דלת כניסה בלגי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אחד הדגמים היותר מעניינים ויוצאי הדופן של דלתות כניסה הוא הדגם של דלת כניסה בלגי. המדובר בדלת כניסה המעוצבת בסגנון חלון בלגי, קרי פרופילי מתכת דקים היוצרים תצורות רבועות שונות על פני שטח הפנים של הדלת, וביניהם לוחות זכוכית. דלתות אלה יכולות להגיע בעיצובים שונים כשהאפקט הבלגי מיושם בשטחים מצומצמים על פני שטח הפנים של הדלת בעוד רוב הדלת עשויה מתכת אטומה והן יכולות להגיע בעיצוב בלגי מלא, קרי דלת זכוכית בעיצוב בלגי. מדוע נחשבות דלתות אלה למעניינות יוצאות דופן והאם הן מתאימות לכם? על כך נדבר בשורות הבאות בסיוע המומחים של יורוסטייל.

מהי דלת כניסה בלגי?

קודם כל דלת כניסה היא דלת המותקנת בקירות החיצוניים של המבנה ואשר דרכן נוצר המעבר מתוך המבנה החוצה ולהיפך. במרבית הבתים מדובר בדלת כניסה אחת, אך ישנם בתים בהם מותקנת יותר מדלת כניסה אחת ובכיוונים שונים של הבית. דלת כניסה בלגי היא דלת שמעוצבת על טהרת הקלאסיקה של חלונות בלגיים. קלאסיקה זו מאופיינת בפרופילי מתכת דקיקים, שעשויים בדרך כלל ברזל יצוק או אלומיניום המסודרים בצורה אופקית ואנכית באופן שיוצר שטחים רבועים אחידים או במגוון פרופורציות וגדלים, מסגרת מתכתית תואמת ולוחות זכוכית הממלאים את השטחים הרבועים שיוצרים חיבורי הפרופילים והופכים את הדלת למשטח סגור.

בתוך הקלאסיקה הבלגית, יכולה דלת כניסה בלגי להגיע במגוון רחב מאוד של תצורות עם גמישות מלאה בתצורת הריבועים על פני שטח הפנים של הדלת, גודל הריבועים, הפרופורציות, מרחקים בין הפרופילים האנכיים והאופקיים וכן עם גמישות מלאה בשילוב שבין שטח הפנים הבלגי, קרי שטח הפנים שמעוצב על פי הסגנון הבלגי ובין שטח הפנים האטום, קרי שטח הפנים שמיוצר ממתכת אטומה אחידה. ישנם דגמים שרוב שטח הפנים שלהן הוא מתכתי ומסביב או באזורים שונים המפוזרים על פני שטח הפנים של הדלת, משולב האפקט הבלגי באמצעות לוחות זכוכית קטנים ופרופילים עדינים. דלתות אחרות מבוססות על טהרת העיצוב הבלגי כשכל הדלת עשויה למעשה זכוכית. בין שני אלה אפשר ליצור מגוון רחב של דגמים המבוססים על שילובים שונים בין שני האפקטים הללו.

דלת כניסה בלגי

למי זה מתאים?

דלת כניסה היא בסופו של דבר דלת שצריכה לספק לנו שני ערכים חשובים: בטחון ופרטיות. פעם ראשונה, דלת הכניסה אמורה להיות חזקה מספיק בכדי למנוע כניסה של גורמים בלתי מורשים ולאפשר לבעלי הבית לשלוט בכניסתם של אנשים לבית. פעם שנייה, דלת כניסה אמורה להיות מספיק אטומה בכדי לא לחשוף את מה שקורה בתוך הבית לכל מי שרוצה להציץ מבחוץ. כשמבינים את שני הפרמטרים האלה, עולה שאלה משמעותית סביב היעילות של דלת כניסה בלגי כדלת כניסה מתאימה לבית. האם דלת כזאת יכולה לספק לנו את שני האפקטים האלה? ובכן, התשובה היא לרוב לא וזה בדיוק מה שהופך את הדלת הזאת לכל כך מעניינת ויוצאת דופן.

ובכל זאת, דלתות כניסה בלגי הופכות ליותר ויותר פופולאריות ואם בוחנים את האוכלוסיות שבוחרות בהן, מגלים שבדרך כלל מדובר בבתים פרטיים הממוקמים במושבים, בקיבוצים או ביישובים סגורים עם אבטחה. בישובים אלה אפשר לזהות שני מאפיינים בולטים: הסכנה לחדירת גורמים בלתי מורשים היא מזערית עד לא קיימת ולכן אין כל מניעה להתקין דלת זכוכית כדלת כניסה. בנוסף לכך, ישובים אלה מתאפיינים בחיי קהילה מאוד מפותחים ולכן הצורך לשמור על פרטיות ולהסתתר מפני הסביבה הוא צורך שולי הרבה פחות מאשר בעיר הגדולה.

ואחרי שאמרנו את זה, כפי שתיארנו זאת בהתחלה, גם בתוך הקטגוריה הרחבה של דלת כניסה בלגי, אפשר למצוא מגוון רחב של עיצובים שמאפשרים את שילוב הדלת הבלגית גם בבתים שאינם נופלים בקטגוריית היישובים שעליהם דיברנו לעיל. כך למשל, תוכלו להזמין דלת כניסה בלגי שרוב שטח הפנים שלה עשוי מתכת חזקה ורובסטית ורק בהיקף שלה או באזורים קטנים על פני שטח הפנים שלה, משולב האפקט הבלגי באמצעות ריבועי זכוכית ופרופילים דקיקים. דלת זו יכולה בהחלט לספק לכם גם את הפרטיות וגם את הביטחון שלהם אתם מצפים בדלת כניסה, ובמקרה כזה, דלת כניסה בלגי יכולה להתאים גם לבית פרטי או בית בבניין משותף בלב עיר גדולה.

מקצועיות, שירות ומגוון עיצובים

אם אתם חושבים שהאופציה של דלת כניסה בלגי יכולה להתאים לכם בהתאם לשיקולים שאותם תיארנו לעיל, חברת יורוסטייל היא הכתובת שלכם. יורוסטייל מתמחה בעבודות זכוכית ואלומיניום ומציעה לכם את האפשרות להזמין דלת כניסה בלגי במגוון רחב מאוד של עיצובים, גוונים, מרקמים וגדלים. הצוות המקצועי של יורוסטייל ישב איתכם ויסייע לכם לעצב את הדלת עצמה ואת כל מרחב המשקוף המקיף אותה בהתאם לשיקולי בטחון, פרטיות ועיצוב על פי העדפותיכם. הדלת עצמה תיוצר מפרופילי אלומיניום בתצורה בלגית, זכוכית טריפלקס או בידודית כפולה, והכל ברמת גימור גבוהה מאוד על פי מפרט עיצובי שעליו נסכים יחד מראש ואיתו נצא לדרך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלת כניסה עם חלון נפתח
דלת כניסה עם חלון נפתח

בעבר היה זה מודל מאוד מקובל בתחום דלתות הכניסה – דלת כניסה עם חלון נפתח שמאפשר להשאיר את הדלת סגורה

דלת כניסה זכוכית ברזל
דלתות כניסה מברזל וזכוכית

מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית, אבל מתלבטים סביב החומר ממנו אמורה הדלת להיות עשויה? ובכן, בחירת דלת כניסה לבית היא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!