסה היא דלת אטומה שדרכה לא חודרים, לא אור ולא אוויר. זאת על אף שישנם בתים רבים שהכיוון אליו פונה דלת הכניסה של הבית הוא כיוון נהדר עם תנועה של אוויר ושמש. במקרים אחרים, דלת הכניסה משלבת בתוכה אלמנטים של זכוכית אשר הופכים מאפשרים להיעזר בה ליצירת כיוון אור נוסף, אך לא לכיוון אוויר, קרי האור חודר מבעדה אך אין תנועת אוויר כאשר היא סגורה.

דלת כניסה עם חלון נפתח מציעה לנוע למעשה את שני האלמנטים הללו גם יחד. את הדלת ניתן לסגור ואף לנעול לגמרי, ולפתוח את החלון המותקן בה על מנת ליהנות גם מתנועה של אוויר וגם מאור שזורמים אל תוך הבית. בעונת הקיץ החמה יכול החלון הזה להיות ההבדל בין בית עם אוויר שעומד במקומו ובין בית שנהנה מבריזה נעימה גם בשעות החמות של היום והערב.

 

ממה מיוצרת דלת כניסה עם חלון נפתח?

לצד היתרונות שציינו לעיל, חשוב לציין גם שדלת כניסה היא עדיין דלת שחייבת לספק לנו רמה גבוהה של בטחון ושל פרטיות. בהתאם לכך, דלת כניסה חייבת להיות דלת רובסטית וחזקה שיכולה למנוע חדירה של גורמים בלתי מורשים אל תוך הבית. צורך זה מגדיר גם את החומר ממנו תיוצר הדלת וגם את האופן בו ישולב בה החלון. במרבית המקרים מדובר בדלת אלומיניום המבוססת על לוחות אלומיניום גדולים ואטומים בהם פותחים פתח בשטח כולל של כחמישית עד רבע משטח הדלת, לעיתים גם יותר, ואת הפתח הזה ממירים לחלון. בכדי לשמור על רמת הבטחון שמספקת הבדלת, נהוג להוסיף לאזור החלון מעין סורג מעוצב ומעוטר שמאפשר לפתוח את החלון אך מונע מעבר חופשי דרכו.

כמו כן, ניתן לעשות שימוש בחלון כהה על מנת למקסם את רמת הפרטיות בתוך הבית כאשר החלון סגור. מאחר והחלון של דלת כניסה עם חלון נפתח אמור לעמוד בעומסים גבוהים (פתיחה וסגירה ואפילו טריקת דלת), בדרך כלל ייעשה שימוש בזכוכית טריפלקס עבה לצורך ייצור החלון. את החלון עצמו ניתן לעצב במגוון רחב של סגנונות עיצוב עם בולטות גבוהה מאוד של הסגנון הבלגי הדק והמעודן. חברת יורוסטייל מציעה לכם מגוון רחב של דלתות כניסה עם חלון נפתח וכן מציעה לכם את האפשרות לעצב את הדלת שלכם בהתאמה אישית, הכל על בסיס שילובים חכמים ואסתטיים של אלומיניום וזכוכית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלת כניסה זכוכית ברזל
דלתות כניסה מברזל וזכוכית

מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית, אבל מתלבטים סביב החומר ממנו אמורה הדלת להיות עשויה? ובכן, בחירת דלת כניסה לבית היא

דלת כניסה בלגי
דלת כניסה בלגי

אחד הדגמים היותר מעניינים ויוצאי הדופן של דלתות כניסה הוא הדגם של דלת כניסה בלגי. המדובר בדלת כניסה המעוצבת בסגנון

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!